Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Susan Peck

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments6 Share

Şüpheli
Susan.png
Profili
İsmi

Susan Peck

Boyu

5,6"(1,67m)

Yaşı

48

Ağırlığı

140 Ibs (64kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Kaybedilen Masumiyet(tutuklandı)

Susan Peck (d. 1965), Kaybedilen Masumiyet (Vaka #19)'te bir şüphelidir.

Profili

Susan, 48 yaşında, önü kısa arkası uzun sarı saçlı ve yeşil gözlü bir kadındır. Koyu kırmızı bir ruj sürer ve başında çiçek desenli yeşil bir şapka vardır. 140 Ibs (64kg) ağırlığındadır ve kan grubu A+'tir. Susan genellikle ekose bir gömleğin üstüne kahverengi bir ceket giyer ve üstünde kuş motifi olan gümüş bir kolye takar. Susan ayrıca uyuşturucu bağımlısıdır.

Vakadaki Rolü

Ekip cinayetin işlendiği inşaat sahasını ararken orada parçalanmış bir kart bulmuşlar ve birleştirdiklerinde kartın Soğuk Kış Oteli'ne ait olduğunu öğrenmişlerdir ve kartın üstünde "9. Oda" yazıyordu. Ekip Susan'ı ilk defa otel odasını aramaya gittiklerinde görmüşlerdir, ki Susan otelin sahibi idi. Ekip odada kurban Gail Harding'in çantasını ve bir tane kredi kartı faturası bulmuşlardır.

Aynı vakanın ek soruşturmasında Susan hakkında ekstazi sattığına dair suçlamalar gelmiştir. Ekip Otel odasını aramış ve orada içi uyuşturucu dolu bir çanta bulmuşlardır. Çantadaki torbayı inceleyen ekip torbanın üstünde buldukları parmak izini laboraturava göndermişler ve parmak izlerinin Susan'a ait olduğu ortaya çıkmıştır. Bunun sonucunda Susan ekstazi satmaktan ötürü tutuklanmıştır.

Ek Bilgi

  • Susan, Richard Dobbs ve Kelly Speltz, kendi vakalarının ek soruşturmalarında tutuklanan tek şüphelilerdir.
    • Ayrıca Susan ve Richard aynı suçtan, yani uyuşturucu satmaktan tutuklanmışlardır.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki