Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Scott Lee Allan

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share

ScottLeeAllan.png
Scott Lee Allan

Scott Lee Allan, Fareler ve İnsanlar'da kurbandır.

Profili

Scott, yanları gri, üstleri kahverengi saçları ve hafif bir kirli sakalı olan, kahverengi gözlü bir adamdı. Öldürüldüğü sırada üzerinde turuncu bir hapishane tulumu, tulumun sol tarafında "LEE ALLAN" yazılı bir rozet, onun üzerinde de mahkum numarası olan "243342" rakamları bulunmaktaydı. Scott, Caz Şehri'nde ki kargaşayı fırsat bilerek Pasifik Koyu Ceza Evinden kaçan bir mahkumdu.

Cinayetin Detayları

Scott, Pasifik Koyu Ceza Evinden kaçmasından kısa bir süre sonra Caz Şehri tiyatrosunda bir koltuğa bağlanmış ve fareler tarafından yenmiş bir halde bulunmuştur. Oyuncu hiç çekinmeden cesedi otopsi için Roxie Sparks'a yollamış fakat Roxie, oyuncuya cesedi kendisine göndermeden önce farelerden temizleyebileceğini söylemiştir.

Saatler süren otopsi sonrasında Roxie, Frank Knight ve oyuncuya Scott'ın üstünün Fare Çekici denilen ve genellikle haşere yakalama uzmanlarının fareleri yakalamak için kullandıkları bir madde ile kaplanmış olduğunu, bu yüzden de farelerin Scott'ı bir yem olarak gördükleri için yemiş olduklarını söylemiştir. Bu durum katilin Scott'ı bitirmek için üzerine Fare Çekici dökmüş olduğunu göstermekteydi, fakat cinayet silahı kayıtlara fareler olarak geçmiştir. Roxie aynı zamanda kurbanın koltuğa Meksika kelepçesi denilen askeri düzey bir halat ile bağlanmış olduğunu fark etmişti, bu durum da katilin askeri eğitim almış olduğunu göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Katil, kurbanın hücre arkadaşı olan Andre Roche'tur.

Andre, Scott'ın sır gibi sakladığı ganimetinin yerini öğrenmişti fakat Scott'ın ganimetin yerini söylemeye niyeti yoktu. Scott'ın hapishaneden kaçmış olduğunu fark eden Andre, bunu fırsata çevirerek hayatını cehenneme çeviren hücre arkadaşı ile kozlarını paylaşmak ve ganimetin yerini bu kez kesin olarak öğrenmek istemişti, bunu da Scott'ın en nefret ettiği şey olan fareleri kullanarak yapacaktı. Scott'ı tiyatroya doğru çeken Andre, daha sonra kaçak mahkumu askeri bilgisini kullanarak bir koltuğa bağlamıştır. Andre'nin amacı Scott'a işkence ederek ganimetin yerini öğrenmek istiyordu fakat farelerin aç olduklarını fark etmeden Scott'ın üzerine fare çekiciyi döktüğü için farelerin eski hücre arkadaşını canlı canlı yemelerine neden olmuştu. Andre ganimetin yerini öğrendikten sonra Scott'ı çözmeye çalışmış fakat başaramamıştır.

Mahkeme sırasında Yargıç Dante, arabasının yağmacılar tarafından çalındığını belirtmiş, aynı zamanda da Pasifik Koyu'nda farelerin koruma altında olduklarını ve insan etinin onlar için zararlı olduğunu dile getirmiştir. Dante, Andre'yi hem eski hücre arkadaşını planlayarak öldürmek, hem de Pasifik Koyu'nun farelerini tehlikeye sokmak suçlarından 40 yıl hapis cezasına çarptırmış ve yeni hücre arkadaşının da horlayan birisi olacağını söylemiştir. Dante mahkeme sonuçlanmadan önce Andre'ye gizli ganimetin yerini söylerse cezasında indirim yapılabileceğini söylemiş fakat Andre, ganimetin hapisten çıktıktan sonra onu bekliyor olacağını söyleyerek Dante'nin teklifini geri çevirmiştir.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki