Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Rufus Murlock

1.264pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Rufus Murlock
Rufus Murlock.png
Profili
Tam Adı Rufus Murlock
Uyruğu Avustralya Bayrağı.png Avustralya
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Merhum
Vakalar Kanguruları da Vururlar(öldürüldü)

Rufus Murlock Kanguruları da Vururlar vakasında kurbandır.

Profili

Rufus, Avustralya'da ünlü bir medya patronuydu. Rufus, ağarmış siyah saçlı ve kahverengi gözlüydü, aynı zamanda üzerine siyah bir smokin giymekte, sol koluna altın bir saat ile yine altın bir yüzük takmaktaydı.

Cinayetin Detayları

Oyuncu, Rufus'un cesedini opera binasının yakınında bulmuştur. Otopsi sonucuna göre Rufus, .32 kalibre tabancadan çıkan altı tane merminin vücuduna isabet etmesi sonucu ölmüştü. Otopsi sırasında Angela, kurbanın içinde kalan iki merminin üstünde veggiemite kalıntıları bulmuştu, bu da katilin veggiemite yediğini göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin, kurbanın asistanı Veronica Salter olduğu ortaya çıkmıştır.

Tutuklama sırasında Veronica'nın, aslında Büro'nun peşinde olduğu SOMBRA deneğinin ta kendisi olduğu ortaya çıkmıştı. Dediğine göre aylarca Avustralya'da SOMBRA'dan gelecek emirleri bekliyordu. Hedefin Rufus olduğu yönünde emir geldiğinde de Rufus'u altı kurşunla öldüren Veronica, daha sonra da şüphe çekmemek adına kendi koluna sıkmıştı. Mahkeme sırasında Veronica, SOMBRA'nın terör örgütü değil yeni dünya düzeni olduğunu, işlediği şeyin de cinayet değil temizlik olduğunu söylemiş ve bunun üzerine Yargıç Adaku, Veronica'yı 35 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki