Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Sarah Bennett

1.409pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share
Sarah Bennett
SarahBennett.png
Profili
Tam Adı Sarah Bennett
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 5'4" (1,63 m)
Yaşı 52
Ağırlığı 132 lbs (61 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu A-
Durumu Merhum
Vakalar Can Alıcı Kampanya
En Karanlık An(vuruldu)

Sarah Bennett (1964-2016) Can Alıcı Kampanya vakasında bir şüpheli ve En Karanlık An vakasında Nataşa Romanova'nın katilidir.

Profili

Sarah Bennett, ABD başkan yardımcısıdır ve 52 yaşındadır. Bennett kısa sarı saçlıdır ve üzerine lacivert bir ceket ile beyaz bir gömlek giyer. Bennett aynı zamanda kinoa yer.

"En Karanlık An"da Bennett askeri eğitim almıştır, viski içer ve uyku hapları kullanır.

Vakalardaki Rolü

Can Alıcı Kampanya

Oyuncu kurbanın Bennett'e gönderdiği davetiyeyi bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Oyuncu kendisine davetiyeyi sorduğunda Bennett, USNay-USStay kapışmasında bir devlet mensubu olarak taraf tutamayacağını belirterek davetiyeyi geri çevirdiğini dile getirmiştir. Fakat dediğine göre suikast çok başka bir şeydi çünkü ABD'nin sorunları cinayetle çözülemezdi. Bennett son olarak Sandy'nin katilini bulmanın artık Büro'nun görevi olduğunu söylemiştir.

Oyuncu daha sonra kurbanın Bennett'ten federal koruma talep ettiğini fakat Bennett'in bunu reddettiğini öğrenmiş ve kendisine bunun sebebini sormak istemiştir. Dediğine göre Sandy'nin talebini yerine getirmesi tabiri caizse mümkün değildi çünkü böyle bir hareket, hükümetin taraf tuttuğu yönünde bir izlenim yaratırdı. Dediğine göre tek yapabildiği şey Sandy'nin kampanya yöneticisiyle güvenlik konusunu konuşmaktı fakat onun dışında başka yapabileceği bir şey yoktu.

Soruşturmanın sonunda Terrance Williams'ın tutuklanması ile Bennett suçsuz bulunmuştur.

En Karanlık An

Oyuncu Bennett ile Marina'nın FBI tarafından Başkan'ın kaçırılmasında parmağı olduğu şüphesiyle tutuklanmasının ardından sonra konuşmak istemiştir. Oyuncu her ne kadar Marina'nın suçsuz olduğu konusunda ısrarcı da olsa Bennett, Nataşa'nın işin içinde olmasının Marina'yı ciddi anlamda şüpheli yaptığını beyan etmiştir. Bennett bu olaydan Rusya'yı sorumlu tutuyor ve oyuncunun aslı failin SOMBRA olduğu konusundaki uyarılara kulak asmıyordu. Bennett, CIA'da çalışmaya başladığı dönemde kendilerine hep SOMBRA adlı çok gizli bir örgütten bahsedildiğini fakat rütbe atladıkça bunun aslında ABD'nin başka ülkelere operasyon düzenlemek için uydurulmuş bir bahaneden ibaret olduğunu öğrendiğini dile getirmiştir. Daha sonra içeriye giren Ajan Riordan, Nataşa'yı taşıyan minibüsü bulduklarını ve GPS'ten geldiği yerin Cloisters olduğunu bildirmiş, oyuncu da bunun üzerine Cloisters'i aramaya koyulmuştur.

Oyuncu daha sonra Bennett'in, olası saldırı uyarılarına rağmen Başkan'a sağlanması istenen fazladan koruma talebini reddettiği ortaya çıkmış ve oyuncu kendisine bunun nedenini sormak istemiştir. Bennett, yanlış yaptığını ve bu hatasının Başkan'ın kaçırılmasına mal olduğunu itiraf etmiştir. Oyuncu neden buna rağmen Marina'yı serbest bırakmadığını sorduğunda ise hatasını telafi etmek istediğini, bu yüzden onu bırakamayacağını söylemiştir.

Soruşturmanın sonunda Nataşa'nın katilinin ve Başkan'ın kaçırılmasının arkasındaki şahsın Bennett olduğu ortaya çıkmıştır. Bennett'in FBI ajanlarını Büro'nun üstüne salarak kaçmasının ardından oyuncunun yanına gelen Baxter Fraser, oyuncu ve Archer'a Başkan'ın Cloisters'teki katakomplarda tutulduğunu söylemiş, bu sayede Baxter'ın beyin kontrolü yoluyla Başkan'ın kaçırılmasında rolünün olduğu ortaya çıkmıştır. Dupont'la birlikte katakomplara giden oyuncu, orada Başkan ile kendisini esir alan Bennett'i bulmayı başarmıştı. Bennett, El Rey'in Hewett'i kendi elleriyle öldürmek istediğini söyledikten sonra Jack'e ateş etmiş fakat kurşun sadece başını sıyırmıştı. Bennett bunun üzerine ikinci kez ateş etmiş fakat bu kez kendini Jack'in önüne atan Dupont vurulmuştu. Bennett üçüncü kez ateş edip bu kez oyuncuyu vurma teşebbüsünde bulunmuş fakat ondan hızlı davranan Jack, Bennett'i alnının ortasından vurarak etkisiz hale getirmeyi ve bu sayede de Başkan'ı kurtarmayı başarabilmiştir. Yaşanan olayın ardından Başkan kurtulmuş, Jack ve oyuncu için kurşun yiyen Dupont'ta hastaneye kaldırılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki