Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Steve Bundy

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments10 Share

Steve Bundy
SteveBundy.png
Profili
Tam Adı Steve Bundy
Boyu 5'2" (1,58 m)
Yaşı 45
Ağırlığı 132 lbs (60 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar Kolay Av(tutuklandı)

Steve Bundy (d. 1969) Kolay Av vakasında Coleen Truman'ın katilidir.

Profili

Steve, 45 yaşında bir inşaat işçisidir. Üzerine mavi-yeşil bir Havai tişörtü ile beyaz bir atlet, onun üzerine de sarı bir inşaat işçisi yeleği giymektedir. Yeleğinin sol üst cebinde bir tane çekiç, bir tane tornavida ve bir tane de kalem bulunmaktadır. Steve'in aynı zamanda av tüfeği kullandığı, rom içtiği ve yüzünde siğiller olduğu da bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Ekip, Shelly Dulard'ın istimbotunun yakınlarıda bir tane gazete bulmuşlar ve, gazetedeki yazıya göre, Coleen'in Gator Land projesinde ustabaşının Steve olduğunu saptadıktan sonra kendisi ile konuşmaya gitmişlerdir. Steve, Bay Area Bankasının Gator Land'e yatırım yapmış olmasından memnundu, fakat Coleen'in ölmüş olması ve Alec Howard'ın Gator Land'i satmaya yanaşmaması ile birlikte işini kaybedeceği düşüncesinden ötürü de endişeliydi.

Daha sonra ekip, tekrar Shelly'nin istimbotunda Gator Land'in çizimlerini bulmuşlar ve bunu analize göndermişlerdir. Sonuca göre banka, Gator Land'i yıkıp yerine bir tane KaufMart dikmek istiyordu, ekipte bu yüzden Steve ile tekrar konuşmaya gitmişlerdir. Ekip, Steve'e bankanın esas amacından bahsettiklerinde Steve, bankanın yalanlarına kandığı için şok olduğunu ve öyle bir işe kalkışmamak için işten çıkacağını belirtmiştir.

Vakanın sonunda ekip, yeterli delil toplayıp Steve'in katil olduğunu teşhis etmişlerdir. Coleen, son derece açgözlü bir bankacı idi ve Alec Howard'ın Gator Land'ini sadece 1.00 dolara satın alıp, orayı yıktırarak yerine bir alışveriş merkezi diktirecek olması, Mavi Bayou sakinlerini pekte şaşırtmamıştı. Steve, Coleen'i fikrinden geri çevirip Gator Land'i eski şanına kavuşturmasını istediğinde Coleen, önünde kimsenin duramayacağını göstermek için Steve'i şok tabancası ile vurarak kovalamıştır. Coleen, Gator Land2in yerine bir Kauf-Mart dikmek istiyordu fakat Steve'e göre Bayou'daki insanların alışveriş merkezine ihtiyaçları yoktu. Coleen'in yaptığının yanına kalmasını istemeyen Steve, avcı kulübesindeki tüfeğini kaparak Gator Land'e geri dönmüş ve Coleen'i uzaktan avlamıştır.

Yargıç Dante, Steve'in Gator Land'i fazla ciddiye aldığını düşünmekteydi. Buna karşılık Steve, meselenin tek bir lunapark olmadığını ve Coleen'in ölümü sayesinde uzun bir süre Mavi Bayou'ya alışveriş merkezi dikilemeyeceğini dile getirmiştir. Steve'in oyunlarına tahammülü olmayan Dante, sırf Gator Land'i kurtarmak için cinayet işlemenin yanlış olduğunu ve bütün Bayou sakinleri adına konuşmaması gerektiğini söylediğinde Steve, eğer bankalar (misal Bay Area), bölgede istediklerini yaparlarsa, Bayou'daki insanlar özgürlüklerinden olurlardı diyerek karşılık vermiştir. Steve, aynı zamanda Dante'nin, Coleen'in açgözlülüğünü mazur görüp görmediğini merak ettiğinde Dante, yasalarda açgözlülük ve gurur gibi şeylere yer olmadığını ve cinayetin de tek bir cezası olduğunu söylemiştir, o da müebbet hapisti.

Steve'in tutuklanmasından sonra gazetede çıkan haberlere göre Bay Area Bankası, Coleen'in ölümüne rağmen, Gator Land'i Alec Howard'dan satın almayı başarmışlardı.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki