Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Seamus Cummings

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Seamus Cummings
SeamusCummings.png
Profili
Tam Adı Seamus Cummings
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Göz Rengi Yeşil
Durumu Merhum
Vakalar Mumya Takibindeyim(adı geçti)
Ayrılık Ateşi(öldürüldü)

Seamus Cummings, Ayrılık Ateşi vakasında kurbandır. Seamus'un adı ilk olarak Mumya Takibindeyim'de geçmiştir.

Profili

Seamus, SOMBRA adına çalışan ve Sahra Bölgesi'ndeki isyancı gruplara silah satan bir silah tüccarıydı. Seamus aynı zamanda evliydi ve Damien adında bir oğlu vardı fakat oğlu, silahla vurularak ölmüştü. Seamus öldürülmeden önce üzerine silah bir gömlek ile koyu gri bir ceket giymekteydi.

Cinayetin Detayları

Oyuncu, Seamus'un cesedini Dubai'deki çatı katı golf sahasında bulmuştur. Otopsi sonucuna göre Seamus, tabanca ile karnında vurulmuştu. Angela'nın kurbanın silahını kılıfında bulamaması ise kurbanın kendi tabancasıyla öldürüldüğüne işaretti. Angela aynı zamanda kurbanın yüzünde hayatta iken geçmiş ikinci derece yanıklara rastlamıştı ve bu yanıkların sebebi sıcak kahveydi. Angela'nın tahminine göre katil, kurbanı öldürmeden önce onu etkisiz hale getirmek için yüzüne sıcak kahve fırlatmıştı, bu da katilin kahve içtiğini göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin, kurbanın karısı olan Fiona Cummings olduğu ortaya çıkmıştır.

Oyuncunun ilk tahmini, Fiona'nın kocasını öldürmesinin sebebinin kendisini pop yıldızı Vanna Alabama ile aldatmış olmasıydı fakat Fiona bu iddiayı reddetmekteydi. Oyuncunun Fiona'ya, kurbanı kurbanın silahı ile vurduktan sonra küpesinin cinayet silahının yakınında bulunmuş olduğundan bahsetmesi ile Fiona sonunda gerçeği itiraf etmek zorunda kalmıştır. Fiona'nın kocasını öldürmesinin nedeni ise kendisinin, oğulları Damien Cummings'in ölümüne neden olmuş olması idi. İlk başta Seamus, Fiona'ya oğullarının arabasına açılan ateş sonucu öldüğünü, yani yanlış zamanda yanlış yerde bulunmanın kurbanı olduğunu söylemişti. Bu olay üzerine hayatını toparlamaya çalışan Fiona, sadece bir kaç ay önce bunun aslında bir yalan olduğunu ve Damien'ın Seamus'un tabancasıyla oynadığını, bununla da kazara kendisini vurduğunu ve Seamus'un da bunu örtbas ettiğini öğrenmişti. Oyuncu her ne kadar Fiona'nın durumunu anlasa da bu durum cinayeti haklı çıkarmazdı. Bu yüzden oyuncu, daha fazla vakit kaybetmeden Fiona'yı mahkeme karşısına çıkarmıştır.

Yargıç Adaku'nun Fiona'ya cinayet sebebi yerine cinayeti işlediği yer olan golf sahasını sorması Fiona'nın hoşuna gitmemiş ve yaşadığı bütün bu olaylardan sonra Adaku'nun böyle bir soru sormasını ruhsuzluk olarak tanımlamıştı. Adaku son olarak "su testisi su yolunda kırılırmış" diyerek Fiona'yı 10 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki