Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Ruth Campbell

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments28 Share

RuthCampbell.png
Ruth Campbell

Ruth Campbell (1980-2015), Blenderde Kan'da kurbandır.

Profili

Ruth, 35 yaşında, uzun fakat arkadan toplu siyah saçları olan, kahverengi gözlü bir bayandı. Ruth, genetik üzerine çalışan bir bilim insanıydı ve öldürülmeden önce mor bir elbisenin üzerine beyaz bir laboratuvar önlüğü giymekte ve gözlük takmaktaydı.

Cinayetin Detayları

Oyuncu, Ruth'un cesedini, vitamin barda parçalara ayrılmış ve püresi çıkartılmış halde bir blenderin içinde bulmuştur. Ceset, ya da cesetten kalan parçalar üzerinde otopsi yapan Roxie Sparks, katilin ilk önce kurbanı testere benzeri bir aletle parçalara ayırdığını, daha sonra da parçalar ile birlikte blenderin içine, başta pancar olmak üzere doğrudan ete nüfuz eden asit içerikli meyveler attığını öğrenmiştir. Katilin kullandığı meyveler, kusursuz bir asidik ve alkalin bileşeni oluşturmakta, bu da et parçalarının posaya dönüşmesini kolaylaştırmaktaydı. Bunu da ancak smoothie yapmayı bilen birisi yapabilirdi, bu durumda katilin smoothie yaptığını göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın ardından katilin, kurbanın kocası olan Nigel Campbell olduğu ortaya çıkmıştır.

Ekip, Nigel'ı işlediği cinayet ile sıkıştırdığında Nigel, başta oyuncunun yine sıra dışı bir iddia ile geldiğini öne sürmüş, fakat Amy, kendisini cinayet silahındaki kan grubu ve Ruth'un ölmeden önce işaretlediği kromozom tablosundaki kızıl saç kromozomu ile üzerine gitmesi sayesinde işlediği cinayeti itiraf etmek zorunda kalmıştır. Nigel, karısı sürekli laboratuvarda çalıştığı ve kendisi ile ilgilenmediği için kendisini dışlanmış hissediyordu. Kurbanın klonu kendisine geldiğinde ise onun, sanki Ruth'un daha iyi bir hali olduğunu düşünmüştü çünkü klon Ruth, gerçek Ruth'a göre daha ilgili ve sevecendi. Bu yüzden Nigel, karısının klonu ile birlikte olmak için esas karısından kurtulmaya karar vermişti. Son olarak Amy, Nigel'ın işlediği barbarca cinayetten tiksinti duyduğunu dile getirmiş ve Nigel, oyuncu tarafından mahkeme karşısına çıkarılmıştır.

Mahkemede Yargıç Dante, Nigel'a sırf karısına tıpatıp benzeyen başka bir kadınla birlikte olmak istediği için karısını öldürmesi üzerine espri yapınca Nigel, karısını sevdiğini fakat onun, bilim adına kendisini terk ettiğini belirtmiştir. Bu yüzden de daha sevecen ilgili ve cana yakın birisini istiyordu. Nigel'ın açıklamasını dinleyen Dante, son olarak Nlgel'ı 30 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki