Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Susanna Towers

1.264pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Şüpheli
SusannaTowers.png
Profili
İsmi

Susanna Towers

Boyu

5'8" (1,74m)

Yaşı

25

Ağırlığı

145 lbs (63 kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

0-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Fırtınanın Gözü

Susanna Towers (d.1989), Peggy Pascal'ın öldürüldüğü Fırtınanın Gözü (Vaka #23/79)'nde bir şüphelidir.

Profili

Susanna, 25 yaşında, kısa siyah saçları olan, kahverengi gözlü, esmer bir kızdır. Genel olarak üzerinde "KURTARMA" yazan, sarı başlıklı ve kollarında beyaz çizgileri olan, turuncu bir yağmurluk giymekte ve başına, üzerinde paramedik işareti olan bir kask takmaktadır. Bunun yanında sol gözünün altında bir yara bandı vardır. Bunların yanı sıra Susanna'nın çay içtiği, ve nezle olduğu bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Susanna, Caz Şehrinde faaliyet gösteren bir kurtarma işçisidir.

Ekip terk edilmiş ordu sığınağında Susanna tarafından yazılmış, insan yapımı fırtına hakkında bir talep posteri bulmuşlar, bu sayede Susanna vakaya dahil olmuştur. Susanna ile konuşmaya gitmeden önce ekip, Hannah Choi'yi arayarak Susanna'nın şu anda Caz Şehri halkını, bölgenin su basan kesiminden tahliye ettiğini öğrenmişlerdir.

Amy'nin dediğine göre posterin amacı insanları korkutup kaçırmaktı, ki Susanna zaten Peggy'nin fırtına avcılığı yapıyor olmasından pek hoşnut değildi. Susanna, Peggy'den kendisine fırtınalar ve kasırgalar hakkında bilgi vermesini istediğinde Peggy, başkalarına bir şeyler öğretecek zamanının olmadığını ileriye sürerek Susanna'nın isteğini geri çevirmiş, bu da Susanna'yı bir hayli kızdırmıştı. Bu yüzden de Peggy'nin amacının çevresine destek yerine köstek olmak olduğuna inanmaya başlamıştı.

Ekip daha sonra Susanna tarafından Devlet Başkanına yazılmış bir mektup bulmuşlar ve kendisi ile tekrardan konuşmaya gitmişlerdir. Susanna, Zelda Kasırgasının her an vurabileceğini beilrtmiş fakat Amy, Susanna'dan Başkana ne yazmak istediğini öğrenmek istemiştir. Susanna'nın amacı, Yves Kasırgasının verdiği hasarlardan ötürü devletten yardım istemek idi, ki devlet, oyuncu Caz Şehrine geçmeden önce yaşanan kasırga sırasında bir çok şey boşlanmıştı. Başkana yardım mektubu yazmak ise Zelda Kasırgası konusunda yardım etmesi için Başkanı ikna etmenin tek yolu idi.

Ekibin Yves ve Zelda Kasırgalarının tek sorumlusunu yakalamaları ile Peggy Pascal'ın haklı olduğu ortaya çıkmış, bu yüzden de Susanna suçsuz bulunmuştur. Fakat her ne kadar suçsuz bulunmuş olsa da yasaklı bölge olan askeri sığınağa izinsiz giriş yapması Amir Marquez'in gözünden kaçmamıştır, çünkü ekip, sığınakta kendisine ait bir sigara izmariti bulmuşlardır. Susanna'nın yapmak istediği tek şey ise fırtınadan sonra Caz Şehrine yaklaşan karnaval için güneşli bir hava getirmekti. Makineye tam erişim sadece Albay Spangler'ın elinde olduğu için ekip, Susanna'nın isteğini yerine getirmeyi kabul etmişler ve Albay ile bunun hakkında konuşmaya gitmişlerdir. İlk olarak Albay'ın gereksinimi üzerine meteoroloji kulesindeki kırılan hava durumu antenini tekrardan ayarlamışlar, daha sonra da Susanna'ya geri dönerek güneşli havanın en kısa zamanda geleceğini bildirmişlerdir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki