Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Stanley Bullock

1.260pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share

Şüpheli
StanleyBullock.png
Profili
İsmi

Stanley Bullock

Boyu

6'2" (1,89m)

Yaşı

50

Ağırlığı

188 lbs (85kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Açık Yaralar
Bir İple Asıldı

Stanley Bullock (d. 1964), Joe Stanford'ın öldürüldüğü Açık Yaralar (Vaka #20/76)'da ve Dinah Cooper'ın öldürüldüğü Bir İple Asıldı (Vaka #24/80)'da bir şüphelidir.

Profili

Stanley, 50 yaşında, kısa sarı saçları olan, yeşil gözlü bir adamdır. Genellikle üzerine sarı yakalı gri renkli ve sağ tarafında bir is lekesi olan bir Konfederasyon subayı üniforması giymekte ve aynı renkte bir subay başlığı takmaktadır. Aynı zamanda üzerinde sol omuzundan aşağıya inen bir kemer, bu kemerin üzerinde de bir adet Kondeferasyon bayrağı vardır ve bir adet askeri çanta taşımaktadır. Stanley'nin bunların yanı sıra Abraham Lincoln okuduğu, nane kokteyli içtiği ve satranç oynadığı bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Stanley, Amerikan İç savaşı sırasında Konfederasyon tarafını temsil eden bir canlandırma oyuncusudur.

Açık Yaralar

Ekip, Joe'nun bir fotoğrafını bulduktan sonra kurbanın yanındaki Konfederasyonu temsil eden oyuncunun Stanley olduğunu tespit etmişler ve Stanley bu şekilde vakaya dahil olmuştur. Stanley, Albay Dexter Blade'in Pasifik Koyu Muharebesi sırasında öldürüldüğünü söylemiş, fakat Joe'yu öldüren topu ateşleyenin kendisi olmadığını dile getirmiştir. Dediğine göre Dexter ve Pasifik Koyu hakkında anlatılan tarihin gerçeği yansıtmadığını, fakat Joe'nun ölümü ile bu yüzden bir alakası olmadığını, hatta kendisinin ve diğer canlandırma oyuncularının da başına bir şey gelmemesi için elinden geleni yaptığını da sözlerine eklemiştir.

Daha sonra Stanley'nin Blade Malikhanesine saldırı düzenlemesi ile Amir Marquez, ekibe derhal Blade Ailesinin Konutu'na gidip Stanley'i durdurmaları emrini vermiştir. Ekip Stanley'i engelledikten sonra Stanley soruşturmada önemli bir şüpheli konumuna düşmüştü. Stanley daha sonra Pasifik Koyu Muharebesinin altındaki gerçeği ortaya çıkarma niyetine girmiş ve Blade Malikhanesinin Amerikan tarihinde kara bir leke olduğuna değinmiştir. Stanley'nin hareketine öfkelenen Frank, hiç durmadan Stanley'yi özel mülke saldırı düzenlemekten ötürü gözaltına almıştır.

Vakanın ardından katilin tutuklanması ile Stanley serbest bırakılmış fakat beklenmedik bir şekilde kendisini Yann Toussaint tarafından sorguya çekilmiş bir halde bulmuştur. Bunun sebebi ise Stanley'nin, Yann 14 yaşında iken ebeveynlerinin öldürüldüğü "Kuklacı" cinayetleri soruşturmasında bir şüpheli olmasıydı. Yann, bu yüzden bir başkaldırış örneği sergileyerek Kuklacıyı kendi başına yakalama girişiminde bulunmuştur. Amir Marquez, Yann'ın fevri hareketi yüzünden Stanley'den özür dilemek durumunda kalmıştır, fakat Stanley'nin yaşadığı bu olay büyük ihtimalle o andan itibaren ona musallat olacaktı.

Bir İple Asıldı

Ekip Stanley'nin cep telefonunu Abigail adlı lüks istimbotun güvertesinde bulduktan sonra Stanley bir kez daha ekibin karşısına çıkmıştır. Hannah Choi'nin analizi sonucunda Stanley ve Dinah'nın birbirlerine metin mesajları göndermiş oldukları öğrenilmiş ve ekip derhal Stanley ile konu hakkında konuşmaya gitmiştir. Ekip Stanley ile konuşmaya gitmeden önce Hannah, ekibe yıllar önce Stanley'nin "Kuklacı" davasında bir şüpheli olmuş olduğunu hatırlatmıştır.

Stanley, Dinah'nın artık annesiz kalan tek oğlunu yetiştirmede çektiği zorluklara üzülmekteydi. Frank, bunun üzerine Dinah'nın Kuklacı tarafından öldürüldüğünü söylemiş ve Stanley, daha önce aynı vakada bir şüpheli olduğu için durumu hoş karşılamamıştır. Birden bire geçmişi hatırlayan Stanley, ekibe her ne kadar Konfederasyon taraftarı da olsa kimseye şiddet yoluyla zarar verecek birisi olmadığını belirtmiştir.

Ekibin istimbotu ikinci ziyaretleri sırasında Dinah tarafından Stanley'ye getirilmiş olan kısıtlama emrini bulmuşlar ve Stanley ile bir kez daha konuşmak durumunda kalmışlardır. Dinah'nın kısıtlama emrini çıkartmasının amacı ise Stanley'nin kendisini taciz etmiş olması idi. Ekibin kendisi ile bir kez daha konuşmak istemeleri Stanley'nin pek hoşuna gitmemiş fakat Frank, kendisine masum olduğunu ispatlayacak delil toplanmadığı müddetçe ekibe kısıtlama emrine bir açıklık getirmek zorunda olduğunu söylemiştir.

Stanley'nin dediğine göre Dinah, kendisine sıkıcı ev işlerini yapması için sürekli kur yapmaktaydı ve Stanley'nin sesini çıkarmadan Dinah'nın işlerini yapması Dinah'nın hoşuna gitmişti. Stanley'nin asılmalarından hoşlanmayan Dinah, kendisine karşı bir kısıtlama emri çıkarmış, bu da ekip ile konuşurken Stanley'nin ifadesine yansımıştır.

Oyuncu, Russell Crane'in psikolojik uzmanlığının da yardımı ile Kuklacının maskesini düşürmüş ve Caz Şehrinde ki seri cinayetlere son vererek Stanley'nin suçsuz olduğunu ispatlamıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki