Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Sebastian Morales

1.264pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Sebastian Morales
SebastianMorales.png
Profili
Tam Adı Sebastian Morales
Uyruğu Luzaguay Bayrağı.png Luzaguay
Boyu 6'0" (1,83 m)
Yaşı 34
Ağırlığı 195 lbs (88 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu B+
Durumu Hayatta
Vakalar Karanlıklar Ulusu

Sebastian Morales (d. 1982) Karanlıklar Ulusu'nda bir şüphelidir.

Profili

Sebastian, Luzaguay rejimine karşı mücadele veren isyancıların lideridir ve 34 yaşındadır. Sebastian hafif uzun siyah bir saça sahiptir ve üzerine beyaz bir gömlek ile turuncu bir yelek giyer. Sebastian bunun yanı sıra askeri eğitim almıştır, Gabalium kullanır ve Luzaguay Anayasasını bilir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu isyancı kampında Sebastian'ın devrim tabelasını bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Oyuncu kendisine Adolfo Herrera'nın öldürülmesinden bahsettiğinde Sebastian, sonunda SOMBRA'nın devrileceğini söyleyerek sevincini dile getirmiştir. Oyuncu kendisine SOMBRA ile rejim arasındaki bağlantıyı nereden bildiğini sorduğunda ise kıdemli bir subaydan rejimi yaratanın en başta SOMBRA olduğunu öğrenmiş fakat onun dışında başka bir şey öğrenememişti. Dediğine göre ülke demokrasiden ziyade diktatörlükle yönetiliyordu ve hükumet, halkı hizaya getirmek için herkesi Gabalium almaya zorluyordu. Gabalium'u terk etmenin sonuçları da vahim olduğu için insanların günlük dozlarını almak için yapmayacakları şey yoktu.

Sebastian daha sonra kampında Pedro Torres'i rehin almış fakat Pedro'yu son anda Sebastian'ın elinden kurtararak kendisini de sakinleşmesi için göz altına almıştır. Daha sonra Sebastian'ın şehre yerleştirdiği bombaların haritasını bulan oyuncu, kendisini bununla ilgili sorgulamak istemiştir. Dediğine göre belediye binasını havaya uçurmayı hedefliyordu ama Başkan'ın ölüm haberi gelince bu planını askıya almış ve bombaları da geri getirtmişti. Son olarak da bu hareketinin yanlış anlaşılmamasını, iktidar yanlış kişilerin eline geçerse yine savaşacağını sözlerine eklemiştir.

Soruşturmanın sonunda Valentina Silva'nın tutuklanması ile Sebastian suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki