Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Son Yemek/Diyaloglar

< Son Yemek

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Vaka Diyaloglar
Sonyemek.png

Samuel King: <Rütbe> <İsim>, yeni bir vaka seni bekliyor! Kadının biri bu sabah evinin mutfağında ölü bulundu. Kurbanın cesedinden anlaşılacağı üzere bir virüsten şüpheleniyoruz.
King: Zehirli bir madde ile temas etmiş olabilir.
King: Riske girmek istemiyorum. Nathan bunun bir hijyen sorunu olup olmadığını öğrenmek için seninle gelecek!

1. Bölüm

İncele: Kurbanın Mutfağı
(İncelemeden Önce)
Jones: Kahretsin, yüzünü gördün mü? Nathan, bizde tehlike altında mıyız? Bölgeyi karantina altına alalım mı?
Nathan: Gerek yok. Kurbanın gıda zehirlenmesinden öldüğü açık. Ama bunun kazara mı yoksa kasıtlı mı olduğu belli değil... Ölmeden önce yemiş olabileceği her şeyi topla!
Jones: Pekala! <Rütbe> <İsim> bu işin üzerinde!
(İnceledikten Sonra)
Nathan: Cesedi hazırladığınız için teşekkür ederim, şimdi onu laboratuvara götüreceğim, otopsi sonuçlarını almaya geldiğinizde görüşürüz!
Jones: <İsim>. kurban gıda zehirlenmesinden öldüğü için bu çikolata kutusuna baksak iyi olur.
Jones: Ve bu yağlı kağıt hala sıcak!... Ama üzerindeki etiket okunamıyor. Bir bakar mısın <İsim>?
Kocasıyla konuşmalız. Cesedi o bulmuş, şu an kendini nasıl hissettiğini düşünemiyorum bile...

Gabriel Thompson'a Kurbanı sor.
Jones: Bay Thompson, kaybınız için üzgünüz.
Gabriel: Evet, Daisy'nin ölümü çok üzücü oldu. Ama... Hayat devam ediyor, değil mi?
Jones: Beni yanlış anlamayın ama karınızın ölümüne pek üzülmemiş gibi bir haliniz var...
Gabriel: Eh... Aşkımız bitmişti. Artık paylaştığımız bir şey kalmamıştı. Mesela dün şık bir restorana gittik ve yemek boyunca tek bir şey söylemedi.
Jones: O zaman neden boşanmadınız?
Gabriel: Çıldırdınız mı siz? Daisy'den boşanmak, yaşam standardımı yarıya indirirdi! Bir evliliğin sürmesi için aşk şart değildir. 
(Gabriel ile konuştuktan sonra)
Jones: Bu şehirde yakınını kaybettiğinde kimse üzülmez mi? Hepsi alaycı çıkıyor, değil mi <İsim>?

İncele: Çikolata Kutusu
Jones: "Tebrikler, Sevgilerle, Ashley" Seni bilmem ama ben sadece tebrik için kalp şekilli bir çikolata kutusu göndermem.
Jones: Hadi bunu Alex'e gönderelim! O Ashley'in kim olduğunu bulacaktır.

İncele: Yağlı Kağıt
Jones: Tebrikler <İsim>! Demek ki bu sosisli kağıdı Alfred Ziegler'ın tezgahından gelmiş...
Jones: Onu hatırladın mı? Şu korkunç bomba krizinde onunla konuşmuştuk!
Jones: Haklısın <İsim>... Bu sosisli, Daisy'nin ölmeden önce yediği son şey olabilir. Alfred'le konuşmamız lazım!

Otopsi: Kurbanın Cesedi
Nathan: Kurban kesinlikle zehirlenmiş. Midesinin yarısı boştu, yani kusmuş ama bu zehirlenmeyi engellememiş.
Nathan: Aslına bakarsanız katil, zehrin etkisini geciktirmek için biraz deterjan eklemiş.
Nathan: Hem deterjan hem de zehrin birleşmesiyle Daisy'nin hayatta kalma şansı kalmamış.
Jones: Hakikaten Daisy'nin zehir ve deterjanın tadını fark etmeden o yemeği nasıl yediğini anlayamıyorum!

Analiz et: Mektup
Alex: Thompson'un mutfağında bulduğun çikolata kutusundaki notu, kurbanın akraba ve arkadaşlarının bir listesiyle karşılaştırdım.
Alex: Ve talihimizin adı... Ashley Collins! Kurbanın kocası Gabriel Tohmpson'ın asistanıymış.
Alex: Ayrıca Gabriel Thompson hakkında da bir şeyler araştırdım ve Eastfield Market'te bir yatırım bankasının CEO'su olduğunu öğrendim.
Alex: Birkaç yıl önce borsada doğru bir tahminle bir servet kazanmış.
Jones: Hadi Miss Collins'i buraya çağıralım! Patronuna neden kalp şekilli bir çikolata kutusuyla kutlamak istediğini öğrenmek için sabırsızlanıyorum...

Ashley'e çikolata kutusunu sor.
Jones: Bayan Collins, patronunuza neden bir çikolata kutusu gönderdiniz? Karısının ölümünü kutlamak için mi?
Ashley: Saçmalamayın! Sonunda bir müşterimizle büyük bir kontrat imzaladı ve ben de bunu kutlamak istedim, hepsi bu!
Jones: "Sevgilerle" diye biten bir notun işle pek alakası olmadığını düşünüyorum, haksız mıyım?
Ashley: Eh. Karısından bıkmıştı ve ben de onu neşelendirmek için elimden geleni yapıyordum diyelim!

Alfred'e Daisy'i sor.
Jones: Merhaba Alfred! <Rütbe> <İsim> dün bu kadına yiyecek satıp satmadığını merak ediyor. Burada yemek yedikten kısa bir süre sonra ölmüş.
Alfred: ...Jones. Bana bir fotoğraf mı göstermeye çalışıyorsun? Benim kör olduğumu unuttun mu?
Jones: Eee. bu biraz utandırıcı oldu... Hm. Daisy Thompson isimli birine dün bir şey satıp satmadığını hatırlıyor musun?
Alfred: Daisy mi? Tabii ki hatırlıyorum onu, her gün buraya gelir! Dün, öğleden sonra saat 3 civarında geldi ama kendini pek iyi hissetmiyordu. Kenara kustuğunu duydum. ÖLMÜŞ mü?
Jones: Evet, gıda zehirlenmesinden. Üzgünün ama Daisy buradan bir şey yediyse senin tezgahına bakmamız lazım Alfred.

İncele: Main Street
Jones: Kusmuk! Iyy, iğrenç bu! Alfred Ziegler haklıymış, görünen o ki kendini iyi hissetmiyormuş. Bunu laboratuvara ne kadar erken götürürsek o kadar iyi olur!

Analiz et: Kusmuk
Grace:  Kurbanın sosisli tezgahının yanına kustuğunu mu söylüyorsun? Tam da öğle yemeğimden önce bunu bana getirdiğiniz için çok teşekkürler, sosisliyi yememe gerek kalmadı artık...
Grace: Ama içinde oje pigmentleri buldum. Nathan, kurbanın tırnaklarında oje olmadığını söylüyor. 
Grace: Kurbanın oje yuttuğuna şüphe yok: mide sıvıları pigmentlere saldırmış.
Jones: Bu da Daisy'yi zehirleyen kişinin oje kullandığı anlamına geliyor!
Grace: Bazen geri kafalı olabiliyorsun Jones, bu yüzden seni uyarmak isterim, artık ojeyi sadece kadınlar değil erkekler de kullanıyor!

2. Bölüm

Jones: Bu çağda hala insanların birilerini öldürmek için zehir kullandığına inanamıyorum. Daisy'nın yüzünü hafızamdan silebileceğimi sanmıyorum.
Jones: Katilin oje kullandığını ve zehrin etkisini geciktirmek için deterjan kullandığını biliyoruz... Ama şimdi takip edecek bir ipucumuz kalmadı.
Jones: O zaman beyin fırtınası yapalım! Nathan şu ana kadar hep faydalı oldu, laboratuvarda onunla görüşsek iyi olur.
Nathan: Beyin fırtınası mı? Hadi başlayalım! Katil yemek pişirme sanatından iyi anlıyor olmalı; çünkü zehrin tadını gizlemek için ne tür bir yemek pişirmesi gerektiğini çok iyi biliyormuş.
Jones: Pekala <isim>, katil iyi bir aşçıysa Alfred'i bir daha görsek iyi olur. Sonuçta şehrin en iyi sosislisini o yapıyor, değil mi? Başka?
Nathan: Zehrin deterjanla karıştırıldığını düşünürsek Daisy'nin zehrin etkilerini hissetmeye başlaması, 12 saate kadar vakit almış olabilir.
Ramirez: Hey! Ben de beyin fırtınasına katılmak istiyorum! Kocasının beyanını okudum ve...
Jones: Ramirez, bu büyük abiler arasında bir tartışma. Sen gidip park cezalarını doldurmaya devam et, hadi bakayım.
Ramirez: Ama benim de faydam dokunabilir! Ben de konuyu araştırdım ve Gabriel ile Daisy'nin öğle yemeği için sık sık gittiği şık restoranın "Chez Valentine" olduğunu öğrendim.
Jones: ...!
Jones: Chez Valentine! Hep oraya gitmek istemişimdir; şimdi en azından mutfaklarını görebileceğim! Pekala <isim>, nereden başlamak istersin?

İncele: Restorant Mutfağı
(İncelemeden Önce)
Jones: Haklıymışsın <İsim>, her şey çok lezzetli görünüyor! Ama bir gıda zehirlenmesi vakası inceliyor olduğumuzu unutmayalım!
Valentine: Ekibiniz restoranımda ne arıyor? böyle bir rezilliğe izin veremem!
Jones: Bayan Montgomery, bu iş size bağlı değil! Şimdi lütfen önümüzden çekilin, <Rütbe> <İsim> etrafa bir göz atacak.
(İnceledikten Sonra)
Jones: Haklısın, önlükteki bu leke yiyecek lekesine benzemiyor! Hadi bir örnek alıp labaratuvara götürelim.
Jones: Ayrıca bir yazı gibi bir şey var ama tamamıyla paramparça edilmiş! Bu işi sana bırakıyorum <İsim>!

Alfred Ziegler'e müşterilerini sor.
Jones: Hm... Üzgünüz Alfred... Ama tezgahına bir daha bakmamız lazım... Daisy, yemek pişirmeyi bilen biri tarafından zehirlenmiş ve...
Alfred: Ha ha! Jones, arkadaşın da sen de çok komiksiniz! Tezgahımı istediğiniz gibi arayabilirsiniz!
Jones: Anlayışın için teşekkürler Alfred. Ama <Rütbe> <İsim> tarafsız davranmamız gerektiğini söylüyor!

İncele: Sosisli Tezgahı
Jones: Ah-ha! Alfred'in sosislilerine bir şeyler dökülmüş!... Bu jöle olmalı, değil mi? 
Jones: İyi madem ısrar ediyorsunuz. Bu sıvının bir kısmını analiz için alalım <İsim>.

İncele: Şef Önlüğü
Jones: Her zamanki gibi iyi iş çıkardın <İsim>! Bu örneği diğer moleküllerle karşılaştırıp önlükte ne olduğunu öğrenebiliriz. Hazır mısın <İsim>?

İncele: Sosisler
Jones: Hadi bu maddeyi laboratuvara götürelim ve Alfred'in tezgahına ne döküldüğünü öğrenelim... Umarım bu Alfred'i suçlu çıkarmaz!

İncele: Paramparça Yazı
Jones: Bu çok sert bir eleştiri! Valentine'nin bunu yırttığına şaşmamalı!
Jones: Yemek eleştirmeni, Tobias Sharp isimli biri. Chez Valentine'in bugüne kadar yemek yediği en pis yer olduğunu ve tabağındaki et, fare eti deseler buna şaşırmayacağını yazmış! 
Jones: Burada yemek yemeyi pek sevmediği açık! Bu biraz şaşırtıcı, aynı yerden mi bahsediyormuş bu adam? Öyle sağlıksız bir yere hiç benzemiyordu! Bu yemek eleştirmeniyle bir konuşalım.

İncele: Molekül Örneği
Jones: Aferin <İsim>! Şimdi şef önlüğündeki lekenin deterjan lekesi olduğunu biliyoruz.
Jones: Aynı deterjan, kurbanın midesinde bulunmuştu.
Jones: <İsim>, gidip Valentine Montgomery ile bir konuşak iyi olur.

Tobias Sharp'a eleştirisini sor.
Jones: Bay Sharp, anlaşılan Chez Valentine'daki yemeğinizi pek beğenmemişsiniz...
Tobias: İki şey hakkında ASLA şaka yapmam: yemeğin kalitesi ve hijyen. Chez Valentine, her ikisinden de sıfır not aldı.
Tobias: Ben, şahsen bakterilerin %100'ünü yok eden bir deterjanla mutfağımı temizlerim. Bayan Montgomery'nin de aynı şeyi yapmasını beklerdim.
Tobias: Ayrıca hizmet de rezalet! Dün bir risotto siparişi verdim ve spagetti bolonez getirdiler!
(Tabias ile konuştuktan sonra)
Jones: Tobias Sharp'ın Valentine'a garezi olduğu kesin! Onu halka karşı rezil etmekten başka bir şey istemiyor gibi...
Jones: Ama aralarındaki bu durumu Daisy'nin ölümüyle bağdaştıramıyorum... Umarım sen bu konuya açıklık getirirsin <İsim>!

Analiz et: Yeşil Sıvı
Grace: Bu sosisler Alfred'in tezgahından mı gelmiş? Umarım müşterilerinden hiçbiri bunlardan yememiştir!
Grace: Üzerine dökülen yeşil sıvı, oldukça konsantre bir deterjan!
Jones: Kahretsin! Haklıymışsın <İsim>. Belki de Daisy, Alfred'in sosislisinden yemeden ÖNCE hasta olmamıştır...

Ramirez: <Rütbe> <İsim>, Memur Jones! Ashley Collins hala şüpheli odasında tutuluyor! Anahtarı evde unuttum, buraya gelmeniz lazım!
Jones: Böyle şeyler neden hep seni buluyor Ramirez? Pekala <İsim>, hadi gidip Bayan Collins'i serbest bırakalım!

Ashley Collins'i şüpheli odasından çıkar.
Jones: Bayan Collins, sizi bu kadar beklettiğimiz için üzgünüz.
Ashley: Üzgünmüş! Neyse, en azından hep yanımda taşıdığım ojemle oyalandım da vakit geçti!
Jones: Ojenizi HEP yanınızda mı taşırsınız?!
Ashley: Gabriel'in tarafındayken tepeden tırnağa HEP mükemmel olmanız gerekir!
Jones: Ve buna rağmen üzerinizde bir leke var...
Ashley: SAYENİZDE! Adamlarınız beni almaya geldiğinde temizlik yapıyordum ve üzerime deterjan döküldü!
(Ashley ile konuştuktan sonra)
Jones: Ashley her saniyede daha da şüpheli hale geliyor! Sevgilisinin, karısını zehirlemediğini ortaya koyacak bir şey var mı?

Valentine Montgomery'e deterjanı sor.
Jones: Bayan Montgomery, bu önlüğü tanıdınız mı?
Valentine: Tabii! Benim önlüğüm bu!
Jones: <Rütbe> <İsim> de bunu öğrenmek istiyordu. Mutfağınızda temizlik yapmak için bu deterjanı mı kullanıyorsunuz?
Valentine: Evet! Neden böyle sorular sorduğunuzu anlamıyorum! Mutfağımda kusur bulamazsınız!
Jones: Pekala! <Rütbe> <İsim> de bunu öğrenmek istemişti!
(Valentine ile konuştuktan sonra)
Jones: Ne kontrol hastası ama! Ama en azından zehrin etkisini ertelemek için kullanılan deterjandan kullandığını öğrenmiş olduk!

3. Bölüm

Ramirez: <Rütbe> <İsim>. görünüşe göre Bay Thompson, karısının zehirlenmesinin ardından büyük bir servete kavuşmuş. Karısının hayat sigortasından 1.000.000$ para alacak!
Jones: Daisy'nin ölümünden etkilenmemesinin çok şüphelendirici olduğunu biliyordum! <Rütbe> <İsim>, hadi, bir şeyleri ortadan kaldırmadan mutfağına bir daha göz atalım!
Jones: Ve hala bir şeyler eksikmiş gibi bir his var içimde...
Jones: Tüm eksiklik karnımda, hadi Chez Valentine'a geri dönelim. Belki bu sefer bedavadan yemek yeriz!

İncele: Mutfak Tezgahı
Jones: Bir oje şişesi! Bu, katilin profiline uyuyor!
Jones: Bu şişeye en son kimin dokunduğunu öğrenmeliyiz! Hadi birkaç parmak izi alalım <İsim>!

İncele: Ocak
Jones: Bu, Valentine Montgomery'nin yıllığı. Oh! Şuna bak <Rütbe> <İsim>; içinde yırtık bir sayfa var. Bunu toparlamalıyız.
Jones: Ve bulduğun bu kek de pembe bir şeyler kaplıydı ve bu pembe şeyin şekerleme olduğunu hiç sanmıyorum! Hadi! Bir örnek alalım.

İncele: Oje
Jones: Bu ojedeki parmak izlerini bularak çok iyi iş çıkardın <İsim>! Hadi bunu laboratuvara götürelim!

İncele: Kek
Jones: Süper! Grace, bize kekin üzerindeki pembe maddenin ne olduğunu söyleyecektir.
Jones: Umarım şekerleme falandır! Nihayetinde Valentine, mutfağının kusursuz olduğunu söylemişti!

İncele: Yıllık
Jones: Ne sürpriz ama! Yemek eleştirmeni Tobias Sharp, Valentine Montgomery ile aynı kıdeme sahipmiş!
Jones: Acaba neden kendi restoranını açmadı... Gidip Tobias Sharp'a bunu soralım mı?

Konuş: Tobias Sharp
Tobias: Evet, Valentine ile aynı aşçılık okuluna gittik. Ondan daha yetenekliydim ama parası olan OYDU.
Tobias: Ve bu sayede o kendi restoranını açarken ben de bir yemek eleştirmeni oldum.
Tobias: Restoranıyla ilgili sert bir eleştiri yazmamın sebebi buydu; hak ettiğini görmesini istedim. O kadar yeteneksiz ki!
(Tobias ile konuştuktan sonra)
Jones: Ve Valentine Montgomery'nin aşçılığından bu kadar nefret eden biri olmasına rağmen oraya çok sık gidiyor gibi! Dün de orada olduğunu unutmamak gerek!
Jones: Ve Tobias Sharp, bir restoran açamamış olsa da aşçılık okuluna gittiği için iyi bir aşçı olmalı!

Analiz Et: Pembe Madde
Grace: Chez Valentine'da bulduğunuz kek üzerindeki pembe madde, ojeymiş!
Jones: Kek üzerinde oje mi? Belki Tobias, Chez Valentine'ın hijyeni konusunda yanılmamıştır... Ama bunun ona ait olduğunu doğrulamalıyız. Hadi gidip ona soralım.

Analiz et: Parmak İzi
Alex: Thompson'ın mutfağında bulduğunuz ojedeki parmak izlerini analiz ettim.
Alex: Bu parmak izleri, kurbanın kocası Gabriel Thompson'a ait.
Jones: Bu çok garip... Hadi gidip kocasının ne diyeceğine bakalım!

Valentine Montgomery'ye ojeyi sor.
Jones: Bayan Montgomery, mutfağınızda oje olan bir kek bulduk. Çalışanlarınıza daha dikkat etseniz iyi olur. Hijyenik açıdan bu hiç de iyi bir şey değil.
Valentine: Aslına bakarsanız o oje benim... Yemek yapmaktan tırnaklarım zayıfladı ve ortadan ikiye ayrılır oldu. Oje kullanmaktan başka çarem kalmadı.
Valentine: Müşterilerimi tatmin etmek için elimden geleni yapıyorum ama Sharp beni o kadar büyük bir baskı altına sokuyor ki yaptığım hatalar, restoranımı kaybetmeme sebep olabilir!

Gabriel Thompson'a ojeyi sor.
Gabriel: Oje kullandığım için benimle dalga mı geçeceksiniz?
Gabriel: Orta çağda yaşamıyoruz. Evet, oje kullanıyorum, hatta beyazlarımı saklamak için saçlarımı da boyuyorum, hatta yemek de pişiriyorum. Mutlu oldunuz mu?
Gabriel: Şimdi müsaadenizle sevgili asistanımı yemeğe çıkaracağım.
(Gabriel ile konuştuktan sonra)
Jones: Bu adam tam bir pislik! Karısı daha yeni öldü ve asistanı Ashley Collins ile olan ilişkisini gizlemiyor bile!
Jones: Ve Gabriel Thompson, karısı için yemek pişiren, oje kullanan biri...
Jones: Haklısın <İsim>, en büyük şüpheli!

(Daha sonra)
Jones: <İsim>, bu vaka beni şaşkına çevirdi! Bir yandan Daisy'yi asistanıyla aldatan kocası...
Jones: Diğer yandan bir yemek eleştirmeniyle şef arasında geçen bir kavga var.
Jones: Ama ikisinin arasındaki bağlantıyı kuramıyorum!... <İsim>, sanırım haklısın. Muhtemelen Alfred'e çok merhametli davrandım.
Jones: Hadi tezgahına geri dönelim! Chez Valentine ile Thompson'ın evi arasındaki yolda. Bayan Thompson'a ne olduğunu anlamak için bulmacanın son parçasını da bulacağız!

İncele: Main Street
Alfred: Ah Jones, çok üzgünüm, Daisy'nin yiyecek paketini burada bıraktığını tamamen unutmuşum!
Jones: Sorun değil Alfred, herkes hata yapabilir.
Jones: <Rütbe> <İsim>, o kadar uzun süredir uğraşıyoruz ve sonunda aradığımız kayıp parçayı bulduk! Hadi bunu hemen labaratuvara gönderelim!

Analiz et: Yemek Paketi
Grace: Daisy'nin, Alfred'in tezgahında bıraktığı Chez Valentine yiyecek paketindekileri inceledim.
Grace: Yiyecekte Daisy'nin midesinde bulunan zehrin aynısı vardı.
Grace: Ama keşfettiğim tek ilginç şey bu değil. Ayrıca yiyecekte 3 adet siyah kıl buldum. Bunların kızıl saçlı kurbana ait olmadığı kesin.
Jones: Teşekkürler Grace, artık katilimizin siyah saçlı biri olduğundan emin olabiliriz.!
Grace: Durun biraz! Henüz bitmedi! Saçtan DNA örneği aldım ve katilin göz rengini belirledim; katilin gözleri mavi.
Jones: Bu yiyecek paketinin bu kadar çok şey anlatacağını düşünmemiştim! Şimdi katili tutuklamak çocuk oyuncağı, değil mi <Rütbe> <İsim>?

Katili Tutukla.
Jones: Valentine Montgomery, Daisy Thompson'ı zehirlemekten tutuklusunuz!
Valentine: Bu kadını zehirlemek istememiştim, onu tanımıyordum bile! Bir hata olmalı!
Jones: O zaman KİMİ zehirlemek istediniz? Bayan Montgomery? Daisy'nin tabağı aslen kim için hazırlanmıştı?
Jones: Dur biraz! ... <Rütbe> <İsim>, haklısın tabii! Tobias Sharp'ı zehirlemeye çalıştınız, değil mi? Bayan Montgomery?!
Valentine: Evet! Aynen öyle! Tobias Sharp, hayatımı yeterince mahvetti! Bana yaptıklarının karşılığını almalıydı! Ama o aptal garsonun siparişleri karıştırmamış olmasını çok isterdim!

Mahkemede
Oliva Hall: Valentinbe Montgomery, Daisy Thompson'ı kasten öldürmekten... 
Valentine: Ama o kadını öldürmek İSTEMEMİŞTİM! Aptal garson, tabağı doğru masaya götüremedi!
Oliva: Sadece öldürmek istediğiniz kişiyi öldürmemiş olmanız, bu kadının ölümünden sorumlu tutulmayacağınız anlamına gelmez Bayan Montgomery!
Oliva: Bu nedenle insan zehirlemekten şartlı tahliye yolu kapalı olmak üzere 10 yıl hapis cezasına çarptırıldınız.

Jones: Aferin <Rütbe> <İsim>! Bir vakayı daha çözdük!
Jones: Kutlamak için seni yemeğe davet etmediğim için kusura bakma ama kim bilir tabağımızdan ne çıkardı!

Ek Soruşturma

King: Chez Valentine'la işimiz bitmemiş anlaşılan <Rütbe> <İsim>. Bay Sharp sorun çıkarıyor. Gidip sorunu çözer misiniz?
King: Daisy!'nin kocası Bsy Thompson'a da bir baksanız iyi olur. Yardımımıza ihtiyacı olabilir.
Jones: Halledeceğiz şef!
Jones: Hey <İsim>, Alfred'in sosisli tezgahı, Bay Thompson'ın evine giden yol üzerinde, ona bir uğrayabilir miyiz? Bu vaka karnımı iyice acıktırdı!

Gabriel Thompson'dan haberleri al.
Jones: Merhaba Bay Thompson. Her şey yolunda mı? İhtiyacınız olan bir şey olursa lütfen söyleyin.
Gabriel: Aslında size ihtiyacım var. Kasamın anahtarını bulamıyorum. Karıma verdiğimi hatırlıyorum ama...
Gabriel: Karımın alyansı içindeydi ve gömülmeden önce tabutunda alyansı taşıyor olmasını istiyorum.
Jones: Anlıyorum. Siz merak etmeyin Bay Thompson. Eminin <Rütbe> <İsim> anahtarınızı çabucak bulacaktır. Önce mutfağınıza bir bakalım.

İncele: Kurbanın Mutfağı
Jones: <İsim>, bir kasa anahtarı bulmak için mutfak çekmecesine bakmak bir tek senin aklına gelirdi!

İncele: Mutfak Çekmecesi
Jones: Kasa anahtarı tabii ki çekmecedeymiş. Bunu nasıl yaptığını bir gün bana mutlaka öğret.

Kasa anahtarını Gabriel Thompson'a ver.
Jones: Bay Thompson, kasa anahtarınızı bulduk!
Gabriel: Mükemmel! ... Ama kasanın bir de koda ihtiyacı olduğunu fark ettim... Ve bu kodu bir tek Daisy biliyordu. Ben hiçbir kodu hatırlayamam.
Jones: Ne istediğinizi anlayabiliyorum. Kasa nerede?
Gabriel: Burada, mutfakta. Gördünüz mü?

İncele: Kurbanın Mutfağı
Jones: Tamam, kasayı bulduk ve anahtar da bizde, e hadi açalım şunu!

İncele: Kasa
Jones: Açıl susam açıl! Ve işte yüzük!
Jones: Görünüşe göre çok pahalı bir yüzük! Hadi bunu Gabriel'a verelim.

Yüzüğü Gabriel Thompson'a ver.
Jones: Bay Thompson, <Rütbe> <İsim> kasanızı açmayı başardı. İşte eşinizin yüzüğü!
Gabriel: Harika! Görebilir miyim? Evet, işte bu yüzük! Teşekkürler <Rütbe>!
Ashley: Merhaba balım, yüzüğü buldun mu? Takmak için sabırsızl... Aaa, merhaba.
Gabriel: Ashley! Eşimi son yolculuğuna uğramak için gelmiş olman ne güzel.
Gabriel: Ben de sevgili eşimin yüzüğünü buldukları için memur arkadaşlara teşekkür ediyordum. Arkadaşlar, gitmeden önce yemek ister misiniz?
Jones: Evet, "bal" yiyebiliriz...

Tobias Sharp'la konuş.
Jones: Tekrar merhaba Bay Sharp. Şikayet için buradayız. Ne oldu?
Tobias: Nihayeet! Bir sorunum var ve bu restorana bunun cezasını ödetmenizi istiyorum! Benim gibi meşhur bir eleştirmene mantardan bozulmuş bir şarap satmanın cezasını görmeliler!
Jones: Pekala Bay Ünlü Yemek Eleştirmeni... Ne içtiniz?
Tobias: 1990 yılına ait Châteu La Toure içmek istemiştim. Ama berbattı. Kanuna göre müşteri, ürünü beğenmediğinde ücretini ödememeyi seçemiyor mu?
Jones: Evet Bay Sharp, seçebiliyorlar... Ama merak etmeyin, <Rütbe> <İsim> yine yeteneklerini konuşturacaktır! Birazdan gerçeği öğreniriz, merak etmeyin!

İncele: Restoran Mutfağı
Jones: Şişe boş... Tobias, içmeyi reddettiyse bu nasıl mümkün olabilir? Ve nasıl örnek alacağız?
Jones: Tabii! Hadi bu peçeteden örnek alalım!

Analiz et: Şarap Örneği
Grace: Örneğinizi analiz ettim. Bu gerçekten iyi bir şarap. Bilmek istediğiniz nedir?
Jones: Mantardan dolayı şarap bozulmuş mu?
Grace: Hayır, kesinlikle bozulmamış! Klor oranı kesinlikle normal. Bu şarap, mükemmel bir şekilde korunmuş!

Tobias Sharp'la şarap analizi hakkında konuş
Jones: Bay Sharp, şarabı analiz ettik. Ve tüm şişeyi bitirmiş olmanıza şaşırmadım... Çünkü şarapta hiçbir sorun yokmuş!
Tobias: Ne demek istiyorsunuz? Bu çok saçma! Bozuk bir şarap için para ödemeyi reddediyorum!
Jones: İsterseniz bizimle karakola gelin? Gayet rahat hücrelerimiz var ama yemeğin lezzetini garanti edemem.

Alfred Ziegler'den haber al
Jones: Merhaba Alfred! İki waffle lütfen!
Alfred: Üzgünüm ama waffle makinemi kaybettim. Mahalle çocukları bana hep oyun oynuyor...
Alfred: Ama bunu bana zarar vermek için yapmadıklarından eminim!
Jones: Umarım öyledir, yoksa bizden fırçayı yiyecekler! Bu arada... <İsim>, sence waffle makinesini nereye saklamış olabilirler?

İncele: Main Street
Jones: Waffle makinesinin gerçekten bu yaprak yığınının içinde olabileceğini mi düşünüyorsun? Saklamak için pek iyi bir yer gibi görünmüyor...

İncele: Yaprak Yığını
Jones: Vay be... HAKİKATEN Alfred'in waffle makinesini yaprak yığınının içine saklamışlar! Bunu nasıl tahmin ettin?
Jones: Ama maalesef bozulmuş. Alfred bununla waffle yapamaz! <İsim>, bir şey yapabilir misin?

İncele: Bozuk Waffle Makinesi
Jones: Vay be... Waffle makinesi yeni gibi görünüyor. Harikasın, <Rütbe> <İsim>!
Jones: Hadi bunu Alfred'e verelim! Bu waffledan yemem lazım!

Alfred Ziegler'a waffle makinesini ver.
Jones: Alfred, iyi haber! <İsim> senin waffle makineni buldu ve tamir etti!
Alfred: HARİKA! <İsim>, gerçekten çok iyisin! Çok teşekkürler <Rütbe> <İsim>!
Alfred: Nankör olduğum düşünülmesin. İşte alın bu şans tılsımını. Bunu hak ettiniz!

Also on Fandom

Random Wiki