Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Sandy Grimmes

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments10 Share

SandyGrimmes.png
Sandy Grimmes

Sandy Grimmes, Barışıp Anlaşmak (Vaka #53)'ta kurbandır.

Profili

Sandy, orta uzunlukta sarı saçları olan, yeşil gözlü bir kızdı. Bir sosyal hizmetli olarak çalışan Sandy, öldürülmeden önce üzerinde mat siyah bir ceket, onun altına mor bir bluz giymekte ve ceketinin sağ göğsüne kendi adının yazdığı bir kart takmaktaydı.

Soruşturma sırasında Sandy'nin Solomon Grimmes'ın torunu olduğu ortaya çıkmıştır. Sandy, aynı zamanda Grimsborough Ceza Evi'nin müdürü ve (Vaka #55 ile Vaka #56)'da bir şüpheli olan Milton Grimmes'ın kuzenidir.

Cinayetin Detayları

Sandy, Aloki kampında bir direğe bağlanmış ve kolları kesildikten sonra ölüme terk edilmiştir. Ekip, kızın cesedini Ramirez'in ihbarı ile bulmuş ve otopsi için Nathan'a göndermişlerdir. Otopsi sonucuna göre Sandy, kolları vahşice vücudundan ayrıldıktan sonra ölüme terk edilmiş ve aşırı kan kaybından ölmüştü. Sandy, Amerikan yerlilerinin, özellikle de Alokilerin genellikle iflah olmaz hırsızları cezalandırmak için kullandıkları bir işkence yönteim ile öldürülmüştü. Nathan, aynı zamanda kızın göğsünde sigara yanıklarına da rastlamıştı, bu da katilin sigara içtiğini göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Katil, Shanaya Peota adlı bir Aloki yerlisidir.

Sandy, bir sosyal hizmetler görevlisi idi ve Aloki kampında bir takım değişiklikler yapmak istiyordu. Fakat Shanaya, kocası Delsin'den boşandıktan sonra Sandy'nin onunla ilişkiye başlaması ve çocuklarını evlatlık olarak vermesinden ötürü Sandy'den nefret etmekteydi.

Shanaya, tutuklanması sırasında Grimsborough yasalarını tanımayı reddetmiş ve mahkemede yaptığı şeyin doğru olduğunu söylemiştir. Sandy'yi öldürmeyi kafasına koyan Shanaya, Sandy'nin çocuk suçlu olan Keanu Ashokan ile olan buluşmasını fırsat bilip Sandy'nin üzerine atlamış ve önce kızı Aloki kampındaki direğe bağlamış, daha sonra da Ron Riggs'in benzinliğinden çaldığı balta ile kollarını kesmiştir.

Mahkeme sırasında Shanaya, Sandy'yi yaptıklarından ötürü cezalandırdığını söyleyerek yaptığı şeyden gurur duymaktaydı. Anlattıklarına göre Sandy, Aloki kampında çalışmaya başlayana kadar mutlu bir Aloki hanımı ve anneydi. Sandy, kampa geldikten sonra Shanaya'yı kampın eğlencesine çevirmişti. Ayrıca Sandy'nin Delsin ile olan ilişkisi de ilk defa yaşanan bir şey değildi. 1643 yılında Sandy'nin atası Solomon Grimmes, anyı şekilde Inaya'yı, beşik kertmesi olan Keme Peota'dan çalmış ve o günden beridir Aloki köyünde hiçbir şey eskisi gibi olmamıştı. Shanaya, her ne kadar Sandy'yi öldürerek Keme'nin intikamını almış olduğunu söylese de Yargıç, eski yanlışların yeni suçlar işlenerek düzeltilemeyeceğini dile getirmiştir.

Shanaya, Sandy Grimmes'ı acımasızca katletmekten ötürü şartlı tahliye imkanı olmaksızın müebbet hapis cezasına çarptırılmıştır. Vakanın sonunda Jones, kendilerine gerçeği gösterdiği için Anakee'ye teşekkür etmeleri gerektiğini ve aslında iki toplumun birlikte iş yapsa büyük şeyler başarabileceklerini dile getirmiştir.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki