Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Sally Perkins

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments4 Share

Sally Perkins
SallyPerkins.png
Profili
Tam Adı Sally Perkins
Boyu 5'11" (1,80 m)
Yaşı 32
Ağırlığı 140 lbs (63 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu 0-
Durumu Hayatta
Vakalar Tüm Kötülüklerin Anası

Sally Perkins (d. 1982) Tüm Kötülüklerin Anası vakasında bir şüphelidir.

Profili

Sally, Pasifik Eczacılık adlı ecza şirketinin CEO'sudur ve 32 yaşındadır. Sally üzerine kırmızı bir gömlek, onun üzerine de beyaz bir laboratuvar önlüğü giymekte, altın bir kolye takmakta ve kırmızı bir ruj sürmektedir. Ayrıca önlüğünün sol akasında bir tane isim kartı vardır. Sally'nin bütün bunların yanında limon yaprağı kullandığı ve bahçecilik bildiği bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Frank Knight ile vakayı tartışacağı sırada Hannah Choi, ordu bağlantılarına sızdığını ve kurbanın öldürüldüğü sırada gizli bir proje üzerinde çalıştığını dile getirmiştir. Dediğine göre proje, Sally'nin CEO'su olduğu Pasifik Eczacılık tarafından desteklenen yasa dışı deneyler için bir ön yüzdü. Ekip, bu yüzden derhal Sally'yi şüpheli listesine eklemişlerdir.

Sally'nin tek düşündüğü şey firmasının yeni ürettiği limon yaprağı kolonyası idi fakat ekip, daha ziyade aynı firmanın daha önce bataklıkta geçen gizli projede olan parmağını öğrenmek istiyorlardı. Sally'nin dediğine göre Pasifik Eczacılığın bataklıktaki bitki projesi, kendisi CEO seçilmeden çok uzun bir süre önce gerçekleşmişti ve tek bildiği, bir takım bilim insanlarının gizli bir proje için bataklık ormanına araştırma yapmaya gittikleri ve bunun ordu tarafından muhafaza edildiği idi, fakat proje iptal edildiği için nedense tarihe gömülmüştü.

Ekip, daha sonra askeri kışlada içine dinleme cihazı yerleştirilmiş bir saksı bulmuşlar ve bunu analize göndermişlerdir. Analiz sonucuna göre dinleme cihazının amacı ordu içindeki konuşmaları uzaktan dinlemekti ve saksıya cihazı yerleştiren kişi Sally'den başkası değildi. Dediğine göre cihazı saksıya yerleştirmesinin sebebi, kendi firmasına ait olan deney formüllerini geri almak istemesi idi. Hatta Sally, formülü tekrardan çıkarmayı denemiş fakat esas çıkartan kişininki gibi olamamıştır. Ayrıca işin ucunda para olması, Sally'ye bu formülü tekrardan firmasına kazandırmak için bir yükümlülük olmuştu.

Soruşturmanın sonunda Ray Westman'ın tutuklanması ile Sally suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki