Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Susan Blair

1.264pages on
this wiki
Add New Page
Comments7 Share

Şüpheli
SusanBlair.png
Profili
İsmi

Susan Blair

Boyu

6'0" (1,83m)

Yaşı

31

Ağırlığı

180 lbs (81 kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

AB-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Bir Suç Varmış Bir Suç Yokmuş
Yıldız Cinayeti

Susan Blair (d. 1983), Jenny Galguera adlı genç dizi film oyuncusunun öldürüldüğü Bir Suç Varmış Bir Suç Yokmuş (Vaka #32/88)'da ve Rex Logan'ın öldürüldüğü Yıldız Cinayeti (Vaka #35/91)'da bir şüphelidir.

Profili

Susan, 31 yaşında, uzun, siyah saçları olan, kahverengi gözlü, genç bir kadındır. Genel olarak Ivywood kariyerinde kötü karakterleri canlandıran bir aktris ve komedyen olan Susan, genellikle yeşil-siyah bir cadı elbisesi giymekte ve başına, ucundan bir örümcek saktan siyah bir cadı şapkası takmaktadır. Bunun yanında kulağında iki tane hilal biçimli küpe ve boynunda bir adet erişim rozeti bulunmaktadır. Ayrıca vücudunun yer heri yeşile boyalıdır ve mavi bir makyajı vardır. Tüm bunların yanında Susan'ın yaşlandırmayı geciktirici krem kullandığı ve Gaston Dumas'nın masal kitabı olan "Cam Prenses"'i okuduğu bilinmektedir.

Yıldız Cinayeti'nde ise Susan, ilk görünüşünden tamamen farklı bir görünüme sahiptir. Bu vakada Susan, kel olarak görülür ve üzerine mavi bir kapşonlu uzaylı kostümü giymektedir. Aynı zamanda yüzünde mavi bir makyaj ve boynunda asit yanıkları mevcuttur. Bu vakada Susan, aynı zamanda dağ göğsüne Ütopyalıların rozetini takmakta ve talk pudrası kullanmaktadır.

Vakadaki Rolü

Bir Suç Varmış Bir Suç Yokmuş

Vaka88Poster.png

"Şimdi sıra bende!"

Ekip, üzerinde cadının bir prensesi (Jenny'yi) tahrik ettiğini gösteren bir film afişi bulup bunu Hannah Choi'ye analiz ettirdikten sonra cadıyı canlandıran kişinin Susan olduğunu öğrenmişler ve afişin üzerindeki mesajı beğenmeyen ekip, derhal Susan ile konuşmaya gitmişlerdir.

Susan'ın ekibe anlattığına göre afişin üzerine yazdığı mesaj tamamen şaka amaçlıydı, çünkü filmlerde genellikle, kendisi gibi kötü karakterleri canlandıran aktörler ve/veya aktrisler, ana karakter kadar çok ilgi görmüyorlardı. Frank'in Susan'ın söylediklerini beğenmemesi üzerine Susan, ekibe sırf kötü karakteri canlandırıyor diye kötü birisi olduğunu düşünmemelerini söylemiştir. Ayrıca Susan, Jenny'nin gerçekte olduğu gibi cadıların iflah olmaz kötüler olduğunu düşündüğüne inanmaktaydı.

SBlair33.png

Susan, "Cam Prenses" hayranı çocukların ebeveynlerinin elinden kendisini zor kurtarmıştır.

Daha sonra Susan "Cam Prenses" hayranı çocukların öfkeli ebeveynlerinin kendisini linç etmelerinden kaçarken ekibin yanına gelmiştir. Dediğine göre Mr Sparkles mağazasındaki ebeveynler, Jenny'yi kendisinin öldürdüğünü düşünmekteydiler. Ekip Susan'a sorgu odasında beklemesini söylemişler ve Mr Sparkles mağazasını ikinci kez aradıktan sonra Susan ile tekrardan konuşmuşlardır.

Susan stüdyodan filmin sonunu değiştirmelerini istemiş fakat stüdyo bu isteği reddetmişti. Dediğine göre "Cam Prenses"'in yapımcı şirketi olan Mr Sparkles, kötü karakterlerin iflah olmadığı, siyah beyaz bir ahlak anlayışına sahipti, ki bu da bir Mr Sparkles projesinde kötü karakteri canlandıran Susan'ı haliylen endişelendirmekteydi. Susan ayrıca ekibe, her ne kadar bir çok projede kötü karakteri oynamış olsa da aslında çok iyi birisi olduğunu belirtmiş ve artık kötü karakterleri canlandırmaktan sıkıldığını dile getirmiştir.

Vakanın sonunda Susan, her ne kadar kötü karakteri canlandırmış olsa da cinayetin asıl nedeninin aşağılık duygusundan kaynaklandığının ortaya çıkması ile birlikte serbest bırakılmıştır.

Yıldız Cinayeti

Vaka91Not.png

"Yalnızsın, kaçacak yer kalmadı. Artık kaçamazsın, Susan!"

Vakanın sonunda cinayetin nedeninin aşırı şöhret merakı olduğunun anlaşılması ile Susan serbest kalmış fakat isimsiz birisi tarafından aldığı tehdit mektupları yüzünden ekibin yardımına ihtiyaç duymuştur. Bunun üzerine ekip, Stüdyo 51'e geri dönerek orayı tekrardan aramış ve Susan'a gönderilen tehdit mektuplarından bir tanesini bulmuşlardır.

Susan Hipnoz.png

Susan, beyni yıkandıktan sonra.

Uzun süre mektubu inceleyen Russell Crane, mektubu ancak ve ancak Ütopyalıların göndermiş olabileceğini kanaatine varmıştır. Bunun üzerine Russell, oyuncu ile birlikte derhal Susan'ı uyarmaya gitmiş fakat onunda tıpkı diğerleri gibi beyninin yıkanmış olduğunu fark etmişlerdir. Susan, dana önce iki kez yaşanan beyin yıkama olayının üçüncü kurbanı olmuştur ve bu, Russell'ın Ütopyalıların beyin yıkama operasyonları yaptıkları konusundaki şüphelerini iyice arttırmıştır çünkü Tarikat, kendilerinden ayrılmak isteyen üyelerine de mani olmak amacında idiler. Son olarak Russell, yaşanan bu beyin yıkama operasyonlarına bir son vereceğine dair yemin etmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki