Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Ruby Armstrong

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Ruby Armstrong
RubyArmstrong.png
Profili
Tam Adı Ruby Armstrong
Uyruğu Avustralya Bayrağı.png Avustralya
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 33
Ağırlığı 145 lbs (66 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta
Vakalar Aşkın Bıçağı Kördür
Söyle, Dost ve Öyle Öl
Gizemli Ada - Mavi Ceset

Ruby Armstrong (d. 1983) Aşkın Bıçağı Kördür, Söyle, Dost ve Öyle Öl ve Gizemli Ada - Mavi Ceset vakalarında bir şüphelidir.

Profili

Ruby, 33 yaşında bir yanardağ uzmanıdır. Ruby uzun kızıl saçlıdır ve üzerine yosun yeşili bir tişört giyer.

"Aşkın Bıçağı Kördür"de Ruby durian meyvesi yer.

"Söyle, Dost ve Öyle Öl"de Ruby deniz ürünlerine alerjiktir.

"Gizemli Ada - Mavi Ceset"de Ruby güneş kremi kullanır.

Vakalardaki Rolü

Aşkın Bıçağı Kördür

Oyuncu, kurbanın madalyonunda Ruby'nin parmak izlerini bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre Constance onun en iyi arkadaşıydı ve öldüğüne inanamamaktaydı. Ruby, dediğine göre madalyonu kaybetmişti ve bunun yüzünden içine kötü bir bir his doğmaktaydı. Ruby, Constance ile üniversiteden arkadaştı ve Constance ekonomi okurken kendisi de yanardağ bilimi okumaktaydı.

Oyuncu daha sonra Ruby'nin Constance'ı öperken çekilmiş bir fotoğrafını bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Ruby, Constance ile aslında bir zamanlar sevgili olduğunu fakat bunu gizli tuttuklarını itiraf etmiş fakat aynı zamanda da Fakat Constance'ın, kendisinin yerine daha zengin, daha iş dünyasından ve heteroseksüel standartlara uyan biri olan Anbu Devanesan'a tercih ettiğini belirtmiştir. Dediğine göre Constance, kız olduğu için ilişkilerini saklamak istiyordu fakat kendisinden ve sırlarından artık sıkılmıştı.

Soruşturmanın sonunda Anbu Devanesan'ın tutuklanmasıyla Ruby suçsuz bulunmuştur.

Söyle, Dost ve Öyle Öl

Oyuncunun esas cinayet mahallinde Ruby'nin kaya örneğini bulması ile Ruby bir kez daha şüpheli olmuştur. Singapur'dan ayrılan Ruby, dediğine göre kırılan kalbini onarmak için farklı bir şeyler yapmak istiyordu. Anlattığına göre kurban, filmi için bilimsel alanda eğitimli bir mekan danışmanı arıyordu ve o da bu fırsata balıklama atlamıştı. Fakat Jackson'ın ölmüş olması kendisinin de işsiz kaldığı anlamına gelmekteydi.

Oyuncu daha sonra kurbanın Ruby'yi yanağından öperken çekilmiş bir fotoğrafını bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre fotoğraf, danışmanlık sözleşmesini imzaladığı sırada çekilmişti. Fakat Ruby, daha sonra mekanların çoktan seçilmiş olduğunu ve kurbanın da kendisini aslında karısını kıskandırmak için tutmuş olduğunu öğrenmişti. Tabii kurbanın karısının kendisinden hiç bahsetmemesi ile kurban, Ruby'yi ve işini gereksiz bulmuş ve kızı kapı dışarı etmişti.

Soruşturmanın sonunda Jermaine Waaka'nın tutuklanması ile Ruby suçsuz bulunmuştur.

Gizemli Ada - Mavi Ceset

Oyuncu, Jack ile birlikte Ruby'yi SOMBRA'nın yanardağ laboratuvarından kurtardıktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre Ruby, ekipmanlarını test etmek için denize açıldığı sırada beklenmedik bir sismik faaliyet tespit etmişti. Çevrede bilinen bir yanardağ olmadığı için durumu oldukça tuhaf bulan Ruby, bu yüzden sinyalleri takip etmiş ve malum laboratuvarı bulmuştu. Fakat daha sonra ortaya çıkan kurban, Ruby'yi bağlamış ve kıza adayı canlı terk edemeyecek kadar çok şey bildiğini söylemişti. Oyuncunun kendisine saldıran adamın öldüğünü söylemesi ise Ruby'yi bir nebze rahatlatmıştı.

Oyuncu daha sonra SOMBRA'nın laboratuvarını çizenin Ruby olduğuna dair kanıt bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Eseriyle gurur duyan Ruby, daha önce kimsenin böyle bir şey yapmadığını dile getirmiştir. Oyuncu kendisine laboratuvarın amacını sorduğunda Ruby, SOMBRA'ya çalışmadığını, hatta laboratuvarın inşaatı bittiğinde ziyaret etmesine bile izin vermediklerini belirtmiştir. Dediğine göre Ruby, kurbanın kendisini tehdit etmesine rağmen tasarımını hayata geçmiş halde görmek istiyordu.

Soruşturmanın sonunda Brice LeBeau'nun tutuklanması ile Ruby suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki