Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Salieri

1.264pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Kardinal Salieri
KardinalSalieri.png
Profili
Tam Adı Salieri (tam adı bilinmiyor)
Uyruğu İtalya Bayrağı.png İtalya
Boyu 5'9" (1,75 m)
Yaşı 70
Ağırlığı 160 lbs (72 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar Karanlık Bastığında
İmkânsız Hayal(tutuklandı)

Kardinal Salieri (d. 1946) Karanlık Bastığında ve İmkânsız Hayal vakalarında bir şüphelidir.

Profili

Kardinal Salieri, 70 yaşında bir kardinaldir. Salieri beyaz saçlı ve kahverengi gözlüdür, üzerine kırmızı bir kardinal kostümü giyer ve kırmızı yüzük takmaktadır.

"Karanlık Bastığında"da Salieri kapiçino içer, skutere biner, Dante'nin Cehennemini bilir.

"İmkânsız Hayal"de Salieri satranç oynar ve sangria içer.

Vakalardaki Rolü

Karanlık Bastığında

Oyuncu cinayet mahallinde kurbanın İncil'e bıraktığı "Kardinal Salieri, Tanrı'nın önünde diz çök, O seni ayağa kaldırır" mesajını gördükten sonra aralarında bir anlaşmazlık olduğunu düşünüp onunla konuşmak istemiştir. Salieri bu mesajın hırsını kontrol edip Tanrı'nın ona çizdiği kadere boyun eğmesi için yazıldığını söylemiştir. Birazda Agnelli'den konuşan Salieri onun sıradan ve mübarek olduğunu verdiği vaazlar gibi yaşadığını dile getirmiştir.

Ekip Vatikanda bulduğu Papanın takkesinde Salierinin parmak izlerini bulmuştu yani papanın takkesini üzerinde gizlice denemişti. Ekip Agnelli'nin İncil'e yazdığı mesajın bu yüzden yazıldığını anlamış hemen onunla konuşmaya gitmiştir. Salieri olanları itiraf etmiş ayrıca kendisinin Papa olması gerektiğini düşünüyordu çünkü ona göre siyasi radyo programı yapan bir Papa olamazdı. Ekip bu düşüncesinden sonra ona Peder Agnelli'nin siyasi görüşünden hoşlanıp hoşlanmadığı sormuş o ise Pederi sıradan bir siyasetçiye benzetmişti çünkü Avrupa'nın birleşmesine karşı çıkmıştı. Ona göre Papa ve halk arasında krala benzer bir ilişki olmalıydı.

Soruşturmanın sonunda Klaus Weissmann'ın tutuklanması ile Salieri suçsuz bulunmuştur. Oyuncu ve Marina Romanova, Vatikan'da üzerinde belirsiz çizimler olan bir defter bulmuş daha sonra bu çizimlerin Avrupa'nın ünlü anıtlarının çizimleri olduğunu keşfetmiştir. Ayrıca defterin üzerinde yine Salieri'nin parmak izlerini bulan ekip hemen kendisine defteri sormaya gitmiştir. Salieri ilk önce onun sayfaları dolu eski bir defter olduğunu söylemiş ekip ona defterin üzerinde Avrupa anıtlarının çizimlerinin olduğunu söyleyince Salieri ekibe gerçeği anlatma kararı almıştır. Dediğini göre aslında bu defter Rahip Klaus'a aitti hapise girmeden önce Salieri'ye bırakmıştı. Salieri bu anıt çizimlerinin pek önemli olduğunu düşünmüyordu çünkü Klaus İtalya'ya gelmeden önce ona gezebildiği kadar anıtı gezdiğini söylemişti. daha sonra ekip ona Klaus ile anıt çizimleri hakkında konuşurken Promethianlar'dan söz edip etmediğini sormuş Salieri ise tek bir kelime bile etmediğini sadece Klaus'un bu çizimleri ölmeden önce yapılacaklar listesi olarak adlandırdığını söylemiştir.

İmkânsız Hayal

Ekip, kurban Jacqueline Proust'un çantasında Salieri'nin İspanya'daki kilsesine ait lanetli olduğu iddia edilen bir yadigar bulduktan sonra Salieri soruşturmaya dahil olmuştur. Salieri Jacqueline'in kilisesine günah çıkarmaya geldiğini o gittikten sonra yadigarın kaybolduğunu fark ettiğini söylemişti yani Jacquline'in yadigarı çaldığını alamıştı. Ekip yadigarın çalındıktan hemen sonra Jacquline'in ölmesini şüpheli bulmuş ona cinayet alakasının olup olmadığnı sormuştur. Salieri ise bir Tanrı adamı olduğunu ve öfkeye asla yenik düşmeyeceğini Jacqueline'in ölme sebebinin lanetten dolayı olduğunu iddia etmiştir.

Sonra Ekip'le konuşmak için Salieri'nin büroya geldiğini duyan oyuncu onunla tekrar konuşmaya gitmiştir. Kardinal ekibe aniden soruşturmalarının başarısız sonuçlanacağını kendileri asla durduramıyacağını Jacquline'in cinayetini soruşturarak vakit kaybettiğini çok yakında Büro'nun kontrolünü Promethianların alacağını söylemiştir. Ekip bu konuşmalardan anladığı tek şey Salieri'ninde bir Promethian olduğudur. Jack buna çok şaşırmıştı çünkü Salieri bir din adamıydı. Salieri ise çok farklı düşünüyordu ona göre Tanrı Avrupa'ya böyle bir son layık görmüştü ve Promethianların hakkettiği yöneticiliğini alıp kıtanın aşağalık ruhlarını idare etmeliydi. Bunu duyan oyuncu Salieri'yi Promethian olmaktan ötürü göz altına almıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki