FANDOM

Seamus O'Neill
SeamusONeill.png
Profili
Tam Adı Seamus O'Neill
Boyu 6'1" (1,86 m)
Yaşı 27*
Ağırlığı 168 lbs (74 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta*
Vakalar Concordia'ya Hoş Geldiniz!
İçinden Tren Geçen Vaka
Tatlı İntikam(yalancı şüpheli)
İçkiyi Fazla Kaçırma
Ölüm Bir Kabare(yalancı şüpheli)
3.10 Ölüm Treni
Doğu'nun Zaferi(tutuklandı)

Seamus O'Neill Concordia'ya Hoş Geldiniz!, İçinden Tren Geçen Vaka, İçkiyi Fazla Kaçırma ve 3.10 Ölüm Treni vakalarında bir şüpheli ve Doğu'nun Zaferi vakasında Vittorio Capecchi'nin katilidir. Seamus ayrıca Tatlı İntikam ve Ölüm Bir Kabare vakalarında yalancı şüpheli olarak görülmüştür.

Profili

Seamus, 27 yaşında bir rıhtım işçisi idi fakat şu anda teslimatçılık yapmaktadır. Seamus orta uzunlukta kahverengi saçlıdır, üzerine koyu mavi bir gömlek giyer ve iki adet kayış takar.

"Concordia'ya Hoş Geldiniz!"de Seamus bitlidir, Concordian Gazette okur ve absent içer.

"İçinden Tren Geçen Vaka"da Seamus nişancıdır, briyantin kullanır ve parfüm sürer.

"İçkiyi Fazla Kaçırma"da Seamus sigara içer, at yarışlarına gider ve "Pistols and Petticoats" okur.

"3.10 Ölüm Treni"nde Seamus kovboy çizmeleri giyer.

"Doğu'nun Zaferi"nde Seamus ata biner, yılan yağı kullanır ve kurutulmuş et yer. Aynı zamanda yüzünde güneş yanığı vardır.

Criminal Case'teki Rolü

Concordia'ya Hoş Geldiniz!

Oyuncu kurbanın sürekli takıldığı meyhanede Seamus'un tütün tabakasını bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Dediğine göre kurbanı tanımıyordu fakat rıhtımda öldürülmüş olmasına şaşırmıştı. Cinayet haberi üzerine endişelenen Seamus, şüpheli bir durum görmediğini çünkü çünkü o sırada tamamen işine odaklandığını belirtmiştir.

Oyuncu daha sonra Seamus'un kurbana verdiği para kavanozunu bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre kavanozdaki paralar kendisinin birikimiydi ve bunları kurbana rüşvet mahiyetinde vermişti. Nedeni ise kendi annesini ülkeye sokmak istemesiydi. Dediğine göre annesi İrlanda'dan uzun bir yol gelmiş fakat yıllar önce işlediği bir suçtan ötürü geri çevrilmişti. Yani kurbanın ağır kısıtlamaları yüzünden annesini bir daha göremeyecekti.

Soruşturmanın sonunda Nellie Mortimer'in tutuklanması ile Seamus suçsuz bulunmuştur.

İçinden Tren Geçen Vaka

Oyuncu içinde kurban tarafından Seamus'a bir not bırakılmış bir İncil bulduktan sonra Seamus ile konuşmak istemiştir. Donovan'ın öldürülmesi karşısında şaşkına dönen Seamus, kurbanın iyi bir papaz olduğunu ve göçmenler için epey çaba sarf ettiğini söylemiştir. Oyuncu kendisine Donovan'ın göçmen evine uğrayıp uğramadığını sorduğunda Seamus, sık sık uğradığını, en son da yakın zaman önce öldürülen Harriet Patrick'in odasını temizlediğini söylemiştir. Dediğine göre kurban ayrıca son zamanlarda İrlandalı göçmenler konusunda fazla dertli olduğunu fakat onu şahsen tanımadığı için bunun nedenini bilmediğini söylemiştir.

Oyuncu daha sonra Seamus'un kurbana Galce olarak yazdığı tehdit notunu bulmuş ve Seamus'a bunu sormak istemiştir. Dediğine göre kurban kendisine iş vaat etmiş fakat onun yerine kendisini köle misali satmıştı. Dediğine göre parasını isteyince işvereni kendisini eşek sudan gelene kadar dövmüş, üstüne bir de at pisliklerinin içinde uyumak zorunda kalmıştı. Bu durum karşısında öfkelenen Seamus, tek istediği şeyin İrlanda'da olduğundan daha kötü değil, daha iyi bir konumda olmak istediğini belirtmiştir. Oyuncu bunun kasti olup olmadığını sorduğunda ise kendisi gibi başka bir göçmenin de aynı eve gönderildiğini ve onun da aynı muameleye maruz kaldığını dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Edward Whimple'ın tutuklanması ile Seamus suçsuz bulunmuştur. Fakat oyuncu daha sonra Whimple'ın para çantasında Seamus'un parmak izlerini bulmuş ve kendisiyle bir kez daha konuşmak istemiştir. Seamus, Whimple'ın o parayı nasıl elde ettiğini bildiği için çantayı aldığını inkar etme gereği duymamıştı. Dediğine göre Seamus, parayı göçmenlere dağıtmak amacıyla almak istemiş fakat Whimple, parayı ayrıca bir kasaya kilitlemişti. Oyuncu bu kasayı ve içindeki parayı göçmen evinde bulmuştu. Oyuncu para ile ne yapılması gerektiğini düşünürken Maddie, oyuncuya parayla bir göçmen yardımlaşma sermayesi kurulmasını önermiş, oyuncu da bunu Seamus'a bildirmiştir. Fikir Seamus'un hoşuna gitmiş ve sermayeye Donovan'ın adının verilmesini istemiştir.

Tatlı İntikam

Jack Goodwin cinayetinin çözülmesinin ardından oyuncu, katilden birilerinin fabrikanın girişinde Bay Alastor hakkında konuştuğunu öğrenmiş ve orada Seamus'un nakliye bisikletini bulmuştur. Seamus'un anlattığına göre Alastor ilk müşterisiydi ve dediğine göre oyuncunun kendisine Yeni Liman'da ettiği yardımdan sonra yeteri kadar para biriktirip kendisine bir nakliye bisikleti alabilmişti. Dediğine göre Alastor ile hiç yüz yüze tanışmamıştı fakat bir sonraki partinin Prospect Gardens'ta verileceğini biliyordu.

İçkiyi Fazla Kaçırma

Oyuncu cinayet mahallinde Seamus'a ait bir kartpostal bulduktan sonra Seamus ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre Günahkar Yolu'na teslimat amaçlı gelmişti fakat neyi teslim ettiğini söyleyemezdi, oyuncu da bunun içki olduğunu düşünmüştü. Dediğine göre kendisini işinden eden İtalyanlara karşı kendisini koruyan İrlandalılar adına çalışmakta bir sakınca görmüyordu. Seamus o sırada mafya adına kaçak içki damıtan Davy Byrne'e malzeme taşıyordu. Seamus kurbanın Davy Byrne olduğunu teyit etmiş ve oyuncuya yakınlardaki terzide çalışan karısına haber etmesini söylemiştir.

Oyuncu daha sonra kurbanın cep saatinin üstünde Seamus'un kanını bulmuş ve Seamus'a bunu sormak istemiştir. Kurban, patronların neden teslimatlar konusunda yardıma ihtiyacı olduğunu düşünmelerinden hoşlanmamış ve hıncını Seamus'dan çıkarmıştı. Dediğine göre kavga etmeyi bildiği halde başı daha sonra patronlarla derde girmesin diye dayak yemeyi yeğlemişti.

Soruşturmanın sonunda Mauro Massetti'nin tutuklanması ile Seamus suçsuz bulunmuştur. Seamus daha sonra oyuncu, Giulietta Capecchi'nin yardımı ile damıtımevini kapatmasını sağlayacak belgeleri bulduktan sonra orada belirmiştir. Seamus Giulietta'yı partilerden hatırlamış ve birbirlerine tutulduklarını fark eden oyuncu ikisini yalnız bırakmaya karar vermiştir.

Ölüm Bir Kabare

Fiona Flanagan, Kadın Katili olarak işlediği cinayetlerden ötürü tutuklanmasından kısa bir süre sonra kaçarak kayıplara karışmıştı. Fiona'nın kelepçesini bulan oyuncu, kelepçenin üstünde Seamus'un parmak izlerini bulmuş ve kendisini sorguya almıştır. Dediğine göre Fiona'nın Kadın Katili olduğunu bilmiyordu ve içki işi yüzünden tutuklandığını sanmıştı, bu yüzden de Fiona'nın kendisine kelepçelerini çözmesini söylediğinde hayır diyememişti. Dediğine göre Fiona kendisinden kabarede bıraktığı bir şeyi almasını istemiş, Seamus'da bunu fırsat bilerek kaçmış ve Fiona'yı bir daha görmemişti. Oyuncu bunun üzerine Seamus'un bahsettiği şeyi aramaya karar vermiş fakat ondan önce Seamus'u Kadın Katili'nin kaçmasına yardım etmekten ötürü tutuklamıştır.

3.10 Ölüm Treni

Oyuncu tren kazasının yakınında Seamus'a ait bir kartpostal bulduktan sonra Seamus ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre Flanaganlar artık olmadığı için işsiz kalmış, bu yüzden de Çakal Vadisi'ne gelerek burada saklanmaya karar vermişti. Oyuncu kendisine kurbanı sorduğunda onu İrlanda mafyasından tanıdığını fakat tren soyduğundan haberi olmadığını söylemiştir.

Oyuncu daha sonra kurbanın Seamus'a gönderdiği saklanma yerinin haritasını bulmuş ve Semaus'a bunu sormak istemiştir. Seamus buna rağmen trende sadece kaçmak için bulunduğunu söylese de oyuncu buna inanmamıştı. Dediğine göre amacı Danny'ye yardım etmek değil, onu durdurmaktı, Çakal Vadisi'ne de bu yüzden gelmişti. Fakat kanıtlar Seamus'un iddiasını fazla gerçek dışı kılmaktaydı.

Soruşturmanın sonunda Dorothy McBain'in tutuklanması ile Seamus suçsuz bulunmuştur. Duruşmanın ardından oyuncu Seamus'un Çakal Vadisi'ndeki aslı bulunma nedenini öğrenmek için altın vagonunu aramış ve orada, üzerinde Giulietta Capecchi'nin resmi ile Seamus ile ikisinin birbirini sevdiğini belirten bir işlemenin bulunduğu bir madalyon bulmuştu. Seamus bunun üzerine Çakal Vadisi'ne asıl gelme nedeninin bu olduğunu itiraf etmiştir. Dediğine göre Giulietta ile Günahkar Yolu'nda karşılaştıkları sırada birbirlerine ilk bakışta aşık olmuşlar ve Giulietta, hayatını tamamen değiştirmişti.

Doğu'nun Zaferi

Oyuncu kurbanın hacienda'sında Seamus'un tütün kutusunu bulduktan sonra Seamus ile bir kez daha konuşmak istemiştir. Dediğine göre Giulietta'yı görmek istediği için kurbanın mekanına gelmişti ve cinayet işlendiğinden haberi yoktu. Dediğine göre hacienda'nın çevresindeki çölde yatıp kalkıyor ve kızı en fazla kayalıklardan görebiliyordu. Fakat dediğine göre Vittorio cinayeti yüzünden güvenlik artacaktı ve yakalanmak istemiyordu.

Seamus daha sonra hacienda'ya sızmaya çalışırken Marvin Ferrari tarafından yakalanmış ve oyuncuya teslim edilmişti. Seamus daha önce de dediği gibi Giulietta'yı görmeye gelmişti. Fakat oyuncu, Giulietta'nın kendisinden hiç bahsetmediğini söylemiş ve Seamus'un aslında halen İrlanda mafyasının bir mensubu olduğu, önce İtalyan mafyasının liderini öldürdüğü, şimdi de ailenin geri kalanını temizleyeme geldiği iddiasında bulunmuştur. Seamus tüm bu iddiaları reddetmiş ve çevresinde yaşananlara rağmen devam etmesini sağlayan tek şeyin Giulietta'ya karşı duyduğu sevgi olduğunu dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Vittorio'nun katilinin Seamus olduğu ortaya çıkmıştır. Tutuklama sırasında söylediğine göre Seamus, Giulietta'yı kaçırmak için hacienda'ya gitmiş fakat orada polisle çatışmasında yaralanandıktan sonra evine dönen Vittorio ile karşılaşmıştı. Vittorio Seamus'a saldırmış ve Seamus'da kendisini savunmak adına orada bulunan bir kaktüsü kopartıp Vittorio'nun ağzına tıkarak ölümüne neden olmuş, daha sonra da Giulietta'nın görmemesi için cesedi şapele saklamıştı. Mahkemede Hakim Lawson Seamus'u taksirle adam öldürmekten 10 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Duruşmanın ardından Seamus oyuncu ile bir konu hakkında konuşmak istemiştir. Seamus işlediği cinayet yüzünden tüm gece ağlamıştı ve her ne kadar nefsi müdafaa olsa da Giulietta'nın kendisini asla affetmeyeceğini düşünüyordu. Seamus buna rağmen Giulietta ile konuşmak istiyordu, oyuncu da yaptığı şeye rağmen Seamus'un isteğini geri çevirmemişti.

Galeri

Also on FANDOM

Random Wiki