Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Rosie Gatewood

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments4 Share

RosieGatewood.png
Rosie Gatewood

Rosie Gatewood, Zehirli Gerçek (Vaka #54)'te kurbandır.

Prorifli

Rosie, uzun, açık kumral saçları olan, yeşil gözlü genç bir kadındı. Ünlü bir tarih romanı yazarı olan Rosie, öldürülmeden önce üzerine beyaz bir gömlek, uzun siyah bir ceket ve siyah pantolon giymekteydi.

Rosie, aynı zamanda 1645'te, Kirk De Haan'ın atası Geert De Haan tarafından öldürülen Harriet Gatewood'un torunudur.

Cinayetin Detayları

Rosie, Kızıl Tarikat'ın, 1645'te Seyyah köyünde yaşanmış, karanlık bir sırrını öğrendiği için onlar tarafından öldürüleceğini biliyordu, bu yüzden de ekibi seyyah müzesine çağırarak onlara Tarikat hakkında bildiklerini anlatmak istemiştir. Tam ekibe bildiklerini anlatacakken boynuna isabet eden zehirli bir dart oku ile öldürülmüştür. Rosie'nin, ekibin gözleri önünde can vermeden önceki son sözleri "White Acres" olmuştur.

Otopsi sonucuna göre katil, Rosie'nin Tarikat'ın bütün sırlarını ortaya dökmemesi için hemen ölmesini istiyordu. Ayrıca darttaki zehir, Rosie'nin direkt olarak kalbine nüfuz ettiği için kalbini durdurmuş ve saniyeler içinde can vermesine sebep olmuştur. Bu, sadece bir kaç tane bitkinin birleşiminden yapılacak, son derece sofistike bir zehir olabilirdi, bu da katilin botanik bilgisi olduğunun göstergesiydi. Ayrıca cinayet silahının da zehirli dart oku olduğu kanıtlanmıştır.

Katil ve Nedenleri

Katil, Grimsborough şehrinin kurucusu William Cooper'ın torunu olan Ashton Cooper'dan başkası değildi.

Rosie, Kızıl Tarikat'ı sinsi yönlendiriciler olarak göstermek üzereydi, ki bunun üzerine örgüt, Ashton'a ünlü yazarı öldürme görevini vermiş ve o da bunu harika bir biçimde yerine getirmişti. Ayrıca dediğine göre mükemmel bir cinayet işlemek için her cinayetin işlenişini gösteren "Katil Kartları"'ndan faydalanmıştı. Daha sonra Ashton, ekibe zehirli oku nasıl hazırladığını, her şeyi nasıl sorunsuz olması için planladığını ve son olarak da, Rosie'yi öldürdükten sonra yakalanmamak için olay yerinden nasıl uzaklaştığını anlatmıştır.

Ashton mahkemede, pişmanlık duymaksızın, cinayeti Grimsborough'nun sonsuz şanı için işlediğini söylemiş ve, kararlı bir biçimde yargıca kendisini hapse atmanın bir şeyi değiştirmeyeceğini ve içeride de bir Kızıl kardeş gibi davranabileceğini söylemiştir. Mahkeme sonunda Ashton, kasten ve planlayarak adam öldürme suçundan müebbet hapis cezasına çarptırılmıştır. Götürülmeden önce de oyuncuya dönüp, Kızıl Tarikat tarafından "günlerin sayılı" mesajı almış olduğunu söylemiştir. Buna karşılık Jones, öfkeli bir şekilde partnerinin Kızıl Tarikat'tan korkmadığını ve asıl korkması gerekenin onlar olduğunu dile getirmiştir.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki