Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Shanaya Peota

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments9 Share

Şüpheli
SP.png
Profili
İsmi

Shanaya Peota

Boyu

5'5" (1,65m)

Yaşı

28

Ağırlığı

120 lbs (55kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Barışıp Anlaşmak(tutuklandı)

Shanaya Peota (d. 1986), Barışıp Anlaşmak (Vaka #53)'ta Sandy Grimmes'ın katilidir.

Profili

Shanaya, 28 yaşında, uzun siyah saçları olan, kahverengi gözlü, Aloki kızılderilisi bir genç kadındır. Üzerinde, yakasında kırmızı kutucuklar olan gri bir fanila ile içinde siyah bir atlet vardır. Aynı zamanda üzerinde turkuvaz bir mücevher olan boncuklu bir kolye takar ve sağ omuzunda bir tane kuş tüyü dövmesi vardır. Shanaya'nın ayrıca sigara içtiği, terebentin kullandığı ve kötü ağız kokusuna sahip olduğu bilinmektedir.Üzgün bir tipi vardır.

Vakadaki Rolü

Shanaya, sosyal hizmetler görevlisi Sandy Grimmes'ın direğe bağlanmış ve parçalanmış cesedinin bulunduğu Aloki Karavan Kampının bir sakinidir. Ekip, Shanaya ile kurban ile olan buluşması hakkında konuşmak istemişlerdir.

2. Bölümün sonunda Shanaya, Anakee'yi ekibe yardım etmeyi bırakması ya da ölmesi konusunda kimliğini saklayarak tehdit etmiştir.

Ekip daha sonra Shanaya ile eski kocası Delsin'in kurbana yazdığı tehdit notu hakkında konuşmuşlardır.

Vakanın sonunda bütün deliller Shanaya'yı işaret ettiği için tutuklanmıştır.

Sandy, bir sosyal hizmetler görevlisi idi ve Aloki kampında bir takım değişiklikler yapmak istiyordu. Fakat Shanaya, kocası Delsin'den boşandıktan sonra Sandy'nin onunla ilişkiye başlaması ve çocuklarını evlatlık olarak vermesinden ötürü Sandy'den nefret etmekteydi.

Shanaya, tutuklanması sırasında Grimsborough yasalarını tanımayı reddetmiş ve mahkemede yaptığı şeyin doğru olduğunu söylemiştir. Sandy'yi öldürmeyi kafasına koyan Shanaya, Sandy'nin çocuk suçlu olan Keanu Ashokan ile olan buluşmasını fırsat bilim Sandy'nin üzerine atlamış ve önce kızı Aloki kampındaki direğe bağlamış, daha sonra da Ron Riggs'in benzinliğinden çaldığı balta ile kollarını kesmiştir.

Mahkeme sırasında Shanaya, Sandy'yi yaptıklarından ötürü cezalandırdığını söyleyerek yaptığı şeyden gurur duymaktaydı. Anlattıklarına göre Sandy, Aloki kampında çalışmaya başlayana kadar mutlu bir Aloki hanımı ve anneydi. Sandy, kampa geldikten sonra Shanaya'yı kampın eğlencesine çevirmişti. Ayrıca Sandy'nin Delsin ile olan ilişkisi de ilk defa yaşanan bir şey değildi. 1643 yılında Sandy'nin atası Solomon Grimmes, anyı şekilde Inaya'yı, beşik kertmesi olan Keme Peota'dan çalmış ve o günden beridir Aloki köyünde hiçbir şey eskisi gibi olmamıştı. Shanaya, her ne kadar Sandy'yi öldürerek Keme'nin intikamını almış olduğunu söylese de Yargıç, eski yanlışların yeni suçlar işlenerek düzeltilemeyeceğini dile getirmiştir.

Shanaya, Sandy Grimmes'ı acımasızca katletmekten ötürü şartlı tahliye imkanı olmaksızın müebbet hapis cezasına çarptırılmıştır. Vakanın sonunda Jones, kendilerine gerçeği gösterdiği için Anakee'ye teşekkür etmeleri gerektiğini ve aslında iki toplumun birlikte iş yapsa büyük şeyler başarabileceklerini dile getirmiştir.

Also on Fandom

Random Wiki