Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Sarah Mills

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments22 Share

Şüpheli
SM.png
Profili
İsmi

Sarah Mills

Boyu

4'1" (1,24m)

Yaşı

8

Ağırlığı

57 Ibs (26kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Basit Bir Cinayet

Sarah Mills (d. 2005), bir ilkokul öğrencisi ve bakıcısı'nın öldürüldüğü Basit Bir Cinayet (Vaka #40)'te bir şüphelidir.

Profili

Sarah, 8 yaşında, tepesinde kırmızı kurdele bulunan ve orta uzunlukta kahverengi saçları olan yeşil gözlü bir küçük kızdır. Üzerinde çiçek desenleri olan lavicert bir elbise giyer. Sarah 57 Ibs (26kg) ağırlığındadır ve kan grubu A+'tir. Sarah'nın ayrıca bir oyuncak ayısı vardır ve astım hastasıdır.

Vakadaki Rolü

GB İlkokulu.jpg

Sarah'nın okuduğu Grimsborough İlköğretim Okulu.

Sarah, Grimsborough İlköğretim Okulunda bir öğrenci ve Janice ve Dennis Mills'in küçük kızlarıdır. Aynı zamanda, Jenny Honeycomb'un anlattıklarına göre, okulda oldukça başarılı bir öğrencidir. Sarah, ilk olarak ekip ile odasındaki parçalanmış fotoğrafı bulup onardıktan sonra karşılaşmıştır. Dediğine göre bir gün "Reeree"'si ile çekindiği fotoğraf parçalara ayrılmıştı. Ekip, Sarah'ya anne-babası ile konuşmak istediklerini söylediklerinde kız, kendilerinin terapiste gittiklerini ve kıza evde kalması gerektiğini söylemişlerdir. Jones, Sarah ile konuştuktan sonra Janice ve Dennis'ten şüphelenmeye başlamıştır.

Ekip, sınıfı tekrar aradıktan sonra Sarah yanlarına gelmiş ve onu tutuklamamalarını istemiştir, çünkü yanlış bir şey yaptığından korkuyordu. Sarah, öğretmeni Jenny Honeycomb'un ayıcıkları sevdiğini bildiği için, ebeveynlerinin nadir bulunan oyuncak ayılarını alıp sınıfın "Göster & Anlat" etkinliğinde kullanmıştı. Ekip Sarah'ya cinayet mahallinde ne aradığını sorduklarında ise Sarah, hamsterı Bay Şişko'nun iyi olup olmadığını öğrenmek istediğini söylemiştir. Bunun üzreine hamster kafesini arayan ekip, orada tahta tozuna saklanmış bir kurşun bulmuşlardır.

Grace ekibe, çocuk makasını analiz ettikten sonra Sarah'nın bir tür şeker hastası olduğunu söylemiş, bu durumda katilin (Sarah değil) şekerleme yediğini göstermekteydi. Vakanın sonunda katil tutuklandıktan sonra Sarah ve Ailesi serbest kalmışlardır. Ek soruşturmanın sonunda da Mills ailesi, ailevi sorunlarını giderip yeniden tam bir aile olma yoluna girmişlerdir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki