FANDOM

Şüpheli
SW
Profili
İsmi

Samantha Warner

Boyu

5'5" (1,65m)

Yaşı

37

Ağırlığı

120 Ibs (55kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

O+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Bıçak Altında

Samantha Warner (d. 1976), bir şarkıcı ve oyuncu, ayrıca da Bıçak Altında (Vaka #10)'da bir şüphelidir. Samantha'nın ayrıca Alan Cardwell, Paul Oaster ve Curtis Newman ile ilişkisi olduğu da bilinmektedir.

Profili

Samantha, 37 yaşında, uzun, siyah saçlı ve kahverengi gözlü bir kadındır. Saçının sol tarafında mor bir gül vardır ve siyah kalın çerçeveli bir gözlük takar. Sağ kulağında üstünde mavi bir inci olan bir küpe takar ve parlak kırmızı bir ruj sürer. Üstünde mor bir elbise vardır. İçinde mavi bir mücevher bulunan altın bir kolye takar. Samantha ayrıca golf oynar ve kahve içer ayrıca da sağlaktır.

Vakadaki Rolü

Alan Cardwell'in otopsisi sırasında Nathan Alan'ın ağzına tıkıştırılmış bir kağıt parçası bulmuştur ve kağıt aslında Samantha'nın fotoğrafı idi yani kurbanla bir ilişkisi vardı. Bu sebepten ötürü Alan'ı onun için öldürebilecek birisi olup olmadığını sormuşlar ve bunu yapabilecek tek kişinin Paul Oaster olabileceğini söylemiştir. Daha sonra Samantha'nın sadece Alan ve Paul ile değil ayrıca da Curtis Newman ile de görüştüğü ortaya çıkmıştır. Katil olan Paul Oaster yakalandıktan sonra Samantha kendisi için diğer erkeklerin birbirini öldürmesinden ötürü kendisini kötü hissetmiş ve bir rahibe gibi giyinmeye karar vermiştir. Jones gerçekten de Samantha'nın bir rahibe olduğuna inanmış hatta onun kırık tesbihini bile bulmuşlardır. Fakat daha sonra aslında rol amaçlı öyle giyindiğini söylemiş ve Curtis ile olan randevusuna geç kaldığını belirtmiştir.

Vakalar

Also on FANDOM

Random Wiki