Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Steven Crowe

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments7 Share

Şüpheli
SC3.png
Profili
İsmi

Steven Crowe

Boyu

6'0" (1,83 m)

Yaşı

21

Ağırlığı

130 Ibs (63kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Çağırma

Steven Crowe (d. 1992), Simon Armstrong'un öldürüldüğü Çağırma (Vaka #26)'da şüphelidir.

Profili

Steven, 21 yaşında, hafif uzun şekilli koyu siyah saçlı ve kahverengi gözlü bir genç adamdır ayrıca hafif bir keçi sakalı vardır. Göğsünde zig-zag şeklinde bir yara ve yine göğsünün sağ tarafında bir tane pentagram dövmesi vardır. Kendisi gotik olduğu için bütün kıyafetleri siyahtir. Mesela siyah bir deri kaban ve onun altına beyaz bir fanila giyer. Steven 130 Ibs (59kg) ağırlığındadır ve kan grubu A-'tir, ayrıca da ilaç tedavisi almaktadır.

Vakadaki Rolü

Steven bir lise öğrencisidir ve Ophelia Lincoln, Elvira Milton ve kurban Simon Armstrong ile arkadaştır. Ekip cinayet mahallinde (yani Mahzen) içinde kendi kanının bulunduğu antika bir kupa bulduklarında vakaya dahil olmuştur.

Ekip kendisine Simon Armstrong cinayetini sorduklarında ekipten kendisine Langelus diye hitap etmelerini istemiş ve Simon'ın ölümünün üzücü olduğunu ayrıcada ayinin yanlış yapıldığı için boşa gittiğini belirtmiştir. Bundan ötürü ekip kendisinden şüphelenmiş ve Simon'ı onun öldürüp öldürmediği sorusuna hayır cevabını vererek ayinin için çok uğraştığını ve bu şekilde mahvetmek istemeyeceğini söylemiştir. Steven ayrıca ekibe Simon'ın onun arkadaşı olduğunu ve kendisine ayini hazırlaması konusunda büyük yardımı dokunduğunu da eklemiştir. Antika kupadaki kan hakkında ise ayinin pagan gece tanrıları tarafından kutsanmış bir kupanın içinde bir masumun mayalanmış kanının kokusunu gerektirdiğini söylemiştir.

Kan Şişesi.png

Steven'ın kanının bulunduğu şişe.

Ekip mahzende içinde Steven'ın kanının bulunduğu bir şişieyi bulduklarında onu tekrar çağırmışlardır. Ekip kendisini sorguya alacakken Steven ekibe kendisinin bir vampir olduğunu ve gündoğumundan önce eve kaçması gerektiğini söylemiştir. İçinde kanının bulunduğu şişenin mahzende ne aradığı ve ayini kendi üzerinde mi uygulayacağı sorularına ise Steven ayini kendi üzerinde uygulayacağını, bunun amacının ise eski hayatının, yani ölümsüzlerin efendisi olan Langelus Appleton'ın ilmini almak olduğunu söylemiştir. Dediğine göre binlerce yıl süren yaşamı bir şekilde sonlandırılmış ve yeniden doğup şu anki halini almıştır. Bu ayin gerçek kimliğini tekrar ele geçirmesi için tek şanstı ve uzun zamandır da bunun için uğraşmaktaydı.

En sonunda ise Steven Simon'ın o gece mahzende ne aradığından haberi olmadığını ve eğer orada olsaydı en azından ayinin doğru bir şekilde gerçekleştirebileceğini söylemiştir.

Bu ürkütücü vakanın ek soruşturmasında Steven'ın polis kontrolünde olduğu halde mahzene girdiği ihbarı gelmiştir. Bunun üzerine ekip Steven'ın gerçekten oraya girip girmediğini öğrenmek için mahzene gitmiş ve üzerinde Steven'ın imzası bulunan ayin notlarını bulmuşlardır. Steven suç mahalline izinsiz giriş yaptığı için ekip tarafından çağırılmış ve para cezasına çarptırılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki