Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Shawna Knox

1.260pages on
this wiki
Add New Page
Comments11 Share

Shawna Knox
ShawnaKnox.png
Profili
Tam Adı Shawna Knox
Boyu 5'4" (1,63 m)
Yaşı 17
Ağırlığı 135 lbs (62 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta
Vakalar Bayou Kanı(tutuklandı)

Shawna Knox (d. 1997) Bayou Kanı vakasında Lee Dupree'nin katilidir.

Profili

Shawna, 17 yaşında, orta uzunlukta, siyah, afro tarzı saçları olan, kahverengi gözlü ve siyahi bir genç kızdır. Üzerinde turuncu bir karides logosu olan gri bir tişört giymekte ve tişörtünün sol tarafına bir adet Gumbo Jumbo çalışan kartı takmaktadır. Aynı zamanda tişörtünü kırmızı askılıklar ile desteklemekte ve deniz kabuğu küpeleri takmaktadır. Shawna'nın aynı zamanda tütün çiğnediği, ayak kremi kullandığı ve karidesler ile temasta olduğu da bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Shawna, Gumbo Jumbo restoranında çalışan bir garsondur.

GumboJumbo.png

Shawna'nın garson olarak çalıştığı Gumbo Jumbo restoranı.

Ekip, Shawna ile ilk kez restoran masasının üzerinde bir not bulup bunu Russell'a psikolojik olarak analiz ettirdikten sonra karşılaşmışlardır ve Russell'ın dediğine göre malum restoranın tek kadın çalışanı Shawna idi. Ekibin kendisine Lee Dupree'den bahsetmeleri Shawna'yı öfkelendirmişti çünkü dediğine göre Lee, hayatını cehenneme çevirip kendisi ile dalga geçmek için onu kendi günah keçisi ilan etmişti. Lee, kendi para sayma hatalarını Shawna'nın üzerine yıkarak kızın neredeyse işinden olmasına neden olacaktı ve Shawna, eğer işini kaybetse, her şeyini kaybederdi çünkü babasını kaybettiğinden beridir ailesini geçindirmek onun sorumluluğundaydı.

Ekip daha sonra Bill Farnham'ın Vudu dükkanında Eugene'in günlüğünü bulmuşlar ve üzerinde Eugene'in Shawna'yı Lee'den koruduğunu gösteren bir çizim olduğunu görmüşlerdir. Eugene, dediğine göre Shawna'yı korumak için Lee'yi öldürmezdi, fakat yinede Lee'yi kızdan uzak tutabilmek için bir şeyler yapması gerekmekteydi, çünkü Lee, zaten zorbalıkları ile Shawna'nın hayatını cehenneme çeviriyordu. Eugene'in aynı zamanda Lee'nin Shawna'yı öpmeye kalkarak cinsel istismarda bulunduğunu söylemesi üzerine ekip Shawna ile tekrardan konuşmaya gitmişlerdir, tabii daha önceden bulunup analiz edilen Shawna için yapılmış olan aşk iksirini de unutmamak lazım. Shawna, Lee'nin yaşının gerektirdiği gibi davranmadığını düşünüyordu ve Eugene'in de kendisine aşık olduğunun farkındaydı. Fakat ekip kendisi ile konuşmaya geldiğinde mesaisi yeni başladığı için daha fazla konuşmak istememiştir.

Vakanın sonunda uğradığı zorbalıkların ve cinsel istismarın, Shawna'nın Lee'yi öldürmesine sebep olduğu ortaya çıkmıştır. Ekip, Shawna'yı suççu duruma düşürecek kadar yeterli delil bulduklarında Shawna, Lee'yi kendisini savunmak için öldürdüğünü dile getirmiştir. Dediğine göre Lee, sorunlu bir çocuktu ve sürekli birilerini aşağılama gereksinimi duyuyordu, bunun içinde en yakınında olan Shawna'yı seçmişti. Shawna, Lee'nin hareketlerinden hoşlanmıyordu çünkü Lee'nin kendisine cinsel istismarda bulunduğunu düşünmekteydi. Bu yüzden Lee'nin garip hareketlerine bir dur demesi gerekiyordu, ve buna onu öldürmekte dahildi.

Shawna, birinci dereceden adam öldürme suçundan yargıcın karşısına çıkartıldığı sırada beraat talebinde bulunmuş fakat Yargıç Dante, Shawna'nın neden yanında barbekü şişi taşıdığını merak etmekteydi, çünkü nefsi müdafaanın şiddet içermeyen yollarla da yapılabileceğine inanmaktaydı. Shawna, Lee'nin daha Gumbo Jumbo'da ilk çalışmaya başladığı zamanlarda "sorunlu" birisi olduğundan bahsetmiş, bir de Lee'nin kendisne sadece zorbalık yapmadığını, aynı zamanda da cinsel istismarda bulunduğunu, yani ne olursa olsun kendisi üzerinde hakimiyet kurmak istediğini eklemiştir. Dediğine göre barbekü şişlerini Lee'yi yine benzer bir durumda tuzağa düşürmek için yanında taşıdığını belirtmiştir. Yine Lee, Shawna'ya karşı bir cinsel saldırıda bulunacağı sırada Shawna, şişlerden bir tanesini kalbine saplamış, geri kalan iki şişi de omuzlarına saplayarak duvara çivilemiş ve Bill Farnham'ın vudu dükkanında ki vudu bebeğine benzemesini sağlamış. Hatta daha sonra aynı vudu bebeğini karakola göndererek suçu Bill'in üzerine yıkmaya çalışmış, fakat bu hiçbir işe yaramamıştır.

Yargıç Dante, Shawna'nın beraat talebini kabul etmiş ve onun yerine Shawna'yı çocuk ıslah evine göndermiştir. Çünkü bu sayede Shawna'nın hayatla başa çıkabilmek adına yeni yöntemler geliştireceğini, yani bir şekilde hayatını tekrardan düzene sokabileceğini düşünüyordu. Çünkü Shawna zaten 17 yaşındaydı ve işlediği cinayette yetişkin seviyesinde değildi ve o derece de bir cezaya gerek yoktu.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki