Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Seamus O'Neill

1.386pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share
Seamus O'Neill
SeamusONeill.png
Profili
Tam Adı Seamus O'Neill
Boyu 6'1" (1,86 m)
Yaşı 27*
Ağırlığı 168 lbs (74 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta*
Vakalar Concordia'ya Hoş Geldiniz!
İçinden Tren Geçen Vaka
Tatlı İntikam(yalancı şüpheli)

Seamus O'Neill (İrlandaca: Séamus Ó Néill) Concordia'ya Hoş Geldiniz! ve İçinden Tren Geçen Vaka vakalarında bir şüphelidir.

Profili

Seamus, 27 yaşında bir rıhtım işçisi idi fakat şu anda teslimatçılık yapmaktadır. Seamus orta uzunlukta kahverengi saçlıdır, üzerine koyu mavi bir gömlek giyer ve iki adet kayış takar.

"Concordia'ya Hoş Geldiniz!"de Seamus bitlidir, Concordian Gazette okur ve absent içer.

"İçinden Tren Geçen Vaka"da Seamus nişancıdır, briyantin kullanır ve parfüm sürer.

Criminal Case'teki Rolü

Concordia'ya Hoş Geldiniz!

Oyuncu kurbanın sürekli takıldığı meyhanede Seamus'un tütün tabakasını bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Dediğine göre kurbanı tanımıyordu fakat rıhtımda öldürülmüş olmasına şaşırmıştı. Cinayet haberi üzerine endişelenen Seamus, şüpheli bir durum görmediğini çünkü çünkü o sırada tamamen işine odaklandığını belirtmiştir.

Oyuncu daha sonra Seamus'un kurbana verdiği para kavanozunu bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre kavanozdaki paralar kendisinin birikimiydi ve bunları kurbana rüşvet mahiyetinde vermişti. Nedeni ise kendi annesini ülkeye sokmak istemesiydi. Dediğine göre annesi İrlanda'dan uzun bir yol gelmiş fakat yıllar önce işlediği bir suçtan ötürü geri çevrilmişti. Yani kurbanın ağır kısıtlamaları yüzünden annesini bir daha göremeyecekti.

Soruşturmanın sonunda Nellie Mortimer'in tutuklanması ile Seamus suçsuz bulunmuştur.

İçinden Tren Geçen Vaka

Oyuncu içinde kurban tarafından Seamus'a bir not bırakılmış bir İncil bulduktan sonra Seamus ile konuşmak istemiştir. Donovan'ın öldürülmesi karşısında şaşkına dönen Seamus, kurbanın iyi bir papaz olduğunu ve göçmenler için epey çaba sarf ettiğini söylemiştir. Oyuncu kendisine Donovan'ın göçmen evine uğrayıp uğramadığını sorduğunda Seamus, sık sık uğradığını, en son da yakın zaman önce öldürülen Harriet Patrick'in odasını temizlediğini söylemiştir. Dediğine göre kurban ayrıca son zamanlarda İrlandalı göçmenler konusunda fazla dertli olduğunu fakat onu şahsen tanımadığı için bunun nedenini bilmediğini söylemiştir.

Oyuncu daha sonra Seamus'un kurbana Galce olarak yazdığı tehdit notunu bulmuş ve Seamus'a bunu sormak istemiştir. Dediğine göre kurban kendisine iş vaat etmiş fakat onun yerine kendisini köle misali satmıştı. Dediğine göre parasını isteyince işvereni kendisini eşek sudan gelene kadar dövmüş, üstüne bir de at pisliklerinin içinde uyumak zorunda kalmıştı. Bu durum karşısında öfkelenen Seamus, tek istediği şeyin İrlanda'da olduğundan daha kötü değil, daha iyi bir konumda olmak istediğini belirtmiştir. Oyuncu bunun kasti olup olmadığını sorduğunda ise kendisi gibi başka bir göçmenin de aynı eve gönderildiğini ve onun da aynı muameleye maruz kaldığını dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Edward Whimple'ın tutuklanması ile Seamus suçsuz bulunmuştur. Fakat oyuncu daha sonra Whimple'ın para çantasında Seamus'un parmak izlerini bulmuş ve kendisiyle bir kez daha konuşmak istemiştir. Seamus, Whimple'ın o parayı nasıl elde ettiğini bildiği için çantayı aldığını inkar etme gereği duymamıştı. Dediğine göre Seamus, parayı göçmenlere dağıtmak amacıyla almak istemiş fakat Whimple, parayı ayrıca bir kasaya kilitlemişti. Oyuncu bu kasayı ve içindeki parayı göçmen evinde bulmuştu. Oyuncu para ile ne yapılması gerektiğini düşünürken Maddie, oyuncuya parayla bir göçmen yardımlaşma sermayesi kurulmasını önermiş, oyuncu da bunu Seamus'a bildirmiştir. Fikir Seamus'un hoşuna gitmiş ve sermayeye Donovan'ın adının verilmesini istemiştir.

Tatlı İntikam

Jack Goodwin cinayetinin çözülmesinin ardından oyuncu, katilden birilerinin fabrikanın girişinde Bay Alastor hakkında konuştuğunu öğrenmiş ve orada Seamus'un nakliye bisikletini bulmuştur. Seamus'un anlattığına göre Alastor ilk müşterisiydi ve dediğine göre oyuncunun kendisine Yeni Liman'da ettiği yardımdan sonra yeteri kadar para biriktirip kendisine bir nakliye bisikleti alabilmişti. Dediğine göre Alastor ile hiç yüz yüze tanışmamıştı fakat bir sonraki partinin Prospect Gardens'ta verileceğini biliyordu.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki