FANDOM

JaneDoe84
Stella Dernier'in "Jane Doe"
yazılı cesedinin fotoğrafı.

Stella Dernier (???-1940 civarı), "Criminal Case"'te bulunan bir yardımcı karakterdir ve adı Açlık Uçakları (Vaka #28/84)'nda geçmiştir.

Profili

Stella, 40'lı yıllarında yaşamış birisiydi ve ikizi Celine Dernier'in anlattığına göre o dönemlerde yaşadığı uçak kazasından kurtulmuş fakat daha sonra "kayıp" olmuştu.

Ölümü

Stella, iddiaya göre 1940'lı yılların birinde yaşanan bir uçak kazasından sağ kurtulmuş, fakat "Uyurgezer" denilen efsanevi yaratığı görmesinden ötürü ani kalp krizi geçirerek yaşamını yitirmişti.

Vakadaki Rolü

Stella'nın kaderi, yıllar sonra bir Osprey Havayolları pilotunun cinayetinin ardından ikizi Celine Dernier'in suçsuz bulunması ile aydınlığa kavuşacaktı.

Vaka84Çizim

"Dünyanın en tatlı ikizleri!"

Ekip, Amir Marquez'in emirleri doğrultusunda Celine'i, ayrıca bir suç mahalli olan eski gözlemevinden çıkarmakla görevlendirilmiş, Celine'i oradan uzaklaştırdıktan sonra da üzerinde kendi ve ikizinin olduğu bir eskiz bulmuşlardır.

Celine aynı zamanda Uyurgezer meselesi hakkında Pasifik Koyu Emniyeti ile iş birliği yapmak durumunda kalmış ve üzerinde "Jane Doe" yazılı cesedin Stella olduğunu doğrulamıştır. Bu da Stella'nın cinayetinin 40'lı yılların sonlarından kalan bir soğuk vaka olduğuna işaretti.

Vakalar

Galeri

Also on FANDOM

Random Wiki