Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Sammy Duncan

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments11 Share

SammyDuncan.png
Sammy Duncan

Sammy Duncan Ruhsatsız İçkiden Ölüm'de kurbandır.

Profili

Sammy, uzun, kahverengi saçları olan, yeşil gözlü bir adamdı. Sammy, ayrıca Betty-Lou Logan'ın anlattığına göre bir dolandırıcıdır. Sammy, üzerine kırmızı, kareli bir gömlek giymekte idi ve kahverengi bir kirli sakala sahipti.

Cinayetin Detayları

Ekip, "Çılgın İnek" barına girdikleri sırada orada Sammy'nin duvara asılmış kesik başı ile karşılaşmışlardır. Otopsi sonucuna göre katil, Sammy daha hayatta iken kafasını keskin bir bıçak ile gövdesinden ayırmıştı, bu da cinayet silahının bıçakvari bir şey olduğunu göstermekteydi. Bunun yanında Roxie, yaranı üzerinde yumurta akı izlerine rastlamıştır, ki bunun amacı açılan yaradan kan akmasını engellemekti, bu da katilin yumurta kullandığını göstermekteydi.

Ekip, ormana ikinci kez ziyarete gittikleri sırada Sammy'nin başsız cesedini bulmuşlar ve kafanın ardından bunu da otopsiye yollayarak cesedin Sammy'ye ait olduğunu doğrulatmışlardır. Roxie, cesedin üzerinde garip, dikdörtgen bir şekile rastlamış ve bunun hakkında Russell'a danışmıştır. Russell, garip işaretin ne olduğunu anlamış ve Roxie'de bunun, kurban öldürüldükten sonra katil tarafından derisine bastırıldığını doğrulamıştır. Kurbanın derisine bastırılan şeklin bir domino taşına ait olması katilin domino oynadığının bir göstergesiydi.

Vakanın sonuna doğru ekip, "Çılgın İnek" barını tekrar aramışlar ve orada kanlı bir balta bulmuşlardır. Roxie'nin dediğine göre cinayet silahı bıçakvari bir şeydi, bu sebepten ötürü ekip, baltanın üzerinden kan örneği toplayarak bunu analize göndermişler ve sonuca göre cinayet silahının o balta olduğu kanıtlanmıştır. Yann'ın dediğine göre baltanın üzerinde iki tip kan vardı, bir tanesi kurbana, diğeri de farklı bir grup olduğu için katile aitti, ki katilin kan grubu A- idi.

Katil ve Nedenleri

Katil, kaçak bir avcı ve Sammy'nin içki imalatı işinde partneri olan Joe Littlehat'tir.

Joe, Sammy ile birlikte yasa dışı sayılan ay ışığı adlı içkinin imalatında birlikte çalışıyorlardı, ki bu içkinin, Pasifik Koyu gibi bir yerde bile üretimi yasaktı. Ay ışığının tarifini yazan Joe idi ve Sammy'den istediği şey imalat işindeki yardımı, kişisel saygı ve satışlardan elde edilecek kârdan bir miktardı. Joe'nun dediklerine göre Sammy bencil birisi idi fakat Frank'e göre, daha çok partnerlik konusunda iki taraf birbiri ile anlaşamamıştı. Ekip, Joe'yu yakaladıktan sonra mahkeme karşısına çıkarmışlardır.

Joe, Sammy'yi öldürmek suçundan mahkemeye çıkarılmış fakat suçlar listesinde Joe'nun, Frank'in evcil kaplumbağasını (Duke) tehdit ettiği de yazmaktaydı, ki böyle bir şey yasalarda yoktu. Joe, daha az yemek umutları ile kaplumbağayı tehdit ettiğini itiraf etmiştir. Cinayetin sebebinin para olduğu bilindiği için Joe, mahkemeye, her ne kadar Sammy'ye ay ışığı için gereken malzemeleri getirse de bunun karşılığını alamadığını belirtmiştir. Joe, orada bulunan baltayı kaptığı gibi Sammy'nin kellesini uçurmuş, yaradan kan akmasını durdurmak için yumurta akı kullanmış ve Sammy'nin kesik başını Çılgın İnek barının duvarına asmıştır, ki bunu yapmasının sebebi de Betty-Lou'nun sürekli içkisinin içine tükürmesinden nefret etmesiydi.

Mahkeme sonunda Joe, 25 yıl hapis cezasına çarptırılmıştır.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki