Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Ross Barthe

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments10 Share

Şüpheli
RossBarthe.png
Profili
İsmi

Ross Barthe

Boyu

5'9" (1,76m)

Yaşı

38

Ağırlığı

150 lbs (68kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Cinayet Kol Geziyor

Ross Barthe (d. 1976), Odette Kamarov'un öldürüldüğü Cinayet Kol Geziyor (Vaka #15/71)'da bir şüphelidir.

Profili

Ross, 38 yaşında, kısa, hafif yana taralı koyu kahve saçları olan, yeşil gözlü bir adamdır. Genellikle mavi bir atletin üzerine beyaz bir ceket giyer ve omuzunda bir çeşit bale malzemesi vardır. Ross'un ayrıca Rus yahnisi yediği, manikür yaptırdığı ve tebeşir kullandığı da bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Ross, bir zamanlar ünlü bir balet ve Odette Kamarov'un dans partneri idi.

Ekip, Odette'in telefonunu onarıp analiz ettirdikten sonra Odette'in ölümünden kısa bir süre önce Ross'u aramaya çalıştığını öğrenmişler ve Ross ile bu konu hakkında konuşmak istemişlerdir. Amy, Ross'u lise yıllarından tanıyordu ve bale dersi aldığı dönemlerde Ross'un büyük bir hayranıydı. Odette'in ölüm haberi Ross'u şoka uğratmıştı. Ross, Odette'in onu aradığını fakat o sırada meşgul olduğu için telefona cevap veremediğini doğrulamıştır. Fakat dediğine göre Odette, kendisini daha çok başı dertte olduğu zaman arardı çünkü kocası Nikolai tam bir kontrol manyağı idi. Ross, aynı zamanda Odette'in Nikolai'a aşık olmasına rağmen Nikolai'ın neden onu bu denli kontrol etmek istediğini anlayamamıştı. Ayrıca Odette'in bale kariyeri, Andrew Kamarov'u doğurması ile son bulmuştu.

Ekip, Kamarov malikanesinde üzerinde Ross'un adının yazdığı bir yatırım sözleşmesi bulduktan sonra Ross'u tekrardan sorguya almışlardır. Ross, sözleşmeyi imzalamış fakat Odette, bir şekilde aynısını yapamamış ve sözleşmeyi yırtıp atmıştı, ki bu, çocuk sahibi olmasının getirdiği bir durumdu. Odette, artık bale kariyeri bittiği için Ross'a ekonomik destek vermeyi reddetmiş, bu da Ross'un kendi dans stüdyosu kurma hayallerini suya düşürmüştü.

Vakanın sonunda Tammy Baker'ın adam öldürme, çocuk alıkoyma ve yasadışı reçeteli ilaç kullanmak suçlarından tutuklanması ile birlikte Ross serbest bırakılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki