Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Sharon Kimmel

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Şüpheli
SharonKimmel.png
Profili
İsmi

Sharon Kimmel

Boyu

5'4" (1,63m)

Yaşı

42

Ağırlığı

149 lbs (66kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Dumanlar ve Aynalar

Sharon Kimmel (d. 1972), kızı Vanessa Kimmel'ın öldürüldüğü Dumanlar ve Aynalar (Vaka 10/66)'da bir şüphelidir.

Profili

Sharon, 42 yaşında, orta uzunlukta sarı saçları olan, kahverengi gözlü bir kadındır ve iki tane halkalı küpe takar. Genellikle mor bir elbise giyer ve sağ omuz tarafında kırmızı-pembe bir çiçek deseni ve sol kolunda bir tane kelebek dövmesi vardır. Ayrıca göz boyası sürer ve yüzünde, yıllar önce kızı ile ettiği kavgadan kalan bir yara vardır. Sharın'un boynunun sol tarafında bir tane sülük ısırığı vardır, ayrıca acılı yemekler sever ve balıkçılıktan anlamaktadır.

Vakadaki Rolü

Sharon, öldürülen Vanessa Kimmel'ın annesidir.

Ekip, Vanessa'nın kaldığı kulübenin orada V.K. (Vanessa Kimmel'ın baş harfleri) tarafından yapılmış bir kadın resmi bulup bunu veri tabanında tarattıklarında resimdeki kadının Sharon olduğu anlaşılmıştır. Ekip, bunun üzerine derhal gidip Sharon ile kızı hakkında konuşmuşlardır.

Sharon, ekibin kendisine kızından bahsetmelerinden hoşlanmamıştı çünkü dediğine göre Vanessa, annesinden sırf kendisine daha lüks bir hayat veremediği için nefret etmekteydi fakat, para için her şeyi yapacağını bilen kızının bir genelevde hayat kadınlığı yapmış olduğunu öğrendiğinde şoka uğramıştı ve bu durum Sharon'ı öfkelendirmişti çünkü Vanessa, hayat kadınlığı yaparak Kimmel ismine leke sürmüştü.

Ekip, daha sonra yanan genelevde parçalanmış bir makale bulmuşlar ve bunu onardıktan sonra Vanessa'nın kendi annesine saldırmış olduğunu doğrulayıp Sharon ile tekrardan konuşmaya gitmişlerdir. Sharon, Vanessa'yı, kocasından boşandığından beridir sefillik ile suçluyordu. Sharon ve yeni sevgilisi balık tuttukları sırada Vanessa, ikisini görmüş ve annesine bir cam şişe ile saldırmıştı. Sharon, saldırıdan kurtulmayı başarsa da hayatının geri kalanı boyunca Vanessa'nın yüzünde bıraktığı yara ile yaşamak zorunda kalacaktı. Ama buna rağmen, Vanessa'nın ona karşı olan düşmanlığının cezasının ölüm olacağını düşünmüyordu.

Vakanın sonunda Erikah Mabayo'nun tutuklanması ile ekip, genelevi son bir kez aradıktan sonra orada, içinde Vanessa'nın çocukluğundan kalan bir saç parçası bulmuşlar ve bunu Sharon'a vermeye gitmişlerdir. Fakat Sharon'ın kızından kalan her şeyi unutmak istemesi Amy'nin hiç hoşuna gitmemişti. Amy, Sharon'dan kolyeyi saklamasını istemiş ve Sharon, bunun eski günlerden, yani kızı ile arasında husumetin olmadığı zamanlardan kalan bir anı olduğunu fark edebilmiştir. Sharon, her ne kadar kızından karşılıklı nefret etse de, katilini parmaklıklar ardına gönderdikleri için ekibe teşekkürlerini sunmuştur.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki