Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Rupert (İngiltere Prensi)

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments12 Share

Kont Rupert
KontRupert.png
Profili
Tam Adı Rupert(soyadı bilinmiyor)
Diğer ad(lar)ı Kont Rupert(Önceden)
Prens Rupert
Uyruğu Birleşik Krallık Bayrağı.png Birleşik Krallık
Boyu 5'9" (1,75 m)
Yaşı 21
Ağırlığı 190 lbs (87 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Tanrı Prens'i Korusun
Bam Teline Basmadan

Prens Rupert (önceden "Kont Rupert"; d. 1995) Tanrı Prens'i Korusun ve Bam Teline Basmadan vakalarında bir şüphelidir.

Profili

Önceden kont olan Rupert, şu anda İngiltere Prensidir ve 21 yaşındadır. Rupert genel olarak beyaz bir polo gömlek giyer ve kırmızı bir şal ile aynı renkte bir kağıt gelincik takar.

"Tanrı Prens'i Korusun"da Rupert çay içer, Shakespear (Şekspir)'den alıntı yapar ve ata biner.

"Bam Teline Basmadan"da Rupert poutine yer ve göz damlası yapar.

Vakalardaki Rolü

Tanrı Prens'i Korusun

Oyuncu, Albert'ın öldürüldüğü yerde Rupert'ın aile armasını bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Rupert, Albert'ın öldürülmüş olmasına şaşırmış ve onu kimin öldürmek isteyeceğine anlam verememişti. Fakat Albert'ın ölmesi Rupert'ın işine gelmişti çünkü Albert olmadan artık tahtın tek varisi olabilirdi. Bu durum ise Rupert'ı ekibin gözünde bir numaralı şüpheli konumuna getirmişti.

Oyuncu daha sonra Albert ve Rupert'ın bir resmini bulmuş ve Rupert'a resmin ne anlama geldiğini sormak istemiştir. Rupert'ın dediğine göre kendisi Albert ile pekte iyi arkadaş değildi çünkü Albert, kendisi ile sürekli alay etmekte ve ona zorbalık yapmaktaydı. Jack bu durumun kuzenler arasında normal olduğunu dile getirse de Rupert, bir kraliyet ailesi mensubu olarak saygıyı hak ettiğini düşünmekteydi. Rupert daha sonra Büro'nun merkezine gelerek oyuncu ve Jack'i tutuklamak istemiş fakat tam o sırada ekibin imdadına yetişen Armand Dupont, İngiltere'de bulunan bir kadim yasaya göre polislerin başarısızlıktan ötürü tutuklanmadan önce gün batımına kadar soruşturmayı yürütme haklarına sahip olduğunu belirtmiş ve bunun üzerine Rupert, tutuklamayı askıya alarak ekibe araştırma olanağı sunmuştur.

Rupert her ne kadar ciddi bir şüpheli olsa da, katilin Enid Grimshaw çıkmasının ardından suçsuz bulunmuştur. Rupert bir kez daha ekibi tutuklamaya yeltenmiş fakat bu denemesi Kraliçe tarafından önlenmişti çünkü Prens'in cinayetini çözen ekip tutuklanmayı hak etmemekteydi. Rupert, suçsuz bulunmasına rağmen halen ekibe sorun çıkarmaya devam etmekteydi. Rupert bu kez ortadan kaybolmuş ve ekip, Kraliçe'nin isteği üzerine kendisini aramaya koyulmuştu. Ekip Rupert'ı tiyatroda bulduğu sırada Rupert, büyük annesinden saklanmakta ve cep telefonunu aramaktaydı. Oyuncu daha sonra Rupert'ın cep telefonunu bulmuş ve telefonun analizi sonucunda Rupert'ın hesabına Archibald Gilchrist tarafından 1 milyon sterlin aktarılmış olduğu ortaya çıkmıştır. Rupert'ın dediğine göre para kendisine, yakın zamanda yapılması beklenen bir referandumda evet oyu vermesi için yapılan bir rüşvet teklifiydi. Rupert ekipten Kraliçe'ye bundan bahsetmemesini istemiş, bunun karşılığında da düzgün bir Prens gibi davranacağına dair söz vermiştir.

Bam Teline Basmadan

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki