Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Shawn Bailey

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments20 Share

Shawn Bailey
SB.png
Profili
Tam Adı Shawn Bailey
Boyu 6'0" (1,83 m)
Yaşı 25
Ağırlığı 204 lbs (93 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar Teker Üzerinde Ölüm(tutuklandı)

Shawn Bailey (d. 1989) Teker Üzerinde Ölüm vakasında Carlos Antonio'nun katilidir.

Profili

Shawn, 25 yaşında bir dövme sanatçsıdır. Shawn keldir, elmas bir küpe takar, ağzında bir tane piercing ve sol gözünde bir şişlik vardır. Shawn'ın aynı zamanda ot çektiği ve mekanik bilgisi olduğu da bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Ekip, Derek Stone'un apartmanındaki iç çamaşırı yığınından kurbanın cep telefonunu çıkarttıktan ve pin kodunu kırdıktan sonra bunu analiz için Hannah'ya göndermişlerdir. Hannah, telefonda kurbana karşı yazılmış, ayağını denk almasına dair bir mesaj bulup mesajı yazanın Shawn olduğunu saptadıktan sonra, Frank'in mızmızlanmasına rağmen bilgileri oyuncunun tabletine atmış ve ekip Shawn ile konuşmaya gitmişlerdir. Shawn, Carlos ile arkadaş olduğunu iddia etmiş ve o mesajı da şaka amaçlı gönderdiğini söylemiştir. Hatta, daha da öteye giderek Carlos'u öfke sorunlarına rağmen kardeşi gibi gördüğünü dile getirmiştir.

Ekip, Shawn ile çalıştığı yerde soluk bir vardiya programı bulup bunu adli tozla belirginleştirdikten sonra tekrar konuşmaya gitmişlerdir. Frank, Shawn'a cinayet silahı hakkında bir şeyler bilip bilmediğini sormuştur. Shawn, dediğine göre arabayı beğenmişti fakat Frank, arabayı Shawn'ın vardiyası sırasında kullananın kim olduğunu bilmek istiyordu. Shawn, Oceanic Tattoos'a çok fazla müşteri geldiğini ve sadece dövme yaptırdıkları için kullandıkları arabaların kayıtlarını tutmadıklarını dile getirmiştir. Shawn, dediğine göre Carlos'u en son Derek Stone'un partisinde görmüştü.

Yarış Arabası.png

Vakanın sonunda bütün deliller Carlos'u yarış arabası ile işkence ederek öldürenin Shawn olduğunu göstermekteydi. Shawn, anlattıklarına göre Memphis Banach adlı genç kıza ilk gördüğünde aşık olmuştu fakat Memphis ise Carlos'tan hoşlanmaktaydı ve Carlos, her ne kadar kadınlara vurma gibi huyları olsa da aynı şekilde Memphis'ten hoşlanıyordu. Shawn, Memphis'ten Carlos'a şikayet dilekçesi yazmasını talep etmiş fakat Memphis bunu istememişti çünkü, Shawn'ın dediğine göre, Carlos çoktan kızın beynini yıkamıştı. Shawn, daha sonra Carlos'a ayağını denk alması için mesaj atmış fakat bu da sonuç vermemiştir. Memphis'in Carlos ile birlikte olması Shawn'ın canına tak etmişti ve ilk önce bulunduğu yere yakın bir yarde duran bir yarış arabasını çalmış ve dikkat çekmemek şehirde turlayarak için Derek Stone'un partisine gitmiştir. Orada Carlosu gece yarışına çıkmaya ikna edip Derek'in apartmanından çıktıktan sonra Carlos'u bayıltıp arabanın kaputuna zincirlemiş ve beyni bir çilek reçeli gibi akana kadar arabayı son sürat sürmüştür.

Mahkemede Yargıç Dante (Frank'in de yardımıyla), Shawn'a Carlos'u öldürdüğü için 15 yıl, sokak yarışlarına katıldığı için de 5 yıl hapis cezası vermiştir. Shawn, öfkeli bir şekilde masum olduğunu ve tek amacının Memphis'i Carlos'un elinden kurtarmak olduğunu dile getirdiğinde Dante, Shawn'ın tek yaptığı şeyin kızın hayatını daha korkunç hale getirmek olduğunu söylemiş ve son kararını vermişti.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki