FANDOM

SILVERee
SILVERee26.png
Profili
Tam Adı Bilinmiyor
Diğer ad(lar)ı SILVERee
Uyruğu Güney Kore Bayrağı.png Güney Kore
Boyu 5'9" (1,75 m)
Yaşı 18
Ağırlığı 139 lbs (64 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu 0-
Durumu Hayatta
Vakalar Suda Ölüm
Sahne Işığı Altında Ölüm
Cinayet Oyunları

SILVERee (Korece: 실벨ㅖ; d. 1998) Suda Ölüm, Sahne Işığı Altında Ölüm ve Cinayet Oyunları vakalarında bir şüphelidir.

Profili

SILVERee, 18 yaşında bir K-Pop yıldızıdır. SILVERee turkuaza boyalı saçlara ve kahverengi gözlere sahiptir ve üzerine mor bir askeri bando üniforması giymektedir. SILVERee'nin ayrıca kaligrafi ile uğraştığı, gong bao tavuğu yediği ve nezle olduğu bilinmektedir.

"Suda Ölüm"de SILVERee kaligrafi ile uğraşır, gong bao tavuğu yer ve nezledir.

"Sahne Işığı Altında Ölüm"de SILVERee hwatu oynar, kimçi yer ve karaoke yapar.

"Cinayet Oyunları"nda SILVERee üzerine soluk mor bir ceket giymekte ve boynuna siyah, pullu bir şal takmaktadır. Aynı zamanda da Japonca konuşur ve çok iyi arbalet kullanır.

Vakalardaki Rolü

Suda Ölüm

Oyuncu kurbanın, kamerasıyla SILVERee'yi panda barınağında klip çekerken filme almış olduğunu fark ettiğinde SILVERee ile konuşmak istemiştir. Oyuncu kendisine kurbanı sorduğunda onu tanımadığını ve muhtemelen bir hayranı olduğunu ve kendisini tesadüf eseri çekmiş olabileceğini dile getirmiştir. Dediğine göre Sıçuan'a yeni şarkısına klip çekmek için gelmişti. Hatta ayak üstü Jack'e klipte oynamayı teklif etmiş fakat Jack teklifi geri çevirmiştir.

Oyuncu daha sonra kurbanın, SILVERee'nin şarkılarını Çin'deki çocuk kanallarında yasaklanması için uğraştığını öğrenmiş ve SILVERee ile bunun hakkında konuşmak istemiştir. Dediğine göre kurban, kendisinin kötü bir rol modeli olduğuna inanmaktaydı fakat kendisini bu fikre tamamen karşıydı. SILVERee işini ciddiye alan ve ona bağlı birisiydi ve kurbanın haddini aştığını düşünüyordu. SILVERee ile konuştuktan bir süre sonra oyuncu, kendisini bir panda saldırısından kurtarmak zorunda kalmıştır.

Soruşturmanın sonunda Ellen Morowitz'in tutuklanması ile SILVERee suçsuz bulunmuştu. Fakat oyuncu daha sonra Angela ile birlikte kendisine April'in nerede olduğu sormak istemiştir. Dediğine göre April'i panda barınağında tek başına dolaşırken bulmuş ve birisi gelip alana kadar ona göz kulak olmaya karar vermişti.

Sahne Işığı Altında Ölüm

Oyuncu cinayet mahallinde, SILVERee'nin kurbanın programında çıkacağını gösteren bir afiş bulduktan sonra SILVERee bir kez daha bir cinayet soruşturmasında şüpheli olmuştur. Kurbanın Koreli bir TV yapımcısı olan Gwak Sung-ho olduğunu belirten SILVERee, herkes gibi olayın kaza olduğunu düşündüğü için cinayet kelimesini duyunca şaşkınlığını gizlememiştir. Oyuncu kendisine kurbanı tanıyıp tanımadığını sorduğunda kurbanın, programında kendisinden yeni şarkısının tanıtımını yapmasını istediğini söylemiştir. Dediğine göre kurban gergin ve zor birisiydi ve onu sadece stüdyonun dışındaki parkta gülerken görmüştü. Bunun üzerine oyuncu parkı aramaya karar vermiştir.

Oyuncu daha sonra SILVERee'nin kurbanın programında pleybek yaptığını ve kurbanın müziği durdurarak neredeyse kendisini küçük düşürdüğünü öğrenmiş ve SILVERee'ye bunu sormak istemiştir. SILVERee, yollarda geçen hayatın kolay olmadığını ve kendinden emin olmadığı zamanlarda pleybek yaptığını söylemiştir. Fakat genellikle Gwak gibi yapımcıların profesyonel davranmalarını gerektiğine ve kurbanın yaptığı gibi pis şakalar yapmamaları gerektiğine inanmaktaydı. Kurbanın yaptığı şeyden ötürü öfkelenen SILVERee, bunun üzerine kimçisini kurbanın üzerine atmıştı.

Soruşturmanın sonunda Kang Dong-yun'un tutuklanması ile SILVERee suçsuz bulunmuştur. Fakat daha sonra Elliot oyuncuya SILVERee'nin karaoke barında imza dağıttığını ve o zaman zarfında çocuklara sadece onun şarkılarının dinletileceğini söylemiş, bu durumu şaibeli bulan oyuncu, Archer ile birlikte K-Pop yıldızı kılığına girerek karaoke barına girmiştir. SILVERee oyuncuya videolarını izlemesinin yeterli olduğunu söyledikten sonra karaoke barını arayan oyuncu, burada videoların olduğu bir dizüstü bulmuş ve bunu Elliot'a inceletmiştir. Videoları başından sonuna kadar inceleyen Elliot, videolarda SOMBRA amblemleri olduğunu ve "zayıflık" ile "görevini yerine getirmek" gibi kelimelerin geçtiğini fark etmiştir. Bu kelimelerin aynısını daha önce Pekin'de Sanjay Korrapati'de söylemişti. Bu da SOMBRA'nın, çocukların beyinlerini bilinçaltı mesajlarla yıkadığını göstermekteydi. SILVERee'nin bundan haberdar olduğundan şüphelenen oyuncu, bunun üzerine tekrar SILVERee ile konuşmaya gitmiştir. Kendisine SOMBRA sorulduğunda o adı daha önce duymadığını belirtmiş ve olası bir rakip olabileceğini düşünmüştür. Oyuncu kendisine SOMBRA'nın kendi videolarıyla oynadığını söylediğinde SILVERee, halen SOMBRA'yı bilmediğini fakat durumu araştıracağını söylemiştir çünkü birilerinin telif hakkı olmadan kliplerini kullanmasını istemezdi.

Cinayet Oyunları

Oyuncu, SOMBRA'nın av tanıtım posterinin üstünde SILVERee'nin olduğunu gördükten sonra SILVERee bir kez daha şüpheli olmuştur. SILVERee, cinayeti duyunca şaşırmış fakat bununla hiçbir ilgisi olmadığını ifade etmiştir. Oyuncu kendisine kolundaki SOMBRA kol bandını sorduğunda ise tek söylediği şey sponsorlarını tanımak zorunda olmadığıydı.

Oyuncu daha sonra bulduğu bir ninja yıldızının üstünde Kore malı bir sahne simi bulmuş ve SILVERee'ye bunu sormak istemiştir. Oyuncunun, SILVERee'nin SOMBRA'nın avının bir parçası olduğunu düşünmesine rağmen SILVERee bunun sadece gösterinin bir parçası olduğuna inanmaktaydı. Oyuncunun Av'ın gerçek olduğunu ve çocukların öldüğünü söylemesi ile durumu kavrayan SILVERee, bu kez feci tırsmış ve bunun üzerine oyuncu, soruşturma sonlanana kadar kendisini gözetim altında tutmaya karar vermiştir.

Soruşturmanın sonunda Hiroşi'nin katili ve çocukların beynini yıkama ile Av'ın arkasındaki ismin Obaasan olduğunun ortaya çıkması ile SILVERee son kez suçsuz bulunmuştur. SILVERee daha sonra oyuncunun yanına gelmiş ve Obaasan'ın yaptıklarını düzeltmesinde yardım etmek istediğini söyleyerek çocukların Obaasan tarafından el koyulan yadigarlarını bulmasını önermiştir çünkü bu sayede beyin yıkamanın etkileri bozulabilirdi. SILVERee ile birlikte oyuncu, Sanjay ve Tsukada Çieko'nun yadigarlarını bulmuş ve sonunda SILVERee özgürlüğüne kavuşmuştur.

Ek Bilgi

  • SILVERee, K-Pop rapçisi T.O.P.'den esinlenmiş olabilir.
    • SILVERee'nin adı, Güney Koreli R&B grubu SHINee'den esinlenmiştir.

Galeri

Also on FANDOM

Random Wiki