Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Sunny

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share

Şüpheli
Sunny47.png
Profili
İsmi

Sunny

Boyu

5'6" (1,68 m)

Yaşı

4

Ağırlığı

300 lbs (136 kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

C+

Durumu

Aktif

Vakalar

Rahatsız Edici Haklar

Sunny (d. 2011), belediye başkanı Annette Arbor'ın öldürüldüğü Rahatsız Edici Haklar (Vaka #47/103)'da bir şüphelidir.

Profili

Sunny, dört sene önce yapılmış, android mezarlığında çalışan bir robottur. Daha fazla alet taşıması için dört tane kolu vardır ve göğsünde yağ lekesi bulunmaktadır. Sunny'nin ayrıca mekanik bildiği de bilinenler arasındadır.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, başkanın ofisinde Sunny adına verilmiş bir madalya bulduktan sonra Sunny, bir cinayet soruşturmasına dahil edilen ikinci robot olmuştur. Sunny, kampanyası robotlara eşit haklar tanıdığı için başkanı seviyordu, bu yüzden de öldüğünü duyunca şaşırmıştı. Sunny, ayrıca başkan öldüğü için şiddet yaşanacağını düşünmekteydi. Frank, Sunny'nin bunu söylemesini bir tehdit olarak algılamış fakat Sunny, asıl tehdidi yaratanın insanlar olduğunu belirtmiştir.

Oyuncu, Sunny'nin bir tehdit olarak görüldüğünü belirten bir belge bulduktan sonra Sunny'yi tekrardan sorgulamıştır. Ekip kendisine belgeyi sorduğunda Sunny, başkanın robotlara yeterince çabuk yardım etmediğini belirtmiştir. Frank bunun üzerine Sunny'nin nankör olduğunu ve başkanın, insanların robotları kabullenmesi için elinden geleni yaptığını söylemiş fakat Sunny, robotların asgari ücret, tatil ve sağlık güvencesi gibi haklarının da olduğunu düşünmekteydi. Sunny son olarak robotlarında vatandaş sayılacağını ve başka bir yere gitmeyeceklerini dile getirmiştir.

Soruşturmanın ardından Larry Newark'ın tutuklanması ile Sunny suçsuz bulunmuş, fakat polise olan ihtiyacı henüz bitmemişti. Frank artık Sunny'yi görmek istemiyordu, bu yüzden onun yerine Hannah kendisine yardım etmeyi kabul etmiştir. Sunny, arkadaşı olan bir bitkiyi bulmak istiyordu ve en son bakıma girdiği için de nereye koyduğunu hatırlamıyordu. Hannah, Sunny'nin bir bitki arkadaşı olduğunu duyunca şaşırmış ve oyuncu, bitkiyi bulmak için android mezarlığını aramıştır. Oyuncu bitkiyi bulduktan sonra Hannah, Sunny'ye hafıza sorunları konusunda yardım etme teklifinde bulunmuş fakat Sunny bu teklifi geri çevirmiştir. Sunny son olarak bitki ile konuşabildiğini söylemiş ve onu bulduğu için oyuncuya teşekkür etmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki