Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Sid Montrose

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments2 Share

Şüpheli
SidMontrose.png
Profili
İsmi

Sid Montrose

Boyu

5'10" (1,78m)

Yaşı

60

Ağırlığı

160 lbs (73kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

B-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Fırtına Sonrası

Sid Monrtose (d. 1954), Elmer Buttons'ın öldürüldüğü Fırtına Sonrası (Vaka #18/74)'nda bir şüphelidir.

Profili

Sid, 60 yaşında, uzun, Afro tarzı, tepeleri gri, siyah saçları olan, kahverengi gözlü bir adamdır. Genellikle siyah bir gömleğin üzerine mor bir ceket giyer ve altın rengi bir kravat takmaktadır ve elinde her zaman bir trompet taşır. Aynı zamanda sağ elinin üzerinde saksafon resmi bulunan bir bağış pulu damgası vardır. Bütün bunların yanı sıra Sid'in müzik bilgisi olduğu, binyet çöreği yediği ve kasırga acil durum çantası kullandığı bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Sid bir Caz Müzisyenidir.

Ekip Caz kulübünde delik deşik edilmiş bir plak bulup bunun üzerindeki tehdit mesajını açığa çıkardıktan sonra analize göndermişlerdir. Analiz sonucuna göre Hannah Choi, ekibe Sid ile konuşmalarını söylemiştir çünkü Amy'nin bildiğine göre Sid, Elmer'ın müziğinin pekte hayranı değildi. Sid'e göre Elmer'ın müziği Yves Kasırgasının yıkıcılığının şekil bulmuş haliydi, hatta yine dediğine göre kendi müziğini korumak için kasırga acil durum çantası bile kullanmaktaydı.

Daha sonra Sid, Carly Lewis tarafından Yaşayan En İyi Caz Müzisyeni Ödülünün sahibi olarak açıklanmış, bu da ekibi tekrardan Sid ile konuşmaya itmiştir çünkü ekip, Sid ile Elmer arasında olan rekabeti fazla ciddiye almaktaydı. Sid yıllardır Elmer'ın gölgesinde yaşamaktan bıkmıştı ve Elmer'ın ölümünü fırsat bilerek Elmer'ın yıllarca kendisinden aldığı ödüle sonunda erişebilmişti. Fakat ekip, Sid'in sözlerine inanmamışlar ve Sid'in ödülü kazanmak için Elmer'dan kurtulmuş olabileceğini düşünmüşlerdir. Daha sonra Amy'nin kendisini caz argosu kitabı ile sorguladığını fark eden Sid ekibe karşı daha çekimser davranmıştır.

Sid, her ne kadar vaka sırasında ekibe pekte yardımcı olmasa da vakanın sonunda suçsuz bulunmuş ve serbest bırakılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki