Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Solstice Spirit

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Solstice Spirit
SolsticeSpirit.png
Profili
Tam Adı Bilinmiyor
Diğer ad(lar)ı Solstice Spirit
Uyruğu Peru Bayrağı.png Peru(?)
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 70
Ağırlığı 140 lbs (63 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu AB+
Durumu Hayatta
Vakalar Tam Kalp Tutulması

Solstice Spirit (gerçek adı bilinmiyor; d. 1946) Tam Kalp Tutulması vakasında bir şüphelidir.

Profili

Solstice Spirit, 70 yaşında bir hippidir. Solstice uzun gri saçlıdır, üzerine renkli bir cübbe giyer ve boynuna turuncu bir şal takar. Solstice aynı zamanda rokoto biberi yer.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, üzerinde SOMBRA motifinin bulunduğu bir vazonun üstünde Solstice'in parmak izlerini bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre sembollerle arası iyi olduğu için vazo dikkatini çekmiş çünkü vazonun üstündeki sembolü daha önce hiç görmemişti. Oyuncu kendisine cinayeti sorduğunda cinayeti rüyasında gördüğünü, yani cinayetin olmasını beklediğini dile getirmiştir. Dediğine göre rüyasında bir kondor, altından yapılma bir nesneyle vuruluyor ve tam da Zoila'nın öldüğü yere düşüyordu. Ayrıca dediğine göre Maçu Piçu dünyadaki başlıca enerji giraplarından biriydi ve rüyadan sonra orada cinayet işlenmesi kötü enerji anlamına geliyordu.

Oyuncu daha sonra üzerinde kurbanın adının yazılı olduğu kristal bir kafatası bulmuş ve Solstice'e bunu sormak istemiştir. Dediğine göre kafatası, kurbanın enerjisi için bir kanaldı ve üzerindeki amblem de kurbanın adının harflerinden oluşuyordu. Amacı ise kurbanın yolculuğunu tamamlaması içindi. Oyuncu kendisine bunu suçluluk duygusunu bastırmak için mi kullandığını sorduğunda Solstice, tek amacının ona yardım etmek olduğunu, hatta ona kadim bilgileri, enerji girdaplarına ve güçlerine salgı duyması gerektiğini anlatmaya çalışmış fakat Zolia pek oralı olmamıştı.

Soruşturmanın sonunda Claudio Aguirre'nin tutuklanması ile Solstice suçsuz bulunmuştur.

Ek Bilgi

  • Solstice Spirit takma bir addır ve Türkçe'de "gündönümü ruhu" anlamına gelmektedir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki