Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Salvador Cordero

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments18 Share

Şüpheli
SC.png
Profili
İsmi

Salvador Cordero

Boyu

5'9" (1,76m)

Yaşı

33

Ağırlığı

178 lbs (80kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

B+

Durumu

Merhum

Vakalar

Liman Katili(adı geçti)
Kemiklerine Kadar Yanmış
Engereklerin Yuvasında(öldürüldü)

Salvador Cordero (1980-2013) Engerekler çetesinin eski lideri, Kemiklerine Kadar Yanmış adlı vakada bir şüpheli ve Engereklerin Yuvasında'da kurbandır.

Profili

Salvador Engerekler çetesinin lideri idi fakat ölümünden sonra liderliği Ash Bison devralmıştır. Salvador 33 yaşında ve 5'9" (1,76m) boyunda bir adamdı. Yeşil gözlü idi ve aynı zamanda kısa siyah saçlıydı. Salvador mavi bandana takar ve üstüne Engereklerin rengi olan mavi atlet giyerdi. Bandanasında yine Engereklerin sembolü olan dikey beyaz çizgiler vardı. Altın kolye takardı ve kollarında ve göğsünde dövmeler vardı. Kemiklerine Kadar Yanmış'ta Salvador'un kepek sorunu vardı, sigara içiyordu ve spor ayakkabısı giyiyordu.

Vakalardaki Rolleri

Kemiklerine Kadar Yanmış'ta Troy Cassidy ekibe Salvador'un insanlara benzin döküp yakmayı sevdiğini söyleyince (ki Chad Whickman öyle öldürülmüştür) ekip onu çağırmıştır.

Engereklerin Yuvasında'da Salvador Engerek Çukuru'nda kendi arabasının üstünde ölü olarak bulunmuştur.

Cinayetin Detayları

Salvador Engerek Çukuru'nda arabasının üstünde ölü olarak bulundu. Kafatası paramparça edilmişti. Otopsi sonucuna göre kafasına cam şişe tarzı sert bir cisimle vurulmuştu. Katil aynı zamanda Salvador'un cesedine tükürmüş ve bunun sonucunda sakızını düşürmüştü.

Katil ve Nedenleri

Katil İtalyan mafyasının önemli bir figürü olan Tony Marconi'dir. Tony'nin Salvador'u öldürme sebebi Ginger'a zarar vermeye çalışmasıydı. Tony kadınlara zarar verilmesine son derece karşı birisiydi ve Salvador'u bir kadına zarar verdiği için öldürmüştü ve mahkemeye Salvador'un artık yaşama hakkını yitirdiğini söyledi. Fakat Tony hayatının hatasını yapmıştı çünkü polisin bulduğu bütün deliller onu işaret ediyordu. Tony Salvador'u öldürmekten tutuklandı ve 20 yıl hapis cezası aldı. Jones ise bu duruma bayağı bir üzüldü çünkü Tony pis işlerinden değil de Salvador'u öldürmekten tutuklanmıştı.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki