Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Sahnedeki Yılan/Diyaloglar

< Sahnedeki Yılan

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share

Vaka Diyaloglar
Sahnedekiyılan.png

David Jones:Nihayet bir akşam çalışmıyoruz! Biliyorum <İsim>,yaptığımız iş sende stres yaratmıyor ama arada bir de olsa kafa dinlemek güzel!
Jones:Bak,Operada yeni bir oyun var! Dediklerine göre Üçüncü Perdenin sonunda gerçek,canlı dev bir boa yılanı geliyormuş sahneye! Görmek için sab...
Beatrice Vane:İMDAT! Tanrım,birisi bana yardım etsin! Sevgili Memurlar,Lütfen benimle gelin,bir cinayet işlendi!
Jones:Sakin olun hanımefendi,sakinleşin! <Rütbe> <İsim> burada,size yardım edecek ama önce bize olanları anlatın! Kim olduğunuzu söyleyebilir misiniz?
Beatrice:Benim adım Beatrice Vane,Operanın baş sanatçısıyım.Kocam da soyunma odasındaydı ama öldürüldü,şey tarafından... Lütfen,benimle gelmeniz gerek!
Jones:Hadi <İsim>,Şu soyunma odasına girip bakalım neler olmuş!

1. Bölüm

İncele: Soyunma Odası.
David Jones: DEV BİR YILAN mı?! Tanrım,bir insanı öldürmüş! Dikkatli ol <İsim>,yılan bayılmış gibi duruyor,ama hala canlı! Hadi kurbanın cesedini buradan çıkaralım!
Jones: Oyunda yer alan o dev yılan bu olmalı! İyi de burada ne işi var,öyle keyfine göre buraya gelemez ki! Birisi bu adamı öldürmüş ve bu yılanı da cinayet silahı olarak kullanmış!
Beatrice Vane: KOCAM! Nerede? Onu görebilir miyim?
Jones:Sakin olun hanımefendi.Başınız sağ olsun ama bu soruşturmayı başlatmak için sizin yardımınıza ihtiyacımız var.Bize biraz kocanızdan bahseder misiniz?
Beatrice: Adı Roland Vane,Operanın yönetmenidir.Benim adım da Beatrice Vane,oyunun baş sanatçısıyım. Daha ne söyleyebilirim,inanın bilmiyorum...
Jones: Bu kadar yeterli Bayan Vane, teşekkürler.<Rütbe> <İsim>,sakinleştiğinizde size birkaç soru daha soracak.
Jones: <Rütbe> <İsim>,ne buldun öyle? Yoksa yılanın derisi mi o? Haklısın,üzerinde bir dövme var,bir baksan iyi olur...
Jones: Ve bu el aynasının vakayla bir ilgisi olduğunu mu düşünüyorsun? Haklsın,siyah ruj izleri, bir mesajı andırıyor! Yakından bakabilir misin?

Otopsi:Kurbanın Cesedi.
Nathan Pandit: Dürüst olmak gerekirse <İsim>,seninle üzerinde çalıştığımız hiçbir şey sıkıcı olmuyor! İnsan-yiyen bir yılan... Sen Noel Baba'dan iyisin!
Jones: Nathan sence bu biraz uygunsuz değil mi...
Nathan: Kurban,yılan onu ezdikten sonra boğulduğu için ölmüş! Ancak o zaman yılan onu yemeye başlamış!
Jones: Peki yılan nasıl bu arada?
Nathan: İyi, yılana özenle bakıldığını söyleyebilirim! Herhangi bir kötü muamele,yara bere varmı diye konrol ettim ama yoktu!
Nathan: Bu da şu demek oluyor,katilin belli ki yılanlarla arası iyi!

Beatrice ile cinayet hakkında konuş.
Beatrice Vane: NASIL OLUR?! Ne diye birisi kocamı öldürür ki? Tanıdığım en kibar insandır o! Bu şehrin kötü şans getirdiğini biliyordum,buraya hiç gelmemeliydik!
Jones: Kocanız ve siz bu şehre yeni mi geldiniz,Bayan Vane? Kendi ne kadar zamandır Operanın yönetmenliğini yapıyordu?
Beatrice: Altı ay! Daha arkadaş bile edinemedik burada nasıl olur da birsi onun düşmanı olabilir?!
Beatrice: Roland daima sabahlara kadar çalışırdı,ben de ona oyundaki rolümle ilgili soru sormak için buraya gelirdim. Ama kapısı kilitliydi! Kapı yalnızca dışarıdan kilitlenebilir!
Beatrice: Yanıt vermeyince,çalışanlara özel anahtarlardan biriyle kapıyı açtım ve Roland!ın o CANAVAR tarafından yendiğini gördüm,of Tanrım!
Jones: Sakin olun Bayan Vane, endişelenmeyin <Rütbe> <İsim>,kocanızın katilini bulacak.Bize çok yardımcı oldunuz.
Jones: Demek soyunma odasının anahtarı sadece Opera çalışanlarında var...
Jones: Bu da demek oluyor ki kapıyı burada çalışanlardan biri kilitlemiş ve Roland ile yılanı içeride başbaşa bırakmış!
Jones: Aynen öyle <İsim>,yani katil,bir Opera çalışanı!

İncele: Yılan Derisi.

Analiz et: Yılan Dövmesi.
Alex Turner: Yılan derisindeki etikette yazan numaraya baktım ve sahibinin,veri tabanında egzotik evcil hayvanlae adı altında yer aldığını buldum!
Alex:Kurbanı yiyen yılan,sürüngenler konusunda uzmanlaşmış hayvan terbiyecisi Harper Stone'a ait!
Alex:Kadının internet sitesine baktım ve mevcut oyun için Opera ile ortak çalıştığını buldum!
Alex:Bu durum,Bayan Stone'u mükemmel bir şüpheli haline getiriyor! Haklısın <İsim>,onunla bir an önce konuşmamız gerek!

Harper ile yılanı hakkında konuş.
Jones: Bayan Stone, yılanlarınızdan birinin, Rolan Vane cinayetinde payı bü...
Harper Stone: AMAN TANRIM! Nerede o İyi mi,onu görebilir miyim?
Jones: Ee,Bay Vane öldü,yılanın...
Harper: Onu demiyorum beyinsiz! Yılanım BEBEĞİM! Onu alıkoydukları söylendi,nerede o,başına ne geldi? Onu görmek istiyorum!
Jones:O devasa canavarın soyunma odasına nasıl olup da girdiğine dair bize mantıklı bir açıklama yapmada olmaz! Nasıl olur da böyle canavar bir yılana sahip olabilirsiniz ki?
Harper: Gerekli tüm izinleri aldım,eğer sorunuz buysa.Oyunun son sahnesinde dev bir yılanın sahneye girmesi gerekiyordu,benim de iyi bağlantılarım vardır.Daima kafesinde kilitli halde bekletilir...
Harper: Ama birisi kilidi kırmış! Kontrol etmeye gittiğimde kilidin olmadığını gördüm birisi onu çalmış!

İncele: El Aynası.
Jones:Müthiş, kurbanın soyunma odasında bulduğun el aynasındaki mesajı çözmeyi başardın <İsim>!
Jones:'Çantayı kulüpte unuttum'... Sence bu notu Roland kendisi için mi yazmış? Acaba hangi kulüpten bahsediyor?
Jones:Aa! Haklısın <İsim>, Livingstone Kulübü olmalı! Hadi gidip kontrol edelim!

İncele: Erkekler Kulübü.'
Jones:Harika bir iş çıkardın, <İsim>! Buradaki tek çanta bu, o zaman kurbanın notunda bahsettiği çanta da bu olmalı! Bakalım içinde ne var...
Jones:Vay, amma ÇOK belge varmış! Soruşturmamızla ilgili bir şeyler var nı diye bakalım!

İncele: Valiz.
Jones:Çok iyi iş çıkardın, <İsim>! Bulduğun çantada kubanın vasiyetini yazmış olması garip değil mi...
Jones:Şuna bak, baştan aşağı yasal fasa fisoyla dolu! Hemen Alex'e göndermeliyiz, o bunu çözer!

Analiz et: Son Vasiyet.
Alex:Kurbanın, Livingstone Kulübü'nde bulduğunuz vasiyeti epey sıradan, ancak çok kısa zaman önce yenilendiğini söyleyebilirim!
Alex:Görünüşe göre kurban, mirasçılarının arasına pek yakından tanıdığımız Adam Bentley'i de eklemiş!
Jones:Şu BİZİM Adam Bentley?! Roland ile ikisinin tanış olduklarını bilmiyordum, görünüşe göre kendine yeni bir akıl danışmanı bulmuş... Haklısın <İsim>, onunla konuşmamız gerek!

Adam'a kurban ile olan ilişkisini sor.
Adam:Merhaba <Rütbe> <İsim>, nasıl gidiyor? En son görüştüğümüzden beri baya meşgülüm, ya sen?
Jones:Görebiliyorum.Roland Vane ile ilgili birkaç soru sormak istiyoruz.Seni vasiyetine dahil ettiğini biliyormuydun?
Adam:Aa, hayır, ne güzel sürpriz! O adamı şöyle böyle tanıyorum, ne kadar kibar bir hareket! Onu görür görmez teşekkür edeceğim!
Jones:Edemezsin Adam, Rolan Vane öldü.
Adam:Ne... öldü mü? Tanrım, ben yapmadım... Affedersiniz, yani söyleyecek bir şeyim yok.Tanrım, buna inanamıyorum...
Jones:Şöyle böyle tanıdığın birinin ölümüne biraz fazla üzüldün sanki.
Adam:Bir insanın ölümü her zaman trajedidir, <Rütbe> <İsim>.Ben sadece bir canın gitmiş olmasına üzülüyorum.Şimdi izin verirseniz... Gitmem gereken bir yer var.

Jones:Her zaman olduğu gibi bu çakal, elimizde iyi bir ipucu bırakmadan sıvışı..
Samuel King:<Rütbe> <İsim>, kulaklarım doğru mu işitiyor? Adam Bentley, bir kez daha bir
cinayet soruşturmasında şüpheli mi?!
Jones:Ee, evet efendim.Kurban onu vasiyetine eklemiş ef...
Samuel:Bana bakın, ikiniz de beni dikkatlice dinleyin.Bu, Bay Bentley'nin bir arkadaşının öldürüldüğü üçüncü vaka.Ve ben tesadüflere inanan biri değilim!
Samuel:Bir gözümüz onda olacak ve yaşanan her yeni gelişmeyibana aktaracaksınız, anlaşıldı mı?
Jones:Evet, efendim!
Jones:... BU da neydi böyle, <İsim>? Adam'ın bir olayını öğrensem bunu ilk dile getirecek kişi benim, ama Amirin bunu kafasına takmasını beklemiyordum!
Jones:En azından ilk defa Akçaağaç Tepeleri'nden birini soruşturmamız için bize onay vermiş oldu ve bunun keyfini çıkarmak istiyorum! Hadi şimize dönelim, <İsim>!

Daha sonra, Operada...
Jones:Evet, <İsim>, soruşturmada şu ana kadar neler bulabildik bir bakalım.Operanın yönetmeni Rolan Vane, dev bir yılan tarafından öldürüldü...
Jones:Oyunun yıldızı olan eşiyle ve kubandan ziyade yılanına üzülmüş görünen hayvan terbiyecisiyle konuştuk...
Jones:Bir de kurbanın vasiyetinde, onu şöyle böyle tanıdığını iddia eden Adan Bentley'nin adı geçiyor! Pis sularda yüzüyoruz <İsim>, ama elini çamura bulaştırmaktan korkmadığını biliyorum!
Jones:En azından böylesine muhteşem bir yerde çalışma fırsatı yak...
Jones:DANK!
Jones:AAH!
Jones:Bu da ne? Birisi bize tuğla fırlatıyor siper al <İsim>!

2. Bölüm

Jones:Evet, <İsim>, soruşturmada şu ana kadar neler bulabildik bir bakalım.Operanın yönetmeni Roland Vane, dev bir yılan tarafından öldürüldü...
Jones:DANK!
Jones:AAH!
Jones:Bu da ne? Birisi bize tuğla fırlatıyor siper al <İsim>!, pusuya düşürüldük!
Jones:Bitti mi? Nereden geldiğini görebildin mi <İsim>?
Jones:Saldırgan, Operanın arkasına doğru kaçtı! <İsim>, birileri soruşturmayı engelllemek istiyor ama korkmak yok!
Jones:Ne dev yılanlarda ne atılan cisimlerden, hiçbirşeyden! Hadi Operayı arayalım, bakalım kim bize saldırmış! == İncele: Opera Girişi.
Jones:Saldırgandan bir iz yok, değil mi <İsim>? Zaten bir şey bulma şansımız da düşüktü.Yine de
bize fırlattığı tuğlayı eline geçirmeyi başardın!
Jones:Haklısın, üzerinde bir mesaj yazıyor! Hadi şu lanet tuğlayı kurtaralım yerinden... Sözcükler anlaşılmayacak kadar solmuş.Buna senin bakman gerekiyor, <İsim>
Jones:Bir de bulduğun şu anahtar var... Etikete bakılırsa kurbanın soyunma odasına aitmiş! Çabuk, bakalım üzerinde işe yarar bi şeyler bulabilecek miyiz!

İncele: Tuğla.
Jones:Bize atılan o mektupta neler buldun, <İsim>?
Jones:'Roland hak etmişti! Beni rahat bırakın!' Altındaki imza da... 'Opera Hayaleti'! Jones:Hayalet mi? Hayaletler kalem tutamayacağına ya da tuğlalara mektup bağlayamayacağına göre, birisi bizimle oyun oynuyor!
Opera Hayaleti:*POOF!*
Opera Hayaleti:Oyun oynadığım yok, <Rütbe <İsim>, OPERA'nın gizemli dünyasına hoş geldin!
Jones:Hay...
Jones:Ben gizem falan anlamam beyefendi, <Rütbe> <İsim> size soru soracak, yanıt verseniz çok iyi olur.

Hayalet'e tuğlayı sor.

Harper'a hayaleti sor.

İncele: Soyunma Odası Anahtarı.
Jones:Vay, Operada bulduğun soyunma odası anahtarının üzerindeki şu parmak izlerine bak!
Jones:Hadi bunları Alex'e gönderelim, izlerin kime ait olduğunu söylesin!

Analiz et: Parmak İzleri.

Annabel ile anahtar hakkında konuş.

İncele: Soyunma Köşesi.

İncele: Kasa.
Jones:Demek kurbanın kasasının açmayı başardın, <İsim> Vay, içinde ne de çok dosya var!
Jones:Hepsine bakamayız ki! Analiz etmesi için Alex'e göndersek iyi olur!

Analiz et: Dosyalar.

Adam ile süt kardeşi hakkında konuş.

İncele: Çay Bardağı.
Jones:Fincanın dibinde bir miktar çay kalmış! Bu çay kurbanın içtiği son şey, bize bir ipucu verebilir! Hadi örneği Grace'e gönderelim!

Analiz et: Çay.

Beatrice ile kocasının tedavisi hakkında konuş.'''''

Also on Fandom

Random Wiki