Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Steve Srebnik

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments2 Share

Şüpheli
SteveSrebnik.png
Profili
İsmi

Steve Srebnik

Boyu

5'11" (1,80m)

Yaşı

25

Ağırlığı

150 lbs (68 kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

A-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Doğunun Vaatleri

Steve Srebnik (Sırpça: Стефан Сребник, Stefan Srebnik; d. 1989), kayınpederi Radovan Radich'in öldürüldüğü Doğunun Vaatleri (Vaka #13/69)'nde bir şüphelidir.

Profili

Steve, 25 yaşında, kısa kahverengi saçları olan, mavi gözlü bir adamdır, aynı zamanda hafif bir keçi sakalı vardır. Ayrıca başında siyah bir sarık, üzerinde kırmızı bir Sırp yeleği, onun altında beyaz bir fistan ve sol kulağında bir tane altın bir küpe vardır. Steve'in aynı zamanda nargile içtiği, Daily Dawn okuduğu ve hamam tuzu kullandığı da bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Steve, Manka Radich'in yeni evlendiği kocası ve kurban Radovan Radich'in damadıdır.

Ekip, pazar yerinde, üzerinde Steve'in adının yazılı olduğu bir tanışma ajansı afişi bulmuşlar ve Steve'in kendisine bir eş aradığını düşünerek konuşmaya gitmişlerdir. Steve'in dediğine göre Radovan, adını oraya onun haberi bile olmadan yazdırmıştı. Radovan başından beridir Steve'den hoşlanmıyordu ve Steve'in, kızı Manka dışında birisiyle evlenmesini istiyordu, yani kısacası, Steve ile Manka arasındaki tek engel Radovan idi. Fakat Steve, Radovan'ın Manka'ya karşı aşırı korumacı olduğunu biliyordu ve bu, ona göre cinayet sebebi değildi. daha sonra Frank, esprili bir şekilde Steve'e, Manka ile işlerin yolunda gitmeme ihtimaline karşı afişi kaybetmemesini söylemiştir.

Daha sonra Yargıç Dante, ekibi telefonla arayarak ekipten Steve ile Manka'dan boşanması hakkında konuşmalarını istemiştir çünkü Dante boşanma değil, cinayet davalarına bakıyordu. Frank, Steve'in neden Manka'dan bu kadar çabuk boşandığını öğrenmek istiyordu. Steve'in dediğine göre Manka, babası Radovan'ın Çinlileri düğüne davet etmesi konusunda zayıf kalmıştı ve bu durum, Ruslar ile müttefik olan Sırp toplumunu tehlikeye sokabilirdi. Steve, daha sonra öfkeli bir şekilde Radovan'ın Manka ile birlikte "Doğunun Vaatleri"'ne sahip olduğundan bahsetmiş, ki Manka'da Çinlilerin düğüne davet edilmesine sıcak bakıyordu, ve Radovan'ın yaptığı bu şeyin Sırp toplumunu Ruslara karşı tehlikeye atmasından ötürü Manka'dan boşanmak istemiştir. Fakat Steve, yinede cinayete inanmadığını, çünkü bunun Sırp geleneklerine aykırı olduğunu dile getirmiştir.

Vakanın sonunda katilin tutuklanması ile Steve serbest bırakılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki