Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Sarah Bennett

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Sarah Bennett
SarahBennett.png
Profili
Tam Adı Sarah Bennett
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 5'4" (1,63 m)
Yaşı 52
Ağırlığı 132 lbs (61 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu A-
Durumu Merhum
Vakalar Can Alıcı Kampanya
En Karanlık An(vuruldu)

Sarah Bennett (1964-2016) Can Alıcı Kampanya vakasında bir şüpheli ve En Karanlık An vakasında Nataşa Romanova'nın katilidir.

Profili

Sarah Bennett, ABD başkan yardımcısıdır ve 52 yaşındadır. Bennett kısa sarı saçlıdır ve üzerine lacivert bir ceket ile beyaz bir gömlek giyer. Bennett aynı zamanda kinoa yer.

"En Karanlık An"da Bennet askeri eğitim almıştır, viski içer ve uyku hapları kullanır.

Vakalardaki Rolü

Can Alıcı Kampanya

Oyuncu kurbanın Bennett'e gönderdiği davetiyeyi bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Oyuncu kendisine davetiyeyi sorduğunda Bennett, USNay-USStay kapışmasında bir devlet mensubu olarak taraf tutamayacağını belirterek davetiyeyi geri çevirdiğini dile getirmiştir. Fakat dediğine göre suikast çok başka bir şeydi çünkü ABD'nin sorunları cinayetle çözülemezdi. Bennett son olarak Sandy'nin katilini bulmanın artık Büro'nun görevi olduğunu söylemiştir.

Oyuncu daha sonra kurbanın Bennett'ten federal koruma talep ettiğini fakat Bennett'in bunu reddettiğini öğrenmiş ve kendisine bunun sebebini sormak istemiştir. Dediğine göre Sandy'nin talebini yerine getirmesi tabiri caizse mümkün değildi çünkü böyle bir hareket, hükümetin taraf tuttuğu yönünde bir izlenim yaratırdı. Dediğine göre tek yapabildiği şey Sandy'nin kampanya yöneticisiyle güvenlik konusunu konuşmaktı fakat onun dışında başka yapabileceği bir şey yoktu.

Soruşturmanın sonunda Terrance Williams'ın tutuklanması ile Bennett suçsuz bulunmuştur.

En Karanlık An

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki