Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Sergei Yablokov

1.345pages on
this wiki
Add New Page
Comments11 Share
Şüpheli
SergeiYablokov.png
Profili
İsmi

Sergei Yablokov

Boyu

6'2" (1,89m)

Yaşı

35

Ağırlığı

180 lbs (81kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Cinayet Kol Geziyor
İşin Aslı

Sergei Yablokov (Rusça: Сергей Яблоков; d. 1979), Odette Kamarov'un öldürüldüğü Cinayet Kol Geziyor (Vaka #15/71) ve patronu Nikolai Kamarov'un öldürüldüğü İşin Aslı (Vaka #17/73)'nda bir şüphelidir.

Profili

Sergei, 35 yaşında, uzun, mat sarı saçları olan, mavi gözlü bir adamdır. Genellikle beyaz bir gömleğin üzerine kolları sıvalı siyah bir ceket giyer ve alnında bir tane şişlik ile yüzünde bir tane kesik izi vardır. Aynı zamanda kollarında çok sayıda dövme vardır. Misal sağ kolunda bir tane albatros yıldızı ve hançer, sağ bileğinde altı tane nokta, sol kolunda ise kafatası, haç ve dikenli tel dövmeleri ve sol bileğinde Roma rakamları vardır. Ayrıca sağ elinin üzerinde muhtemelen dövüşlerinden kalan bir yara izi vardır. Sergei'in bütün bunların yanı sıra Rus yahnisi yediği, manikür yaptırdığı ve tebeşir kullandığı da bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Sergei, Rus Cemiyeti'nin ikinci lideri ve Nikolai Kamarov'un sağ koludur.

Cinayet Kol Geziyor

Ekip, Kamarov malikhanesinde Sergei'in dürbününü bulduktan sonra Sergei ile konuşmak istemişlerdir. Dediğine göre Nikolai, yani Odette'in kocası, kendisinden sürekli Odette'i gözetlemesini istemişti. Fakat Sergei, Odette'in ölmesine müsaade ettiğini için kendisine kızmakta ve Nikolai'ın neler yapabileceğini düşünmek bile istememekteydi.

Ekip, daha sonra Odette ve Nikolai'ın oğulları olan ve görünüşe göre ODette'in katili tarafından kaçırılan Andrew'ı aramaya koyulmuşlardır. Ekip, Andrew'ın oyuncak kutusunun içerisinde gerçek bir tabanca bulduktan sonra seri numarasını analiz ettirmişler ve tabancanın Sergei'e ait olduğunu saptamışlardır. Dediğine göre Andrew tabancasını çalmıştı ve Nikolai'da, tıpkı Odette'e yaptığı gibi Andrew'ın da her şeyi yapmasına müsaade ediyordu. Sergei, aynı zamanda Nikolai'ın daha kendi ailesi ile bile başedemediğini, bu yüzden de iyi bir lider olmadığını düşünmekteydi.

Sergei Mesaj.jpg

İç Kargaşa'nın Sergei'e gönderdikleri mesaj.

Vakanın sonunda cinayetten ötürü Tammy Baker'ın tutuklanmasının ardından oyuncu, Hannah Choi ile birlikte İç Kargaşa'nın bir işler peşinde olduklarından şüphelenerek oyun parkını aramışlar ve İç Kargaşa'nın, içinde Sergei'e olan mesajının bulunduğu bir cep telefonu bulmuşlardır. Mesajda örgütün Sergei'e ulaşmaya çalıştığı ve ilgilenirse kendileri ile temasa geçmesi yazıyordu. İç Kargaşa, Sergei'in Nikolai'a ihanet ederek Rus mafyasının yeni lideri olabileceğini düşünmekteydi fakat Sergei, Nikolai'ı satmak istememiş ve ona sadık kalmayı tercih etmişti.

İşin Aslı

Nikolai'ın Çin Festivali sırasında derisinin yarısının yüzülerek öldürülmesi ile Sergei, Rus Cemiyeti'nin yeni lideri olmuştur.

Frank Knight ve oyuncu, Sue Xiong'un tapınağında üzerinde "Şerefsiz Çinli, derini yüzeceğiz" yazılı bir ejderha oyması bulduktan sonra Sergei vakaya dahil olmuştur. Ekip Sergei ile konuşmaya gittiklerinde Sergei, ekibe şu anda Sue Xiong'u tutuklamaları gerektiğini çünkü Nikolai'ı onun öldürmüş olduğunu söylemiştir fakat ekip, yeterli delil olmadığı için bunu reddetmişlerdir. Sergei, Çin oymasını bozmuş olduğunu itiraf etmiş fakat şu anda Rus Cemiyetinin yeni lideri olduğu için Cemiyeti daha farklı yönlere götüreceğini söylemiş, bunun yanında da Nikolai'ın Cemiyeti kaosa sürüklemiş olmasının cinayet nedeni olmadığını dile getirmiştir.

Ekip, Amir Marquez'in Sue'nun ortadan kaybolduğunu bildirmesi üzerine Çin tapınağına gitmişler fakat orada Sue'dan bir iz bulamamışlardır. Onun yerine bir kaç delilin yanında bir adet içinde "İstek" yazılı origami bulmuşlardır. Bu sayede ekip, Sergei'in süregelen kavgayı bitirmek istediğini öğrenmişlerdir çünkü bu kavga, iki cemiyeti de hem ekonomik, hem de duygusal yönden kötü etkilemekteydi.

Sergei, Sue'ya o mesajı göndermiş olduğunu itiraf etmiştir çünkü kendisi, Nikolai'ın aksine Rus Cemiyetinde iyi insanlar olduğuna inanmaktaydı ve bu iyi insanların çoğu Rus-Çin kavgası sırasında ölmüşlerdi. Sergei ayrıca kariyerinin bir bölümünde karaciğerinden vurulmuş ve bıçak darbesi yemiş, bu yüzden de karaciğer nakli yaptırmak zorunda kalmıştı. Sergei, kavgayı barışçıl yollardan bitirmek istese de Sue'nun Nikolai'ın gözünü bile kırpmadan öldürdüğüne inanmaktaydı. Fakat vakanın sonuna doğru bir organ hırsızının ortaya çıkması Sergei'in haksız olduğu ve katilin aslında Şehir Merkezinin erime noktası tabirini hayata geçirmeyi amaçlayan ve Nikolai ve Sue'nun gayrimeşru çocukları olan iş adamı Rupert Snow olduğu ortaya çıkmıştır.

Sue, James Toussaint'i Yann Toussaint'in alması için tapınağa götürdükten sonra James, kısa bir sürede Andrew ile arkadaş olmuştur. Yann'ın James'i almaya gelmesi ile Sergei, Andrew'a bakacak kadar iyi bir üvey ebeveyn olamayacağını düşünmüştür çünkü ilk önce savaşı bitirip Rus ve Çin Cemiyetleri arasındaki barışı yeniden sağlamak istiyordu. Sergei, Yann'a gerektiği zaman Andrew'a bakma müsaadesi vermiş ve son olarak Sue ile birlikte Nikolai'ın cenazesine giderek Rus-Çin savaşını bitirecek ilk adımı atmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki