Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Sür, Sallan, Öl/Diyaloglar

< Sür, Sallan, Öl

1.388pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share
Vaka Diyaloglar

Jones: Golf oynamak için harika bir gün değil mi, Ne dersin <İsim>? Küçük bir servete mal oldu ama Akçaağaç Tepeleri'ndeki herkes oynuyor, bizim de aralarına karışmamız gerek !
Jones: Skora bir bakalım o halde... Golfler gofretler, bana epey fark atmışsın! Daha beşinci delikte olmamıza rağmen parın 10 üzerindeyim!
Jones <İsim>, sen Tony Webb kadar iyisin! O tam bir golf efsanesidir! Bu aralar Akçaağaç Tepelerinde golf antremanı yaptığını duydum, belki onunla tanışırız!
Jones:Demek 5.Delik! Hadi bakalım... Ne oldu,<İsim>, delikte garip bir şey mi gördün? Dürbünü uzatabilir misin?
Jones:Goriller aşkına! Haklısın, orada kesinlikle yolunda gitmeyen bir şeyler var! Çabuk ol <İsim>, oraya gidip neler olduğuna bakalım!

1. Bölüm

İncele: Golf Sahası.
Jones:Yüceler cüceler, <İsim>,birisi beşinci deliğin içine gömülmüş, tam da golf sahasının ortasında!
Jones:Bir saniye, ben bu adamı tanıyorum. Tony Webb bu, bu biraz önce sana bahsettiğim golf şampiyonu! Ne diye biri onu öldürsün ki? Hadi cesedi otopsi için Nathan'a gönderelim!
Jones:Başka ne buldun? Cesedin tam yanındaki o bayrak, Tony'yi öldüren her kimse onun tarafından delikten çıkarılmış olmalı! Bakalım üzerinden işe yarayacak bir şeyler toplayabilecek miyiz!
Jones:Haklısın, burada bir golfçü varmış, belki de olanları görmüştür! Hadi gidip onunla konuşalım, ama dur da elbiselerimi değiştireyim!

Otopsi: Kurbanın Cesedi.
Nathan:Kurban elleri bağlanmış bir şekilde canlı canlı gömülmüş, ağzı da deliğe denk gelecek şekilde yerleştirilmiş. Burnu toprağın altında kaldığı için sadece ağzından nefes alabilmiş.
Nathan:O da çok uzun sürmemiş. Ağzının içine atılan golf topu, kalan son hava kanalını da kapatmış ve onu boğarak öldürmüş. Yavaş ve acı dolu bir ölüm.
Jones:Yani katil, onu saatlerce acı içinde mi bırakmış? Bu ne sapkınlık!
Nathan:Düşündüğünden de kötü. Tony'nin ses telleri de zarar görmüş. Büyük ihtimalle toprağın altında bütün gece canlı canlı öylece bırakılmış.
Nathan:Sonra sabah olduğunda katil gelmiş ve deliğe atışını yapmış. Golf topunda ona vurmakta kullanılan golf sopasının çelik parçaları vardı hala ve oluşan şok Tony'nin damağını parçalamış!
Jones:O zaman Tony'nin katili de bir golfçü... ve golf efsanesinin gerçekten acı çekmesini istemiş!

Harold Knight ile kurban hakkında konuş.
Jones:Efendim sizi rahatsız ettiğimiz için kusura bakmayın ama sabah antreamanı sırasında olağandışı bir şey dikkatinizi çekti mi?
Harold Knight:Hayır, olağan dışı bir şey görmedim.Çimlerde tek başıma olmak için buraya hep erken gelirim.
Jones:Efendim, golf sahasında biraz önce Tony Webb'in cesedi bulundu.Cinayet ile ilgili soruşturmayı <Rütbe> <İsim> yürütüyor.
Harold:Tony öldü mü?! Tanrım ne büyük trajedi Ama... kim Tony'ye böyle bir şey yapabilir ki?! Adam yaşayan bir efsaneydi, herkes ona gıpta ile bakardı!
Harold:Golf camiası büyük bir ailedir, birbirimize kardeş kadar yakınızdır! Yaptığımız en kötü şey birbirimizle dostça rekabet etmek, kim işi cinayete kadar götürebilir ki?!
Jones:Yani Tony Webb'in burada hiç düşmanı yok muydu?
Harold:Hem de hiç... <Rütbe> <İsim>, golfçüler genelde antreman sonrası spaya gider. Tony de hep giderdi. Belki de oraya gitmeniz, soruşturmanız için yararlı olabilir.

İncele: Bayrak.
Jones:Cesedin yanında bulduğun bayraktan bu maddeyi toplayarak çok iyi iş çıkardın <İsim>! Tam bir profosyonel gibiydin!
Jones:Hadi bunu Grace'e gönderelim, ne olduğunu şıp diye bulur!

Analiz et: Kırmızı Madde.
Grace:Suç mahallindeki golf bayrağının üzerinde bulduğun maddeyi analiz ettim ve moleküler yapısına inmeyi başardım.
Grace:Çok miktarda etil asetat buldum! Sen sormadan söyleyeyim Jones; etil asetat,şarabın en temel moleküler bileşenidir!
Jones:Bayrakta şarap olduğuna göre ve katilin de kurbanı deliğe gömmeden önce bayrağı oradan kaldırdığını bildiğimize göre...
Jones:Demek oluyor ki Tony'nin katili şarap içiyor! Harika iş çıkardın Grace,çok teşekkürler!

İncele: Kaplıca.

İncele: Spor Çantası.
Jones:O çantayı çok güzel aradın <İsim>! Ee, ne buldun? Elmas yüzükler? Platin saatler?
Jones:Bak bir kağıt parçası, daha güzel bir şeyler çıkar sanmıştım... Evet, haklısın <İsim>,vakaya odaklanmam gerekiyor, affedersin!
Jones:Nasıl yani bu solmuş kağıt Tony Webb'e mi aitmiş? Aynen! Ama buhar yazılanları biraz soluklaştırmış, açığa çıkarabilir misin?

İncele: Soluk Kağıt.
Jones:Çantanın içinde bulduğun solmuş kağıttaki yazıları çok iyi açığa çıkardın,<İsim>! Peki neyle ilgiliymiş?
Jones:Haklısın, bu bir lisans sözeşmesi! Tony Webb ile...
Jones:Zack Holden arasında! Onu hatırladın mı <İsim>, Friendnet'in kurucusu! Demek Tony ile Zack birlikte iş yapıyorlardı!
Jones:Haklısın, kurbanla olan ilişkileri konusunda kesinlikle onu sorgulamamız gerekiyor! Hadi gidelim!

Zack Holden'a kurban ile olan bağlantısını sor.
Zack Holden: Oh, merhaba, <Rütbe> <İsim>, uzun zaman oldu! Seni buraya getiren şey nedir?
Jones:Sen ve Tony Webb'in ticari bir anlaşma yaptığını öğrendik. <Rütbe> <İsim>'e bu konu hakkında daha fazla şey söyleyebilir misin?
Zack:Bu söyleyeceklerimi herkes bilir! Ben onun yüzünü kullanarak,elbette yeni bir golf oyunu uygulaması üzerinde çalışıyorum. Uygulamayı geliştirmemize daha çok var.
Jones: Tony Webb'in ölümü herhangi bir şekilde işinizi etkilemiştir değil mi? Bu durumdan faydalanmak için bir yol bulacaksınız herhalde.
Zack: Eh, yalan olmaz, bu bize ücretsiz tanıtım hakkı verecektir! Ama oyunu tanıtmak için onu canlı olması çok daha karlı olurdu.

İncele: Kilitli Telefon.

Danny Doyle'a kurbanı sor.
Danny Doyle:Tony Webb'i elbette tanıyorum, ben onun golf yamağıydım! Yıllardır onun yanında çalışırım! Ne oldu ki,sorun nedir? Bir şey mi oldu?
Jones:Bay Webb, bu sabah ölü bulundu, Bay Doyle. Özür dilerim.
Danny:O... Nasıl yani? NE? ÖLDÜ MÜ? YOK ARTIK YANİ!
Danny:AMAN TANRIM! ÖLDÜ! BEN ŞİMDİ NE YAPACAĞIM?! BEN ŞİMDİ NE YAPACAĞIM?!
Jones:Ne iş, adam tavşan gibi kaçıp gitti! Özür dilerim, <İsim>, önceden düşünemedim! Peşinden gitmek de mümkün değil!

Also on Fandom

Random Wiki