Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Scott Greene

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments16 Share

Şüpheli
SG.png
Profili
İsmi

Scott Greene

Boyu

5'6" (1,67m)

Yaşı

17

Ağırlığı

120 lbs (55 kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Aile Cinayeti(tutuklandı)

Scott Greene (d. 1996), Aile Cinayeti (Vaka #15)'nde bir şüpheli ve aynı zamanda üvey annesi Aileen Greene'in katilidir.

Profili

Scott, 17 yaşında, kahverengi saçlı ve yeşil gözlü bir delikanlıdır. Genellikle beyaz gömleğin üstüne gri bir tişört, onunda üstüne siyah bir ceket giyer. Aynı zamanda tişörtünün altında bordo bir kıravat vardır. Scott bir beyzbol hayranıdır, viski içer, spor ayakkabı giyer ve kan grubu A+'tir.

Vakadaki Rolü

Aile Cinayeti'nde Scott, üvey annesi Aileen'i üvey kardeşi Oliver ve babası Paul Greene'i korumak amacı ile öldürmüştür. Scott Aileen'den hiç hoşlanmazdı çünkü ona ve kardeşi Oliver'a kötü davranıyordu. Aynı zamanda aileden para çalıp o para ile eski kocası olan Tom Hunt'a yardım ettiğininde farkındaydı. Scott beyzbol kartını geri istediğinde Aileen kartı gözleri önünde yırtıp atmıştır. Scott'un dediğine göre kartın hem maddi hemde manevi değeri çok yüksektir. Kart binlerce dolar değerindeydi ve kartı ona dedesi Alden Greene vermişti. Bunu kaldıramayan Scott, Aileen'i bir beyzbol sopası ile öldürmüş ve cesedini Oliver'ın beşiğine bağlamıştır.

Vakalar

Ek Bilgi

  • Scott, cinayetin işleniş şeklinden ötürü, 17 yaşında olmasına rağmen, bir yetişkin gibi yargılanmış ve 20 yıl hapis cezası yemiştir. Aynı şey Trish Colletti ve Sabrina Kingston içinde geçerlidir.
  • Scott ve Sabrina Kingston 17 yaşında olan tek katillerdir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki