Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Shane Kolinsky

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments8 Share

Kolinsky.jpg
Shane Kolinsky

Shane Kolinsky (???-2004), oyunda rolü küçük olan karakterlerden birisidir ve Küller, Küllere (Vaka #55)'te Donna King'in katili olduğu ortaya çıkmıştır.

Profili

Shane kel görünümlü, yağmurluk giyen, ortalama bir adamdı. Shane Kızıl Tarikat'ın bir üyesi olmasına rağmen, hakkında çok fazla bilgi olmayan, sadece adı geçen birisidir ve ekip, düşündüklerinde Samuel King'in intiharına kadar ondan hiç bahsetmediğini farketmişlerdir.

Vakadaki Rolü

İlk başta Shane'in Donna'yı soygun sırasında öldürdüğü düşünülmekte idi fakat ekibe Morgan Goodwin tarafından veriler kasetler dinlendikten sonra aslında cinayetin amacının Amir King'in Tarikattan ayrılmasına mani olmak olduğu ortaya çıkmıştır çünkü King, artık Tarikat'ın yöntemlerinden hoşlanmamaya başlamıştı ve Tarikat'tan ayrılmak istiyordu. Tarikat, Amir King'i kaybetmeyi göze alamazdı çünkü Emniyet Müdürü olduğu için Tarikat'ın gözünde önemli birisiydi. Tarikat, bu yüzden karısı Donna'nın öldürülme emrini vermiş ve Shane, Donna'yı öldürdükten sonra suç üstü yakalanıp 30 yıl hapse mahkum edilmiş, fakat hapse gönderildikten 2 hafta sonra gıda zehirlenmesinden ötürü yaşamını yitirmiştir. Amir King'in bunu misilleme amacı ile yapıp yapmadığı ise bilinmemektedir.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki