Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Sandeep Sadhra

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Sandeep Sadhra
SandeepSadhra.png
Profili
Tam Adı Sandeep Sadhra
संदीप साधरा
Uyruğu Hindistan Bayrağı.png Hindistan
Boyu 5'6" (1,68 m)
Yaşı 49
Ağırlığı 175 lbs (79 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu B-
Durumu Merhum
Vakalar Tehlikeli Sular
Kanlı Bollywood
İçi Dışına Çıkmış(öldürüldü)

Sandeep Sadhra (Hintçe: संदीप साधरा; okunuşu: Sendip Sadra; 1967-2016) Tehlikeli Sular ve Kanlı Bollywood vakalarında bir şüphelidir. Sandeep İçi Dışına Çıkmış'da öldürülmüştür.

Profili

Sandeep, 49 yaşında bir tuk tuk şoförüdür. Sandeep kısa siyah saçlara ve kahverengi gözlere sahiptir, ayrıca üzerine beyaz bir tişört ile renkli bir yelek giymektedir.

"Tehlikeli Sular"da Sandeep sağlaktır, aynı zamanda sabıka kaydı vardır.

"Kanlı Bollywood"da Sandeep, beyaz yerine yeşil bir tişört giyer. Bu vakada Sandeep Bollywood müzikleri dinler ve kriket oynar.

Vakalardaki Rolü

Tehlikeli Sular

Oyuncu Sandeep'in kurban ile çekilmiş bir fotoğrafını bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Sandeep kurbanı görür görmez tanıyarak onu müzeye götürdüğünü, hatta onu kuzeninin düğününe davet ettiğini söylemiştir. Kurbanın ölümünden bahsedince ise selin bir çok hayatı aldığını ve bunun üzerine Deepak'ın ölümünün kötü kader olduğunu belirtmiştir.

Oyuncu daha sonra kurbanın Sandeep'in tuk tuk ehliyetine aşırı hız yaptığı için el koyduğunu öğrenmiş ve Sandeep'e bunu sormak istemiştir. Sandeep, daha önce de aldığı cezalara rağmen iyi bir sürücü olduğunu, hatta ehliyetini almaması için kurbana rüşvet bile teklif ettiğini ancak sözünü dinletemediğini dile getirmiştir. Ayrıca para kazanmak için tuk tuk'una ihtiyacı vardı. Oyuncu kendisine Deepak'ı bunun için mi öldürdüğünü sorduğunda ise tek suçunun hız yapmak olduğunu ve kimseyi öldürmediğini dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Amrita Kumar'ın tutuklanması ile Sandeep suçsuz bulunmuş fakat daha sonra oyuncudan, kurbana kaptırdığı ehliyetini geri almasını istemiştir. Dediğine göre ehliyet yürüyüş kordonunda bir yerdeydi. Oyuncu ehliyeti bulup Sandeep'e geri verdikten sonra Sandeep, oyuncuya teşekkür ederek kapsamlı bir Hindistan turuna çıkacağını söylemiştir.

Kanlı Bollywood

Oyuncu Sandeep'in kurban tarafından imzalanmış tuk tuk gezintisi afişini bulduktan sonra Sandeep ile konuşmak istemiştir. Priya'nın daha önce tuk tukunu kullandığını hatırlayan Sandeep'in dedğine göre kurban, kendisini sete bıraktıktan sonra tuk tuk afişini imzalamıştı. Priya gibi bir yıldızın lüks bir limuzin yerine tuk tuku tercih etmiş olması Sandeep'in hoşuna gitmişti. Oyuncu kendisine Priya'nın öldürüldüğünü söylediğinde Sandeep, Priya'nın yerde bir yıldız olmasa da artık gökte bir yıldız olduğunu dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra Sandeep'in kurbanla çekilmiş ve Sandeep'in pek mutlu görünmediği bir fotoğrafını bulmuş ve Sandeep'e bunu sormak istemiştir. Dediğine göre başta kurbana karşı oldukça kızgın olsa da kızgınlığı çabuk geçmişti. Dediğine göre kurban, partiye gittiği sırada Sandeep'ten tuk tukuyla onu beklemesini istemiş fakat sete bıraktıktan sonra yaptığı tanıtımın yeterli olduğunu söyleyerek ödeme yapmayı reddetmişti.

Soruşturmanın sonunda Vikram Joshi'nin tutuklanması ile Sandeep ikinci kez suçsuz bulunmuştur.

Cinayetin Detayları

Oyuncu Sandeep'i Tibet'teki köy meydanında bağırsakları deşilmiş halde bulmuştur. Otopsi sonucuna göre Sandeep'in karnı, çift uçlu bir hançerle deşilmiş ve daha sonra derisi yüzülmüş, ardından da cesedi parçalamak suretiyle kemikleri kırılmıştı. Angela'nın dediğine göre Sandeep'in öldürülüş şekli, Tibet'e has bir cenaze ayini olan gök defin ayinini andırmaktaydı ve bu ayinde ceset, parçalanarak dağa çıkartılır ve akbabalara yem edilirdi. Angela bunun yanı sıra cesedin üstünde siyah çay ve tereyağı izlerine rastlamıştı, bu da Tibet'te sıkça içilen tereyağlı çaya aitti, yani katil tereyağlı çay içmekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin STK çalışanı Warren Goodfellow olduğu ortaya çıkmıştır.

Warren başta iyi adam ayaklarına yatsa da daha sonra Büro'yu yanıltarak Padmasana'nın peşine takmak için Sandeep'i öldürdüğünü itiraf etmiş, aynı zamanda O.M. Medilab'ın arkasındaki kişinin de Padmasana olmadığını söylemiştir. Warren'ın ekibe şirketin esas amacını anlatmayı reddetmesi üzerine oyuncu, Warren'ın duruşmasını erteleyerek gerçeği aramaya koyulmuştur.

Daha sonra bulunan bir deliller Warren'a Sandeep'i öldürme emrini verenin "Kafa Avcısı" kod adlı ve Çin'de faaliyet gösteren bir SOMBRA ajanı olduğu ortaya çıkmıştır. SOMBRA'ya göre Sandeep potansiyel bir tehditti ve ortadan kaldırılması gerekiyordu.

Mahkeme sırasında Warren, Artan Umut adına çalışmaktan sıkıldığını ve SOMBRA'nın yaptığı sınırsız kaynak ve sınırsız kontrol teklifi üzerine suç örgütü adına çalışmaya başladığını söylemiştir. Bunun üzerine Yargıç Adaku, adam öldürmek, bağış hırsızlığı, suç örgütü hakkında bilgi saklamak ve polise yalan söylemekten ötürü Warren'ı ağırlaştırılmış müebbet hapis cezasına çarptırılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki