Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Stuart O'Neil

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Şüpheli
StuartONeil.png
Profili
İsmi

Stuart O'Neil

Boyu

5'3" (1,61m)

Yaşı

21

Ağırlığı

132 Ibs (60kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Ölüm İşareti
Sür, Sallan, Öl(adı geçti)

Stuart O'Neil (d. 1992) Tyler Wright'in öldürüldüğü Ölüm İşareti (Vaka #39)'nde bir şüphelidir.

Profili

Stuart, kase kesim tarzlı kahverengi saçlı 21 yaşında bir genç adamdır. 5'3" (1,61m) boylu ve beyaz tenlidir. Kahverengi saçlara sahiptir ve kahverengi yuvarlak gözlükler takar. Beyaz yakalı mavi gömlek giyer. Gömleğinde beyaz ve koyu mavi çizgiler vardır. Gömleğinin üstüne gri bir yelek giyer. Yeleğinin göğüs ceplerinden, sağ göğüs cebinde bir tahta kalemi, bir tükenmez kalem ve bir kurşun kalem vardır. Sol göğüs cebindeyse balo kraliçesi seçilmesi için "OYLAR MADISON'A" yazılı rozet takar. Ayrıca Stuart, çalıştığı basın şirketinin bir çalışanı olduğunu belirten "PRESS" yazılı bir etiketli kolye takar. Stuart 132 Ibs ağırlığındadır ve kan grubu A+'dır. Ayrıca Stuart tırnaklarını yer.

Vakadaki Rolü

Kampüs güvenlik şefi Bryan Vigman'ın polis Tyler Wright cinayetini bildirmesi ile kampüs çimlerini arayan oyuncu, orada Tyler'ın cinayetini makale olarak gösteren bir gazete bulmuştur ve makalenin yazarı da Stuart'tan başkası değildi. Stuart, ekibe Üniversite ve civarında yaşanan olayları Üniversite'dekilerin ilk bilenler olmasının gerektiğini savunmuştur. Jones, sırf makalesini yazmak için Tyler'ı Stuart'ın öldürdüğünü düşünse de Stuart, Tyler'ın cinayetinin arkasında kaçak mahkum Mikhail Levin'in olabileceğini belirtmiştir.

Stuart, daha sonra oyuncunun Mikhail Levin'i hapse geri göndermesinin ardından kendisi ile olay hakkında konuşmak istemiştir çünkü üniversite gazetesinin genel yayın yönetmeni olarak her olayı ilk haber etmenin kendisini doğrudan yıl sonu balosuna götüreceğine inanmaktaydı. Buna karşılık Jones, bunun gizli bir bilgi olduğunu belirtmiş ve Stuart'a eğer soru sormaya devam ederse bilgi sızdırmaktan kendisini içeriye atacağını söylemiştir. Stuart, her ne kadar ikinci sorgudan sonra önemli bir şüpheli konumuna düşse de, soruşturmanın sonunda Bryan Vigman'ın tutuklanması ile suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki