Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Sue-Ellen Lovely

1.317pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share
Şüpheli
Sue-EllenLovely.png
Profili
İsmi

Sue-Ellen Lovely

Boyu

5'3" (1,60 m)

Yaşı

75

Ağırlığı

120 lbs (55 kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Martiniden Ölüm

Sue-Ellen Lovely (d. 1940), torunu Stacy Lovely'nin öldürüldüğü Martiniden Ölüm (Vaka #53/109)'de bir şüphelidir.

Profili

Sue-Ellen, 75 yaşında, ihtiyar bir kadındır. Sue-Ellen, çiçek desenli bir gömleğin üstüne yeşil bir süveter giymekte ve boncuklu bir kolye takmaktadır. Sue-Ellen ayrıca çikolatalı kek yemekte ve şampanya içmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Sue-Ellen'ın kurbana yazmış olduğu kartpostalı bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre Sue-Ellen, torunu Stacy'yi dans ederken görmek için Cennet Şehrine gelmişti. Frank kendisine Stacy'yi hiç dans ederken görüp görmediğini sorduğunda Sue-Ellen, gördüğünü fakat o şekilde dans ediyor olduğunu tahmin etmediğini söylemiştir. Sue-Ellen, Stacy'nin yaptığı dansın kışkırtıcı olduğunu düşünse de, insanın bir yerden başlaması gerektiğine inanmaktaydı.

Oyuncu daha sonra, üzerinde Stacy'nin adının çizili olduğu bir soy ağacı bulmuş ve Sue-Ellen'a bunu sormak istemiştir. Dediğine göre bunu yapmasının amacının Stacy'nin sadece striptizci olması değil, ayrıca kendisine söylemeden Spencer Dickson ile evlenmiş olmasıydı. Sue-Ellen, evlendiği zaman takması için aile yüzüğünü Stacy'ye vermiş, ama kendisi düğüne davet bile edilmemişti. Sue-Ellen son olarak yüzüğü geri almak istemişti çünkü Stacy'nin artık onun sevgisine ihtiyacı olmadığını düşünmekteydi.

Jeremy Bowman'ın soruşturmanın sonunda tutuklanması ile Sue-Ellen suçsuz bulunmuş, fakat daha sonra karakola gelerek birilerini soygun hakkında konuşurlarken duyduğunu iddia etmiştir. Frank Sue-Ellen'a inanmasa da Sue-Ellen, gerçekten de evlenme şapelinde iki adamı soygun hakkında konuşurlarken duyduğunu belirtmiştir. Sue-Ellen son olarak ekibe, kendi gözleriyle görmesi için evlilik şapeline gitmelerini söylemiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki