Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Shweta Noorani

1.264pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Shweta Noorani
ShwetaNoorani.png
Profili
Tam Adı Shweta Noorani
श्वेता नूरानी
Uyruğu Hindistan Bayrağı.png Hindistan
Boyu 5'4" (1,63 m)
Yaşı 41
Ağırlığı 146 lbs (67 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu AB-
Durumu Hayatta
Vakalar Ölümcül Salgın

Shweta Noorani (Hintçe: श्वेता नूरानी; okunuşu: Şveta Nurani ; d. 1975) Ölümcül Salgın vakasında bir şüphelidir.

Profili

Shweta Noorani, 41 yaşında bir bilim profesörüdür. Noorani orta uzunlukta siyah saçlara ve kahverengi gözlere sahiptir, ayrıca üzerinde kırmızı bir elbise ile beyaz bir laboratuvar önlüğü vardır. Aynı zamanda üniversite yaka kartı ile altın bir fil broşu takmaktadır. Tüm bunların yanında Noorani'nin acılı gıda tükettiği ve mango lassi içtiği bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, üniversite de bulduğu kurbanın bilgisayarından Noorani'yi tanımladıktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Sunil'e virüsün enjekte edilmiş olmasına şaşıran Noorani, virüsün insan yapımı olduğundan bahsedilmesine aynı tepkiyi vermemişti çünkü zaten virüsü kurbanla birlikte kendisi üretmişti. Fakat dediğine göre virüsün üniversite dışına asla çıkmaması gerekiyordu ve sadece öğrenciler ile üniversite görevlilerinin virüse erişim hakkı vardı. Dediğine göre salgın başlayana kadar virüsün ortadan kaybolduğundan haberi yoktu ve olayın patlak vermesinden beridir bir panzehir yaratmak için uğraşmaktaydı. Noorani'nin belirttiğine göre virüse sadece üniversite görevlileri erişebilirdi ve herhangi bir hırsızlık olayının yaşanmamış olması katilin bir üniversite yaka kartı taktığını göstermekteydi.

Oyuncu daha sonra Noorani'nin O.M. Medilab'dan, kendi yaptığı virüsü test etmesi için rüşvet almış olduğunu öğrenmiş ve Noorani'yi bunun hakkında sorguya almıştır. Dediğine göre O.M. Medilab kendisi ile geçen sene temas kurmuş ve şirketin pazarlamak istediği antiviral bir ilacın üzerinde deney yapmasını istemişti. Tabii ilacın son derece tehlikeli bir virüs üretebileceğini hemen fark eden Noorani, ilacın en tehlikeli bileşenlerini ayrıştırarak saf bir süper virüs yaratmıştı. Oyuncu kendisine salgını başlatmak için Sunil'i öldürüp öldürmediğini sorduğunda ise virüsü insanlar üzerinde denemeyi reddettiğini, ayrıca da rüşveti geri çevirdiğini belirtmiştir.

Soruşturmanın sonunda Sunil'in katili ve virüsü topluma yayanın Ayush Patil olduğunun ortaya çıkması ile Noorani suçsuz bulunmuş fakat oyuncu, üniversite de virüse karşı bağışıklığı kuvvetli bir kan örneği bulduktan sonra kendisi ile tekrar konuşmak istemiştir. Dediğine göre kan şişesi büyük ihtimalle çantasından düşmüştü ve kanın bağışıklığını test ettikten sonra bulgularını Büro'yla paylaşacaktı. Etkili bir panzehir yaratmak için ise kana ateş zambağı adlı bir bitkiyi karıştırması gerekmekteydi ve bu bitki de botanik bahçelerinde bulunmaktaydı. Bunun üzerine oyuncu, bitkiyi bulmak için botanik bahçelerini aramaya koyulmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki