Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Spiker

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments18 Share

Spiker.png
Spiker

Spiker (gerçek adı bilinmiyor), "Criminal Case"'te görülen yardımcı bir karakterdir. İlk olarak Koşan Ölü'de, daha sonra da Ölü Kız Son Kez Kaydı, Ölüm Sıçrayışı ve Zehrolan Yarış'da görülmüştür.

Profili

Spiker, orta yaşlı, kahverengi saçlı ve kahverengi gözlü bir adamdır. Üzerinde siyah bir takım elbise ve başında spiker kulaklığı vardır. "Ölüm Sıçrayışı"nda ise her zaman taktığı kulaklığının yanı sıra üzerine lacivert bir mont giymektedir.

Vakalardaki Rolü

Spiker vakaların açılış sahnesinde görülmüştür

Koşan Ölü

Spiker, bu vakanın açılış sahnesinde görülmüştür. Sezonun en zorlu maçı olan Wippeka Armadilloları ile Grimsborough Bıldırcınları arasında geçen mücadeleyi sunmaktaydı. Daha çok, Bıldırcınların yıldız kaptanı olan Troy Takiguchi'ye takılmıştı. Troy, topla kaleye doğru giderken aniden yere yığılmış ve spikerde dahil olmak üzere herkesi şaşkına çevirmiştir. Hakemler oyunu durdurmuşlar ve sağlık görevlileri sahaya, Troy'un yanına inmişlerdi. Daha sonra herkes Troy'un kalp krizi geçirerek öldüğünü öğrenmiştir.

Ölü Kız Son Kez Kaydı

Spiker, bu vakanın da açılış sahnesinde görülmüştür. Helter Skaters ve Pasifik Perileri arasındaki paten yarışında sunuculuk yapmıştır. Yarışmada iki takım kaptanının karşı kaşıya geldiğini ve Pasifik Perileri'nin takım kaptanı Susie Pickley'nin yere düştüğünü ve bayıldığını söylemiştir, o sırada ekipte yarışmayı izlemekteydi ve Amy bunun bir cinayet olduğunu düşünmüş ve soruşturmaya başlamışlardır.

Ölüm Sıçrayışı

Spiker, bu kez Frosty Kupası'nın ilk defa düzenlenen kadınlar ayağının açılışında görülmüştür. Spiker, Anjulie Cruz'un turnuvada rampadan atlayan ilk kadın sporcu olarak tarihe geçeceğinden bahsetmiştir. Bu sırada Anjulie, hızlanarak rampadan aşağıya inmeye başlamış, fakat tam atlayacağı sırada herkesin gözleri önünde ortadan ikiye kesilmiş, bu da hali ilen Spiker'de dahil olmak üzere herkesi şoka uğratmıştır.

Zehrolan Yarış

Vakalar

Ek Bilgi

  • Spiker, üç sezonda birden görülen tek karakterdir.

Also on Fandom

Random Wiki