Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Stacy Lovely

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments4 Share

StacyLovely.png
Stacy Lovely

Stacy Lovely, Martiniden Ölüm (Vaka #53/109)'de kurbandır.

Profili

Stacy, uzun, dalgalı sarı saçları olan, yeşil gözlü bir kızdı. Genç bir striptizci olan Stacy, öldürüldüğü sırada kırmızı bir striptizci kostümü giymekteydi.

Cinayetin Detayları

Oyuncu Stacy'yi, dev bir martini kadehini içinde, karnına aynı şekilde dev bir martini kürdanı saplanmış bir halde bulmuştu. Kurbanı bir yerden tanıdığını söyleyen Roxie'nin ilk bulgularına göre kurbanın ölüm sebebi, karnına martini kürdanının saplanması idi. Roxie bunun yanı sıra kurbanın yarasında şampanya izine rastlamıştı fakat kurbanın ne ağzında, ne de midesinde şampanya kalıntısı yoktu. Bu durum da katilin şampanya içtiğini göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda Stacy'yi öldürenin, Mennagio Otelinde komi olarak çalışan Jeremy Bowman olduğu ortaya çıkmıştır.

Jeremy Stacy'yi tüm kalbiyle sevmekte ve kızın sadece kendisine ait olduğuna inanmaktaydı. Dediğine göre Jeremy, striptiz kulübüne gittiği sırada Stacy ile karşılaşmış ve ilk kez sahnede dans ederken gördüğü anda ona aşık olmuştu. Daha sonra Jeremy, Stacy ile çalıştığı otelde buluşmuş ve Stacy, Jeremy'ye özel dans sözü vermişti. Fakat Stacy, Jeremy'nin arkasından Spencer Dickson adlı iş adamı ile evlenerek Jeremy'ye kendi deyimiyle ihanet etmiş, bu da Jeremy'yi oldukça öfkelendirmişti. Jeremy, Stacy'yi çalıştığı otelin odasında başka bir adamla gördüğü için onu zalim ve hain olarak görmeye başlamıştı. Bunun üzerine striptiz kulübüne giden Jeremy, Stacy'yi dev martini kadehinde dans ederken gördüğü sırada gözü dönmüş ve orada bulunan dev martini kürdanını Stacy'ye saplayarak kızın hayatına son vermişti. Jeremy'nin itirafını dinleyen oyuncu, hiç vakit kaybetmeden Jeremy'yi mahkeme huzuruna çıkarmıştır.

Yargıç Dante Jeremy'ye Stacy'den neden insan martinisi yaptığını sorduğunda Jeremy, Stacy'nin danslarının kalpsiz ve ruhsuz olduğunu ve erkekleri kendisine düşürmek için ona her şeyin mübah olduğunu söylemiş, Stacy'nin içinde martini kadehinden attığı dev kürdanı gördüğünde de Jeremy, malum kürdanı cinayet silahı olarak kullanmıştı. Jeremy'nin anlattıklarından sonra iştahı kaçan Dante, Jeremy'yi 30 yıl hapis cezasına mahkum etmiştir.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki