Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Rozalina Davidov

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments10 Share

Şüpheli
RD.png
Profili
İsmi

Rozalina Davidov

Boyu

5'8" (1,74m)

Yaşı

38

Ağırlığı

122 lbs (56kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

O+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Ölüm Öpücüğü

Rozalina Davidov (Rusça: Розалина Давидова; d. 1975) Ölüm Öpücüğü (Vaka #16)'nde bir şüphelidir.

Profili

Rozalina, 38 yaşında, arkadan toplanmış sarı saçlara sahip bir kadındır, ayrıca da mavi gözlüdür ve alnının ortasında bir tane Hint noktası (Bindi) vardır. Pembe bir ruj sürer ve üstünde iki tane inci ve ortasında bir adet mücevher bulunan bir kolye takar. Üzerinde boyun bölgesinden ayrılıp tekrar göğüs bölgesinde birleşen kırmızı bir giysi vardır. Rozalina, 122 Ibs (56kg) ağırlığındadır ve kan grubu O+'tir. Rozalina ayrıca suşi yer ve dudak merhemi kullanır.

Vakadaki Rolü

Rozalina, Glamm Modelling adlı bir model ajansının sahibidir. Rozalina, kurban Emma Ternon'ın tablet bilgisayarında kendi ajansının logosunu bulunduğunda polis tarafından çağırılmıştır. İnceleme sırasında ekip Rachel Priest'in masasında kırık bir sabit disk bulmuşlardır. Diski tamir edip analiz ettikten sonra Alex'in dediğine göre Emma artık Rozalina'nın yanında çalışmak istemiyor fakat Rozalina, Emma'yı deyim yerindeyse bir mahkum gibi tutuyormuş.  Emma ise Rozalina'nın elinden kurtulmak için tek yolun, modellik ajansının yasadışı olan amacını bir haber muhabiri olan Rachel'a anlatmak olduğunu düşünüyordu.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki