Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Sandy Turner

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Sandy Turner
Sandy Turner.png
Profili
Tam Adı Sandy Turner
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Göz Rengi Mavi
Durumu Merhum
Vakalar Ölüler Bayramı
Can Alıcı Kampanya(öldürüldü)

Sandy Turner Can Alıcı Kampanya vakasında kurbandır.

Profili

Sandy, ABD'yi Birleşik Millerler'de tutmayı amaçlayan USStay hareketinin lideriydi. Sandy arkaya taranmış siyah saçlıydı ve öldürüldüğü sırada üzerine siyah bir takım elbise giyiyordu.

Cinayet Öncesi

Oyuncu ve Martinez, mitingden sonra Sandy ile konuşmak istemiştir. Fakat Sandy'nin başka bir yerde buluşması olduğunu söyleyerek ekibin yanından ayrılmasıyla birlikte konuşma kısa sürmüştü. Sandy, Lombard sokağında bulunan arabasına atladıktan sonra ise patlama meydana gelmiştir.

Cinayetin Detayları

Sandy, arabasına bindikten sonra meydana gelen patlamada ölmüştü. Otopsi sonucuna göre Sandy'nin ölümüne, yani patlamaya neden olan şey, Sandy'nin kravat iğnesine gizlice yerleştirilmiş olan patlayıcılardı çünkü cesedin en fazla hasar gördüğü yer göğüs bölgesi, yani kravat iğnesinin bulunduğu yerdi. Cihazın karmaşık yapısı ve sıra dışı malzemelerden yapılmış olması katilin elektronikten anladığını gösteriyordu.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin Terrance Williams adlı bir siyasal bilimler öğrencisi olduğu ortaya çıkmıştır.

Tutuklama sırasında Terrance, USNay hareketinden birisinin Sandy ve şoförünü öldürmesi için kendisine İnternet üzerinden ödeme yaptığını itiraf etmiştir. Sıkı bir USNay fanatiği olan Terrance, para teklifini de alınca Sandy'nin kravat iğnesini patlayıcı yüklü iğneyle değiştirmiş ve Sandy arabasına bindiği anda bombayı uzaktan kumandayla patlatarak Sandy ve şoförünü öldürmüştür. Mahkeme de Yargıç Adaku, Terrance'ı kasten ve planlayarak adam öldürme suçundan 30 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki