Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Sanjay Korrapati

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share

Sanjay Korrapati
SanjayKorrapati2.png
Profili
Tam Adı Sanjay Korrapati
संजय कोर्रपति
Uyruğu Hindistan Bayrağı.png Hindistan
Boyu 5'0" (1,52 m)
Yaşı 13
Ağırlığı 95 lbs (43 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Fena Deva
Kanlı Bollywood
İçi Dışına Çıkmış
Kaderin Cilvesi
Sahne Işığı Altında Ölüm(adı geçti)
Bir Ölüm Dileği
Cinayet Oyunları
Aşkın Bıçağı Kördür(yalancı şüpheli)
Ölümün Çarkı(yalancı şüpheli)

Sanjay Korrapati (Hintçe: संजय कोर्रपति; okunuşu: Sancey Korrapati; d. 2003) Fena Deva, Kanlı Bollywood, İçi Dışına Çıkmış, Kaderin Cilvesi, Bir Ölüm Dileği ve Cinayet Oyunları vakalarında bir şüphelidir. Sanjay aynı zamanda Aşkın Bıçağı Kördür ve Ölümün Çarkı vakalarında yalancı şüpheli olarak görünmüştür.

Profili

Sanjay, 13 yaşında bir sokak çocuğudur. Sanjay kısa siyah saçlı ve yeşil gözlüdür, ayrıca beyaz bir tişört giymekte ve elinde çok sayıda hediyelik eşya taşır. Sanjay genellikle yavru bir filin tepesinde görülür.

"Fena Deva"da Sanjay bunun yanı sıra baharatlı Hint çayı içer, papadum yer ve Bhagavat Gita hakkında bilgilidir.

"Kanlı Bollywood"da Sanjay, maun yağı kullanır ve Bollywood müzikleri dinler.

"İçi Dışına Çıkmış"ta Sanjay, artık filin üstünde değildir ve bütün eşyalarını atmıştır. Bu vakada üzerine siyah bir mont giymekte ve boynuna bir khata takmaktadır. Sanjay'in bu vakada davul ayini bildiği, tereyağlı çay içtiği ve bir Tibet Çomarına sahip olduğu öğrenilmiştir.

"Kaderin Cilvesi"nde Sanjay, bordo bir tişörtün üstüne mavi beyaz bir kapşonlu giymektedir. Sanjay'in ayrıca bu vakada kasımpatı çayı içtiği öğrenilmiştir.

"Bir Ölüm Dileği"nde Sanjay, sarı bir tişörtün üstüne siyah bir yelek giymektedir. Sanjay'in ayrıca sake içtiği öğrenilmiştir.

"Cinayet Oyunları"nda Sanjay, bej bir askeri desenli tişört giymektedir ve kolunda kırmızı bir SOMBRA kol bandı vardır. Sanjay'in ayrıca yapbozları sevdiği öğrenilmiştir.

Criminal Case'te Yaşadıkları

Güney Asya

Fena Deva

Oyuncu Sanjay'in kurban ile file binerken çekilmiş bir fotoğrafını bulduktan sonra Sanjay ile konuşmak istemiştir. Sanjay'in oyuncuya öteberi satma uğraşlarının ardından oyuncu kendisine kurbanı sorduğunda Donna'nın diğer müşterilerine nazaran daha nazik olduğunu ve kendisinden Hanuman Heykeli'nin oradaki tren garından sürekli hediyelik eşya satın aldığını dile getirmiştir. Bu bilgi üzerine oyuncu, cinayeti aydınlatabilmek adına delil toplamak için Hanuman Heykeli'ne gitmiştir.

Oyuncu daha sonra üzerinde Sanjay'in filinin ait olduğu yerin doğa olduğunun yazdığı bir fil mıknatısı bulmuş ve Sanjay'e bunu sormak istemiştir. Sanjay bu kez oyuncuya, üzerinde Büro amblemi olan bir cep telefonu satmaya çalışmış fakat telefonun Martinez'e ait olduğu anlaşılmıştır. Oyuncu kendisine mesajı sorduğunda Sanjay, mesajı Donna'nın yazdığını ve filini elinden alması için hayvan hizmetlerini aradığını belirtmiştir. Donna'nın bu hareketi Sanjay'i oldukça kızdırmıştı çünkü filini kimseye vermek istemiyordu.

Soruşturmanın sonunda Sumati Misra'nın tutuklanması ile Sanjay suçsuz bulunmuştur.

Kanlı Bollywood

Oyuncu, Sanjay'in sattığı kurbanın resimli anahtarlığını bulduktan sonra Sanjay ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre Yeni Delhi'de Bollywood'a yıldızları görmek için gelmişti ve büyüdüğünde onlar gibi ünlü ve zengin olmak istiyordu. Oyuncu kendisine Priya cinayetinden bahsettiğinde ise sadece ölmesine üzüldüğünü dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra kurbanın çantasında bir katar bulmuş ve bunun Sanjay'e ait olduğunu öğrendikten sonra kendisi ile bunun hakkında konuşmak istemiştir. Sanjay başta çantanın kendisine ait olduğunu iddia etse de üzerindeki isim onun kurbana ait olduğunu göstermekteydi, yani çantayı çalmıştı. Bunu neden yaptığı sorulduğunda ise Sanjay, Priya'dan bir fotoğrafını imzalamasını istemiş fakat Priya, fotoğrafı yırtarak Sanjay'e "sokak faresi" demişti. Sanjay son olarak ileride bir yıldız olduğunda kimsenin kendisini hor göremeyeceğini dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Vikram Joshi'nin tutuklanması ile Sanjay suçsuz bulunmuş fakat daha sonra Büro merkezine gelerek oyuncudan yardım istemiştir. Sanjay, oyuncuya Arsha Raju'nun, eğer hayır etkinliği kriket galası için giyeceği giysisini getirirse kendisine imzalı bir fotoğrafını vereceğini söylemiş fakat giysiyi bulamadığını dile getirmiştir. Sanjay'in istediği geri çevirmeyen oyuncu, Armand Dupont ile birlikte Bollywood setini aramaya koyulmuştur.

İçi Dışına Çıkmış

Oyuncu, cinayet mahallinde Sanjay'in fili Kesevan'ın ölüm haberinin olduğu bir gazete makalesi bulduktan sonra Sanjay bir kez daha şüpheli olmuştur. Kesevan'ın ölümünden ötürü dünyası başına yıkılan Sanjay, onsuz yapayalnız olduğunu dile getirmiştir. Dediğine göre bir Şerpa ailesiyle tanışmasının ardından Tibet'e gelmişti ve tek yaptığı şey, hayatta kalabilmek adına otlakçılık yapmaktı.

Oyuncu daha sonra Sanjay'i çığ altından kurtardıktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre para kazanmaya ihtiyacı vardı ve kampçıların yardıma ihtiyacı varmış diye bakmaya gittiği sırada çığ düşmüştü. Sanjay daha sonra Kesevan'ın ölümünden sorumlu olan şahsa duyduğu öfkeyi dile getirmiş ve oyuncu bu şahsın kim olduğunu sorduğunda ise kurbandan başkası olmadığını belirtmiştir. Oyuncu Sandeep gibi birisinin bir filin ölümüne neden olmasına şaşırsa da Sanjay, başka bir fili daha öldüremeyeceği için Sandeep'in ölmesinden memnun kalmıştı.

Soruşturmanın sonunda Warren Goodfellow'un tutuklanması ile Sanjay suçsuz bulunmuştur.

Doğu Asya

Kaderin Cilvesi

Sanjay, birdenbire oyuncunun karşısına çıkması ile bir kez daha şüpheli olmuştur. Tibet'te, fili Kesevan'ın ölümünün ardından adeta yıkılan Sanjay'in bu kez epey neşeli görünmesi oyuncuyu oldukça şaşırtmıştı. Sanjay, Kesevan'ın ölümünün ardından epey yas tuttuğunu fakat ölenle de ölünmeyeceğini ve hayatına devam etmesi gerektiğini söylemiştir. Oyuncu kendisine Yaz Sarayı'nda ne işi olduğunu sorduğunda Sanjay, çocukların orada toplandığını fakat kendisinin geç kaldığını dile getirmiştir. Kendisine Fang Cheng'in tanıyıp tanımadığı sorulduğunda ise tanımadığını belirtmiştir.

Oyuncu daha sonra bulduğu pahalı bir kolyenin üstünde Sanjay'in saçını bulmuş ve Sanjay'e bunu sormak istemiştir. Sanjay kolyeyi çaldığını itiraf etmiş ama onu kurban için çalmadığını söylemiştir. Dediğine göre Cheng, kendisini kolyeyi çalarken görmüş ve becerilerini çetesinde değerlendirebileceğini söylemişti. Fakat Sanjay'e zaten daha iyi bir teklif yapılmıştı ve adi bir suçlu olmak yerine parlak bir geleceği olacağını düşünmekteydi.

Soruşturmanın sonunda Fang Di Yun'un tutuklanması ile Sanjay bir kez daha suçsuz bulunmuştu. Fakat SOMBRA'nın bir işler çevirdiği düşüncesinden ötürü Carmen, Sanjay adına endişelenmekteydi. Oyuncunun yardım teklifine rağmen Sanjay, yardıma ihtiyacı olmadığı çünkü yardım almanın kendisini zayıf göstereceğini söylemiştir. Sanjay, restorandakilere yardım ederek daha yararlı birisi olmak için çabalamaktaydı. Sanjay konusundaki endişeleri dinmeyen oyuncu, restoranı aramış ve Sanjay ile Yünnan'da karşılaştığı Ronin Ozava arasında geçen bir konuşmanın kaydını bulmuştu. Ronin'den şüphelenen oyuncu, Sanjay'le bir kez daha konuşmak istemiştir. Sanjay'in tek söylediği şey, Ronin'e bir kereliğine çarptığı ve onu daha önce hiç görmediğiydi. Sanjay ayrıca önünde parlak bir gelecek olduğunu ve oyuncu da dahil kimsenin kendisine engel olamayacağını da sözlerine eklemiştir. Sanjay son olarak Pekin'den ayrılacağını ve daha parlak bir gelecek umutlarını Seul'de arayacağını dile getirmiştir.

Bir Ölüm Dileği

Oyuncu Sanjay'in atari salonu yaka kartını bulduktan sonra Sanjay bir kez daha bir cinayet soruşturmasında şüpheli olmuştur. Dediğine göre Pekin'de karşılaştığı çocuklardan biri kendisine "daha parlak geleceğin" Tokyo'da olduğunu söylemiş ve Sanjay'de bunun üzerine atari salonunda çalışmaya başlamıştı. Sanjay'in sürekli "katkı" ve görev" kelimelerini kullanmasını şüpheli bulan oyuncu, Sanjay'e SOMBRA'ya dikkat etmesini söylemiştir.

Oyuncu daha sonra atari salonunda bulduğu bir çakıda Sanjay'in kanını bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre çakıyı kendisine, kendisini koruması adına kurban vermişti. Sanjay, bir gece yarım dolu bir sake şişesini bitirmiş ve birden bire kendi parmağını kesmeye karar vermişti. Sanjay'in yaptığı şey karşısında şaşkına dönen oyuncuya Sanjay, amacının zayıf olmadığını göstermek olduğunu belirtmiştir. Oyuncu bunun üzerine güvende olması adına Sanjay'i gözaltına almıştır. Fakat Sanjay, aradan fazla zaman geçmeden Büro'dan kaçmayı başarmıştı.

Sanjay, soruşturmanın ortasında kaybolmasına rağmen Emily Wallace'ın tutuklanması ile bir kez daha suçsuz bulunmuştur.

Cinayet Oyunları

Sanjay, terk edilmiş sınıftan oyuncuyu telefonla arayıp yardım istedikten sonra tekrardan şüpheli olmuştur. Sanjay, SOMBRA'nın kendisine ve diğer çocuklara yaptırdığı şeyden ötürü korktuğu için sınıfa sığınmıştı. Oyuncu kendisine avın amacını sorduğunda Sanjay, zayıfların öldüğünü ve tek bir çocuk kalana kadar çocuklara birbirlerini öldürmeleri söylendiğini belirtmiştir ve dediğine göre Hiroşi'de onun takımındaydı fakat başına ne geldiğini bilmemekteydi. Oyuncu Sanjay'i karakola götürecekken Tsukada Çieko'nun da karakolda olduğundan bahsetmesi ile Sanjay tekrar kaçmıştır.

Oyuncu daha sonra üzerinde "Kesavan için intikam" yazılı bir pala bulmuş ve Sanjay'e bunu sormak istemiştir. Sanjay, sınıftaki halinin aksine öfkeli bir halde yanına yaklaşana acımayacağını söylemekteydi. Oyuncu beyin yıkamanın etkisinin altında olduğu için bunları söylediğini belirttiğinde ise Sanjay, beyninin yıkanmadığını ve tek amacının zayıf olmadığını göstermek olduğunu belirtmiştir. Oyuncu bunun üzerine soruşturma sonuçlanana kadar Sanjay'i karakolda tutmaya karar vermiştir.

Soruşturmanın sonunda Hiroşi'nin katili ve çocukların beynini yıkama ile Av'ın arkasındaki ismin Obaasan olduğunun ortaya çıkması ile Sanjay son kez suçsuz bulunmuştur. Oyuncu bu kez beyin yıkamanın etkilerini kırmak amacıyla Sanjay'in pelüş filini bulmuş ve ona teslim etmiştir. Sanjay, Obaasan'ın pelüş hayvanlarla uyumanın zayıflık göstergesi olduğunu söylediğini belirttiğinde Marina, Sanjay'e zayıf olmadığını ve SOMBRA'nın elinde korkunç badireler atlatmasına rağmen dostlarını hep hatırladığını söylemiştir. Oyuncu daha sonra kendisine bir aile tarafından evlat edinilme teklifinde bulunmuş fakat Sanjay, yetişkinlere ihtiyacı olmadığını söyleyerek tekrardan kaçmıştır. Bunun üzerine oyuncu, Carmen ile birlikte Sanjay'i ikna etmeye gitmiştir. Carmen, Sanjay'e yasal vasisi olmasını önermiş ve Sanjay'de hiç düşünmeden kabul etmişti.

Sonrası

Aşkın Bıçağı Kördür

Elliot'un Anbu Devanesan tarafından kaçırılmasının ardından oyuncu, Sanjay'den SOMBRA konusunda yardım istemiştir. Sanjay her ne kadar SOMBRA'nın kendisi için geri geleceğinden korksa da oyunu kendisine Büro'da emin ellerde olduğunu söyleyerek içini rahatlatmıştır. Sanjay, SOMBRA ile geçirdiği günlerde başarılı olan çocukların uzaklara gittiğine ve ya değişmiş olarak geldiklerine, ya da hiç gelmediklerine dair dedikodular duymuş fakat korkunç bulduğu için bunlara inanmak istememişti.

Ölümün Çarkı

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki