Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Seamus O'Neill

1.316pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Seamus O'Neill
SeamusONeill.png
Profili
Tam Adı Seamus O'Neill
Boyu 6'1" (1,86 m)
Yaşı 27*
Ağırlığı 168 lbs (74 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta*
Vakalar Concordia'ya Hoş Geldiniz!
İçinden Tren Geçen Vaka
Tatlı İntikam(yalancı şüpheli)

Seamus O'Neill (İrlandaca: Séamus Ó Néill) Concordia'ya Hoş Geldiniz! ve İçinden Tren Geçen Vaka vakalarında bir şüphelidir.

Profili

Seamus, 27 yaşında bir rıhtım işçisi idi fakat şu anda teslimatçılık yapmaktadır. Seamus orta uzunlukta kahverengi saçlıdır, üzerine koyu mavi bir gömlek giyer ve iki adet kayış takar.

"Concordia'ya Hoş Geldiniz!"de Seamus bitlidir, Concordian Gazette okur ve absent içer.

"İçinden Tren Geçen Vaka"da Seamus nişancıdır, briyantin kullanır ve parfüm sürer.

Vakalardaki Rolü

Concordia'ya Hoş Geldiniz!

Oyuncu kurbanın sürekli takıldığı meyhanede Seamus'un tütün tabakasını bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Dediğine göre kurbanı tanımıyordu fakat rıhtımda öldürülmüş olmasına şaşırmıştı. Cinayet haberi üzerine endişelenen Seamus, şüpheli bir durum görmediğini çünkü çünkü o sırada tamamen işine odaklandığını belirtmiştir.

Oyuncu daha sonra Seamus'un kurbana verdiği para kavanozunu bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre kavanozdaki paralar kendisinin birikimiydi ve bunları kurbana rüşvet mahiyetinde vermişti. Nedeni ise kendi annesini ülkeye sokmak istemesiydi. Dediğine göre annesi İrlanda'dan uzun bir yol gelmiş fakat yıllar önce işlediği bir suçtan ötürü geri çevrilmişti. Yani kurbanın ağır kısıtlamaları yüzünden annesini bir daha göremeyecekti.

Soruşturmanın sonunda Nellie Mortimer'in tutuklanması ile Seamus suçsuz bulunmuştur.

İçinden Tren Geçen Vaka

Tatlı İntikam

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki