FANDOM

Ruby Armstrong

RubyArmstrong07

RubyArmstrong

Profili
Tam Adı Ruby Armstrong
Uyruğu Avustralya Bayrağı Avustralya
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 33
35
Ağırlığı 145 lbs (66 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta
Vakalar Aşkın Bıçağı Kördür
Söyle, Dost ve Öyle Öl
Gizemli Ada - Mavi Ceset
Kırık Hatlar
Cinayet Sanatı

Ruby Armstrong (d. 1983) Aşkın Bıçağı Kördür, Söyle, Dost ve Öyle Öl, Gizemli Ada - Mavi Ceset, Kırık Hatlar ve Cinayet Sanatı vakalarında bir şüphelidir.

Profili

Ruby, 35 yaşında bir yanardağ uzmanıdır. Ruby uzun kızıl saçlıdır, üzerine orman yeşili tişört ile kahverengi bir yelek giyer, bir tane yakut kolye takar ve iki kolunda da bir çiçek dövmesi vardır. Bundan iki sene önce Ruby üzerine açık yeşil bir tişört giyiyordu.

"Aşkın Bıçağı Kördür"de Ruby durian meyvesi yer.

"Söyle, Dost ve Öyle Öl"de Ruby deniz ürünlerine alerjiktir.

"Gizemli Ada - Mavi Ceset"de Ruby güneş kremi kullanır.

"Kırık Hatlar"da Ruby FilterPix kullanır.

Criminal Case'deki Rolü

Aşkın Bıçağı Kördür

Oyuncu, kurbanın madalyonunda Ruby'nin parmak izlerini bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre Constance onun en iyi arkadaşıydı ve öldüğüne inanamamaktaydı. Ruby, dediğine göre madalyonu kaybetmişti ve bunun yüzünden içine kötü bir bir his doğmaktaydı. Ruby, Constance ile üniversiteden arkadaştı ve Constance ekonomi okurken kendisi de yanardağ bilimi okumaktaydı.

Oyuncu daha sonra Ruby'nin Constance'ı öperken çekilmiş bir fotoğrafını bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Ruby, Constance ile aslında bir zamanlar sevgili olduğunu fakat bunu gizli tuttuklarını itiraf etmiş fakat aynı zamanda da Fakat Constance'ın, kendisinin yerine daha zengin, daha iş dünyasından ve heteroseksüel standartlara uyan biri olan Anbu Devanesan'a tercih ettiğini belirtmiştir. Dediğine göre Constance, kız olduğu için ilişkilerini saklamak istiyordu fakat kendisinden ve sırlarından artık sıkılmıştı.

Soruşturmanın sonunda Anbu Devanesan'ın tutuklanmasıyla Ruby suçsuz bulunmuştur.

Söyle, Dost ve Öyle Öl

Oyuncunun esas cinayet mahallinde Ruby'nin kaya örneğini bulması ile Ruby bir kez daha şüpheli olmuştur. Singapur'dan ayrılan Ruby, dediğine göre kırılan kalbini onarmak için farklı bir şeyler yapmak istiyordu. Anlattığına göre kurban, filmi için bilimsel alanda eğitimli bir mekan danışmanı arıyordu ve o da bu fırsata balıklama atlamıştı. Fakat Jackson'ın ölmüş olması kendisinin de işsiz kaldığı anlamına gelmekteydi.

Oyuncu daha sonra kurbanın Ruby'yi yanağından öperken çekilmiş bir fotoğrafını bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre fotoğraf, danışmanlık sözleşmesini imzaladığı sırada çekilmişti. Fakat Ruby, daha sonra mekanların çoktan seçilmiş olduğunu ve kurbanın da kendisini aslında karısını kıskandırmak için tutmuş olduğunu öğrenmişti. Tabii kurbanın karısının kendisinden hiç bahsetmemesi ile kurban, Ruby'yi ve işini gereksiz bulmuş ve kızı kapı dışarı etmişti.

Soruşturmanın sonunda Jermaine Waaka'nın tutuklanması ile Ruby suçsuz bulunmuştur.

Gizemli Ada - Mavi Ceset

Oyuncu, Jack ile birlikte Ruby'yi SOMBRA'nın yanardağ laboratuvarından kurtardıktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre Ruby, ekipmanlarını test etmek için denize açıldığı sırada beklenmedik bir sismik faaliyet tespit etmişti. Çevrede bilinen bir yanardağ olmadığı için durumu oldukça tuhaf bulan Ruby, bu yüzden sinyalleri takip etmiş ve malum laboratuvarı bulmuştu. Fakat daha sonra ortaya çıkan kurban, Ruby'yi bağlamış ve kıza adayı canlı terk edemeyecek kadar çok şey bildiğini söylemişti. Oyuncunun kendisine saldıran adamın öldüğünü söylemesi ise Ruby'yi bir nebze rahatlatmıştı.

Oyuncu daha sonra SOMBRA'nın laboratuvarını çizenin Ruby olduğuna dair kanıt bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Eseriyle gurur duyan Ruby, daha önce kimsenin böyle bir şey yapmadığını dile getirmiştir. Oyuncu kendisine laboratuvarın amacını sorduğunda Ruby, SOMBRA'ya çalışmadığını, hatta laboratuvarın inşaatı bittiğinde ziyaret etmesine bile izin vermediklerini belirtmiştir. Dediğine göre Ruby, kurbanın kendisini tehdit etmesine rağmen tasarımını hayata geçmiş halde görmek istiyordu.

Soruşturmanın sonunda Brice LeBeau'nun tutuklanması ile Ruby suçsuz bulunmuştur.

Kırık Hatlar

Ruby, Walton Meydanı'nda bir kriz çalışanı tarafından kurtarıldıktan sonra sürpriz bir şekilde soruşturmaya dahil olmuştu. Dediğine göre depremi incelemek için Grimsborough'ya gelmiş ve caddelerde lav aktığını görmüştü. Dediğine göre yer altına ulaşmak için bir yol aradığı sırada yaşanan artçı deprem neredeyse enkaz altında kalmasına neden olmuştu. Oyuncu kendisine Doktor Gibbs'i sorduğunda muhtemelen kriz merkezindeki diğer çalışanlara yardım ettiğini söylemiş, bu da oyuncuyu kriz merkezini aramaya yönlendirmişti.

Oyuncu daha sonra kurbanın Ruby tarafından tahrif edilerek "yalancı" kelimesinin karalandığı dergi makalesini bulmuş ve Ruby'ye bunu sormak istemişti. Dediğine göre Greg ile internette bir tartışma forumunda tanışmış fakat Greg başta kendisini yerbilimci olarak tanıtmıştı. Depremden sonra Greg kendisini Grimsborough'ya çağırmış, hatta uçuş masraflarını karşılayıp lavlara erişim hakkı sağlayabileceğini söylemişti. Fakat Grimsborough'ya ulaştığında Greg'in aslında bir aile hekimi olduğunu ve kendisini oltaya getirdiğini, tek amacının ise kendisiyle yatmak olduğunu öğrenmişti.

Soruşturmanın sonunda Richard Harding'in tutuklanması ile Ruby suçsuz bulunmuştur. Daha sonra karakola gelen Ruby, son sismik ölçümlerine göre bir sonraki yaşanacak artçı depremin Finans Merkezi'ni lavlara gömeceğini söylemişti fakat dediğine göre bölgeyi buna karşın sağlamlaştırma imkanı vardı. Oyuncu Walton Meydanı'nda Ruby'nin tarayıcısını bulmuş ve Ruby'den Finans Merkezi'ndeki binaların temellerinin depreme karşı berkitilebilir olduğunu öğrenmişti. Oyuncu bunun üzerine bölgeyi inşa eden mimar Roman Harris ile konuşmaya karar vermişti.

Cinayet Sanatı

Oyuncu cinayet mahallinde Ruby'nin lav inceleme cihazını bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemişti. Dediğine göre birinin canının yanmasına ramak kalmıştı ve Meera'yı daha önce defalarca kez uyarmasına rağmen kendisini dinletememişti.

Oyuncu daha sonra Ruby'nin kurban tarafından, artçı depremin ardından kaldığı enkaz altındayken fotoğrafının çekilmiş olduğunu öğrenmiş ve Ruby'ye bunu sormak istemişti. Ruby kurbanı bununla sıkıştırmak için peşine düştüğünü fakat kurbanın nedense umurunda dahi olmadığını görünce şok geçirdiğini dile getirmiştir. Ruby bunu üzerine öfkeyle Meera'yı Dünya'ya ilk kabuğunun kurumasından beri gelmiş en rezil yaşam formu olmakla itham etmiştir.

Soruşturmanın sonunda Christian Bateman'ın tutuklanması ile Ruby suçsuz bulunmuştur.

Galeri