Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Sunil Dhudwar

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Sunil Dhudwar
Sunil Dhudwar.png
Profili
Tam Adı Sunil Dhudwar
सुनील धुड़वार
Uyruğu Hindistan Bayrağı.png Hindistan
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Merhum
Vakalar Ölümcül Salgın(öldürüldü)

Sunil Dhudwar (Hintçe: सुनील धुड़वार) Ölümcül Salgın vakasında kurbandır.

Profili

Sunil, Bangalor Üniversitesi'nde okuyan bir bilim öğrencisiydi. Sunil kısa siyah saçlara ve kahverengi gözlere sahipti ve öldürüldüğü sırada üzerine lacivert bir kapşonlu giymekteydi.

Cinayetin Detayları

Oyuncu Sunil'in cesedini yarı çürümüş bir halde Şiva Heykeli'nin önünde bulmuştur. Ayrıca elinde belirgin bir şırınga izi vardı. Otopsi sonucuna göre Sunil, kendisine enjekte edilen bir şey ile öldürülmüştü fakat o da salgından etkilendiği için kendisine enjekte edilen şeyin ne olduğu belli değildi. Angela bunun yanı sıra kurbanın kıyafetleri üzerinde acılı gıda izlerine rastlamıştı ve kurbanın midesinde aynı şeye rastlamaması katilin acılı gıda yediğini göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin, aynı zamanda da salgının arkasındaki kişinin Sunil'in sosyoloji profesörü Ayush Patil olduğu ortaya çıkmıştır.

Patil başta hocaların görevinin öğrencileri öldürmek değil eğitmek olduğunu söyleyerek cinayeti inkar etse de en son oyuncunun, kurbanın eline enjekte ettiği şırıngadan bahsetmesi ile yaptığı şeyi itiraf etmiştir. Patil, bir sosyolog olarak Hindistan'daki nüfus artışından ötürü endişe duymaktaydı ve insan fazlalığından kurtulmak için virüs harika bir fırsattı. Oyuncu, Patil'in ahlaksız planını sorguladıktan ve virüse karşı bir panzehir olup olmadığını sorduğunda ise panzehiri hiç düşünmediğini çünkü virüsün her şeyi hallettiğini dile getirmiştir.

Mahkeme sırasında da Patil, Bangalor halkını tehlikeye atmaktan ötürü zerre pişmanlık duymamış, yatta işlediği suçtan ötürü gurur duyduğunu bile dile getirmiştir. Bu tutum karşısında köpüren Yargıç Adaku, Patil'i ağırşaltırılmış müebbet hapis cezasına çarptırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki